نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 5:10 ق.ظ

14 نمونه از هزینه های متغیر که به شما در بودجه بندی کسب و کارتان کمک می کند

03 مه 2023-نوشته برت فارمیلو

کنترل بودجه و حفظ هزینه های متغیر برای اداره یک تجارت سودآور ضروری است. برای اینکه بدانید چه اقلامی در بودجه شما باید به عنوان هزینه های متغیر طبقه بندی شوند، از رهبران کسب و کار خواستیم تا بینش خود را به اشتراک بگذارند.

1. کمیسیون ها

کمیسیون یک مثال مهم از هزینه های متغیر در تجارت است. در حالی که شما می توانید با سطحی از دقت تخمین بزنید که تیم های فروش شما چه مقدار از درامد تجارت را وارد خواهند کرد، هیچ تضمین 100% وجود ندارد که معاملات بزرگ چه زمانی انجام شود. کمیسیون هایی که برای فروش می پردازید. اعضای تیم می توانند از سال به سال و سه ماهه به فصل دیگر بسیار متفاوت باشند، و اگر شما یک کسب و کار در حال ظهور هستید، پیش بینی این اعداد حتی دشوارتر است.

برای کنترل متغیرها، برخی از شرکت‌ها سقف‌های محدودی برای کمیسیون‌ها در نظر می‌گیرند؛ با این حال، این حرکت می‌تواند فروشندگان را دلسرد کند و منجر به سود کمتر شود. ایده دیگر ارائه پاداش‌های فروش بر اساس معیارهای مختلف در هر ماه است تا فروشندگان را تشویق کنند تا مهارت‌های خود را ادامه دهند و از خرج کردن بیش از حد برای یک شایستگی اجتناب کنند.”

– تاسیا دوسک، هک موزه

2. کمیسیون های وابسته

“ما یک آزمایشگاه دندانپزشکی آنلاین تجارت الکترونیک هستیم. یکی از بزرگترین هزینه های متغیر ما کمیسیون های وابسته است که هر ماه پرداخت می کنیم. ما با چند وب سایت کار می کنیم که محصولات را بازاریابی می کنند. اگر مشتری روی پیوند آن محصول کلیک کند و از وب سایت ما سفارش دهد. ، ما در ازای فروش، به آن وب سایت کمیسیون پیشنهاد می دهیم. ما مقدار کمیسیون را بر اساس میزان خوبی که یک وب سایت خارجی محصول ما را تبلیغ می کند و نحوه تبدیل آن به فروش می پردازیم. میزان کمیسیون در برخی ماه ها به شدت در نوسان است.

“خوبی در مورد این هزینه متغیر این است که اگر ما بیشتر پرداخت می کنیم به این دلیل است که بازاریابان وابسته ما کار خوبی انجام می دهند و ما فروش بیشتری دریافت می کنیم. ما هنوز باید آن را در هزینه های ماهانه خود بودجه بندی کنیم تا مطمئن شویم دارایی های کافی در دسترس داریم. اگر وابستگان ما به موقع حقوق دریافت نکنند، می توانند ما را کنار بگذارند و با شرکت دیگری کار کنند.”

-ایوان مک کارتی، اسپورتینگ اسمایلز

3. هزینه توسعه کارکنان

“اولویت‌بندی توسعه کارکنان و سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی باعث رشد و موفقیت بلندمدت می‌شود. یکی از هزینه‌های متغیر که اغلب نادیده گرفته می‌شود اما در تجارت بسیار مهم است، سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه کارکنان است. ایجاد فرصت‌هایی برای کارکنان برای بهبود مهارت‌ها و دانش، بهره‌وری و رضایت شغلی کلی آنها را افزایش می‌دهد. به نوبه خود، این می تواند منجر به افزایش درآمد برای شرکت شود. باید به خاطر داشت که هزینه های متغیر نباید بدون توجه دقیق به تأثیر آنها بر موفقیت کسب و کار شما کاهش یابد.

-رایان روتمن، OSDB Sports

4. هزینه حمل و نقل

“هزینه حمل و نقل مقدار پولی است که یک شرکت برای فروش محصول خود و توزیع آن به مشتریان متحمل می شود، یا هزینه ای که برای تهیه مواد اولیه یا بسته بندی از خارج متحمل می شود. برای شرکت هایی که ارسال رایگان به مشتریان ارائه می دهند، حمل و نقل ممکن است بیشترین هزینه را داشته باشند.  هزینه های حمل و نقل بسته به مسافتی که اقلام ارسال می شوند می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر مشتری در خارج از کشور قرار دارد و شرکت شما تحویل رایگان درب منزل ارائه می دهد، قطعاً باید هزینه بیشتری بپردازید زیرا هزینه حمل و نقل شامل مالیات نیز می شود. ، و غیره.”

– ادوارد ملت، ویکی جاب

5. کارمزد بانک و کارت

“کارمزدهای کارت اعتباری و بانکی هزینه های متغیر مهمی در تجارت هستند. شرکت ها و بانک ها کارت اعتباری برای استفاده از محصولات و خدمات خود از مشاغل دریافت می کنند و این کارمزدها می توانند به سرعت جمع شوند. به عنوان مثال، کسب و کاری که کارت های اعتباری می پذیرد ممکن است هزینه ای دریافت کند. کارمزد برای هر تراکنش و کسب‌وکاری که دارای حساب جاری است ممکن است هزینه خدمات ماهانه دریافت کند. اگرچه این کارمزدها ممکن است اندک به نظر برسند، اما در طول زمان می‌توانند به مقدار قابل توجهی پول اضافه کنند. در نتیجه، برای مشاغل مهم است. قبل از ثبت نام برای هر حساب جدید، کارمزدهای کارت اعتباری و بانکی خود را به دقت بررسی کنند.”

– لورین استریدوم، Financer.com

6. هزینه های کار قرارداد

ما از 500 تا 800 پیمانکار مستقل در هر زمان معین استخدام می کنیم و پیمانکاران مستقل را هزینه ای ضروری اما متغیر می دانیم. بسته به تقاضا، مانند سایر مشاغل، باید با افراد به صورت کوتاه مدت قرارداد ببندیم تا از تداوم کار اطمینان حاصل کنیم. خدمات. این امر به ویژه برای مشاغل فصلی صادق است، که می توانند تغییرات زیادی را در هزینه های پیمانکاری خود از فصلی به فصل دیگر پیش بینی کنند. علاوه بر تغییرات مبتنی بر تقاضا، نرخ های پیمانکار ممکن است از فردی به فرد دیگر تغییر کند، و شما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. برای پر کردن این شکاف ها در نیروی کار خود، استعدادها را با نرخ های برتر استخدام کنید.”

-ولودیمیر شچگل، کلاریو

7. هزینه های انرژی درکسب و کار من،  از یک هزینه کاملا قابل اعتماد به یک هزینه غیرقابل پیش بینی تبدیل شده است. وضعیت در اوکراین منجر به نوسان شدید قبوض برق و گرمایش شده است. قبض برق ماه گذشته سه برابر سال گذشته بود، و نمی توان گفت که چه زمانی قیمت تثبیت خواهد شد. ما قبلاً مجبور شدیم دو بار در سال جاری به مشتریان خود نامه بنویسیم تا وضعیت را برای آنها توضیح دهیم و به آنها اطلاع دهیم که به زودی قیمت های خود را افزایش خواهیم داد. خوشبختانه مردم به طور کلی وضعیت را درک می کنند و افزایش قیمت را می پذیرند.»

هولگر سیندبک، بازی یک نفره آنلاین

8. هزینه بسته بندی و لوازم

“هزینه های متغیر شامل مواردی مانند پول صرف شده برای مواد اولیه و سایر لوازم مورد نیاز در تولید و بسته بندی است که با تعداد کالاهای فروخته شده در نوسان است. هنگامی که حجم تولید کاهش می یابد، یک شرکت ممکن است تصمیم بگیرد تعداد مواد بسته بندی مورد استفاده خود را کاهش دهد. در صورت کاهش فروش، ممکن است تعداد مواد بسته بندی مورد نیاز کاهش یابد.

کیسه‌ها، طنابهای پیچ‌خورده، فویل‌ها، جعبه‌ها و بسته‌بندی‌های پلاستیکی همگی نمونه‌هایی از لوازم و مواد بسته‌بندی هستند. عرضه و مواد بسته‌بندی جایی است که اکثر شرکت‌ها هنگام محاسبه بازگشت سرمایه‌شان شروع می‌کنند. ممکن است برای یک شرکت دو برابر بیشتر هزینه داشته باشد تا بسته‌بندی 3000 عددی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شرکت 300 دلار برای بسته‌بندی کیک اول هزینه کند، مانند 1500 کاپ کیک، به این نتیجه می‌رسد که فروش 3000 کیک به جای 1500 کاپ کیک باعث درآمد بیشتر خواهد شد.

-دانیل فولی، مشاور دانیل فولی

9. هزینه های تحویل

“هزینه متغیر در پاسخ به حجم تولید یا فروش در نوسان خواهد بود. این بدان معناست که هر چه بیشتر تولید یا بفروشید، هزینه بیشتری خواهید داشت. هزینه های مرتبط با نیروی کار، مواد اولیه و آب و برق نمونه های واضحی هستند، اما هزینه تحویل به همان اندازه مهم است.

“هزینه های تحویل به اشکال مختلفی وجود دارد – ممکن است شامل راه اندازی راننده تحویل، ارسال بسته ها به خارج از کشور یا حتی اجاره ناوگان وسایل نقلیه تحویل باشد. هر مشتری انتظار تحویل سریع و به موقع محصولات خود را دارد و این بدان معنی است که یک تجارت پایدار است. ، سرمایه گذاری در یک سرویس تحویل ثابت و با کیفیت بالا ضروری است.

از آنجایی که این هزینه‌ها بر اساس حجم سفارش‌هایی که دریافت می‌کنید و همچنین نزدیکی شما به هر مشتری متفاوت است، پیش‌بینی آن‌ها را سخت‌تر می‌کند. به این ترتیب، برخی از واریانس‌ها باید هنگام مدیریت هزینه‌های متغیر و محاسبه حاشیه های سود محصول در نظر گرفته شوند.. این امکان پیش بینی دقیق ترین رشد کسب و کار شما را فراهم می کند.”

-اندرو گونزالس، BusinessLoans.com

10. آب و برق و هزینه های انرژی

“در مشاغل تولیدی، انرژی و آب و برق هزینه های متغیری هستند که تعیین می کنند چقدر هزینه برای اداره یک تجارت است. هزینه برق، گاز و سایر تاسیسات ممکن است در هزینه های سربار یک کسب و کار لحاظ شود. مهم است که این هزینه ها را به همان اندازه کاهش دهیم. این امکان وجود دارد تا در نهایت بیش از آنچه نیاز است برای شما هزینه نداشته باشند.

“برخی از کسب و کارها گزینه نصب پنل های خورشیدی یا سایر اشکال انرژی های تجدیدپذیر را دارند. این می تواند منجر به کاهش صورتحساب ماهانه برق شود و حتی ممکن است آن را به صفر برساند.” مانند چراغ های LED، لوازم کم مصرف و دستگاه های دارای رتبه انرژی.

“یک هزینه متغیر دیگر هزینه حمل و نقل است. این شامل هزینه های استفاده از وسیله نقلیه تحویل برای تحویل محصولات به مشتریان است. برای مشاغلی که محصولات را به مشتریان تحویل می دهند، یافتن راه هایی برای کاهش هزینه های حمل و نقل مهم است.”

– لوسیانو کولوس، PitchGrade

11. بهای تمام شده منابع تولید

منابع تولید، به نظر من، مواد خام غیر مستقیمی هستند که در طول فرآیند تولید یا مونتاژ مورد نیاز هستند. یکی از این نمونه‌ها، روغنی است که در ماشین‌آلات استفاده می‌شود، که ممکن است اندازه‌گیری آن بر اساس تعداد دفعات یا مقدار آن دشوار باشد. بهای تمام شده روغن ماشین آلات را می توان به دلیل اینکه قیمت آن بسته به میزان خروجی تولید شده تغییر می کند، به عنوان هزینه متغیر طبقه بندی کرد.

-نلی میهایلوا، راهنمای اسکوتر

12. هزینه های استخدام

“من متوجه شده ام که کسب و کارها اغلب هزینه های استخدام را دست کم می گیرند. هزینه های زیادی برای استخدام وجود دارد، به خصوص زمانی که مناسب موقعیت شغلی را پیدا کنید. موارد استاندارد مربوط به این موارد است: انتظار می رود. هزینه متغیر پنهان زمانی است که یک کارمند درخواست می کند. این هزینه‌ها در ابتدا همیشه قابل توجه نیستند و ممکن است دلیلی برای ارزیابی مجدد فرد بالقوه در نقش به دلیل ناتوانی شرکت در پرداخت هزینه یا برآورده کردن انتظارات باشد.

“این یک بحث پیچیده است که مورد به مورد، شرکت به شرکت متفاوت است، اما مهم است که هنگام ورود به مرحله رشد کسب و کار خود در نظر گرفته شود. این به این معنی است که ممکن است چندین نفر در آینده نزدیک استخدام شوند، و بودجه ای نیز در نظر گرفته شود. باید مشخص شود. در نهایت، من از قراردادها و توافق نامه های کتبی پیروی می کنم.آنچه را که به آن متعهد شده‌اید پیگیری کنید.”

-مارک اندرسون، گروه مشاوره مصرف کننده

13. حقوق

“حقوق و دستمزد اغلب یکی از مهم ترین هزینه های متغیر در یک کسب و کار در نظر گرفته می شود. این امر به این دلیل است که بسته به عواملی مانند عملکرد شرکت، بهره وری کارکنان و تقاضای بازار می توانند نوسانات زیادی داشته باشند. به عنوان مثال، اگر یک شرکت سال خوبی داشته باشد. و سود قابل توجهی به دست می آورد، ممکن است تصمیم به افزایش حقوق بگیرد تا کارکنان برتر را حفظ کند. از سوی دیگر، اگر یک کسب و کار با مشکل مواجه است و با مشکلات مالی مواجه است، ممکن است مجبور شود دستمزد کارکنان را کاهش دهد یا حتی کارگران را اخراج کند.»

-مارتین سیلی،

14. هزینه مواد اولیه

“هزینه های متغیر اساسی زیادی در تجارت وجود دارد، اما یکی از مهمترین آنها احتمالاً هزینه مواد اولیه است. مواد اولیه نهاده هایی هستند که برای تولید محصول نهایی استفاده می شوند و قیمت آنها بسته به شرایط بازار می تواند نوسانات زیادی داشته باشد. به عنوان مثال، هزینه فولاد ممکن است در صورت کمبود فلز به شدت افزایش یابد، در حالی که قیمت نفت ممکن است در صورت وجود مازاد عرضه کاهش یابد. کسب و کارها باید هزینه های مواد اولیه خود را به دقت پیگیری کنند تا بتوانند قیمت های خود را مطابق با آن تنظیم کنند. و سودآور باقی بماند.”

-بنجامین اوکیره، باشگاه کاهش استرس

درباره نویسنده

برت فارمیلو موسس و مدیر عامل Terkel است، یک سایت پرسش و پاسخ که بینش صاحبان مشاغل کوچک را به موقعیت با کیفیت بالا برای برندها تبدیل می کند.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *