نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

12 اردیبهشت 1403 9:17 ق.ظ

برگزاری طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

12-7-1402

طرح ملی ترویج کارآفرینی با حمایت معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید فرهنگ فصیحی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر طرح ملی ترویج کارآفرینی گفت: این طرح که با هدف شناسایی استعدادها، توانمندی‌سازی دانشجویان، تیم‌های خلاق، نوآور و کارآفرین آغاز شده است، موجب ایجاد ارتباط کارآمد بین دانش تخصصی دانشجویان با مهارت‌های مورد نیاز کارآفرینی شده و زمینه مناسبی برای ایجاد کسب و کارهای فناورانه را مهیا می‌کند. 

وی افزود: خدمات طرح ملی ترویج کارآفرینی شامل تست‌های شخصیت‌شناسی، مشاوره روانشناختی کسب‌وکار، آموزش‌های تخصصی کارآفرینی، منتورینگ، تیم‌سازی و برگزاری رویدادهای حل‌مسئله با تمرکز بر حل نیازهای استان‌ها می‌باشد. کلیه این خدمات، با حمایت ۱۰۰ درصدی معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای متقاضیان تایید شده، اجرا می‌گردد. 

به گفته فصیحی، داوطلبان و دانشجویان واجد شرایط (کارشناسی پس از پایان نیم‌سال پنجم، کارشناسی ارشد پس از پایان نیم‌سال دوم و تمامی دانشجویان دکتری) می‌توانند از طریق وب‌سایت طرح ملی ترویج کارآفرینی به آدرس nepp. ir تا تاریخ ۱۵ مهرماه اقدام به ثبت نام نمایند. 

آدرس اینترنتی سامانه طرح: nepp. ir

لینک شبکه‌های مجازی طرح

ایتا: https://eitaa.com/nepp_ir

تلگرام: https://t.me/nepp_ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *