نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 7:17 ق.ظ

پروژه بازسازی Trinity برای ایجاد مرکز نوآوری در Silicon Docks

08 ژوئن 2023

مرکز موجود در یک انبار سابق، صنعت را با تحقیقات پیشگام ترینیتی مرتبط خواهد کرد. پورتال از طریق ترکیبی از حمایت های دولتی، بشردوستانه و سرمایه گذاری دانشگاه تامین می شود.

کالج ترینیتی دوبلین شروع رسمی پروژه بازسازی “پورتال” خود را نشان داده است که یک مرکز همکاری مشترک در محوطه تحقیقاتی و نوآوری خود در داکلندز دوبلین ایجاد می کند.

 دکتر لیندا دویل و دکتر تام کلی، مدیر بخش Enterprise Ireland برای Cleantech، Electronics و Lifesciences، به طور تشریفاتی پروژه نوسازی را با نصب اولین پنجره به پنجره‌های مسدود شده انبارهای تاجر سابق حمل و نقل در کانال بزرگ آغاز کردند. اسکله ای که پورتال در آن مستقر خواهد شد.

وزارت کار، تجارت و اشتغال تحت نظر صندوق توسعه شرکت های منطقه ای که توسط Enterprise Ireland اداره می شود بودجه ای را برای حمایت از هاب در قلب اسکله های سیلیکون فراهم کرده است.

دکتر لیندا دویل گفت: «پورتال یک مرکز نوآوری پویا در یک انبار پیوندی خواهد بود که برای این استفاده جدید بازسازی خواهد شد. به این ترتیب، پورتال راه را برای نزدیک شدن به پردیس Trinity East خود پیشتاز می کند – فضایی را برای محققان و نوآوران  در همه رشته ها ایجاد می کند تا دور هم جمع شوند و کارهای بزرگی را به گونه ای انجام دهند که به تغییرات آب و هوایی و از دست دادن تنوع زیستی پاسخ دهد.

دکتر تام کلی گفت: «این یک گام مهم رو به جلو برای اطمینان از وجود فضای اختصاصی برای کارآفرینان و نوآوران در قلب دوبلین است. Enterprise Ireland از حمایت از ابتکار کالج ترینیتی که مشاغل با کیفیت بالا ایجاد می کند، از توسعه استعدادهای جدید حمایت می کند و تأثیر اقتصادی قابل توجهی در شهر و فراتر از آن در دهه های آینده خواهد داشت، خوشحال است.

مارک بنت، مدیر پورتال گفت: “ترکیب موقعیت مرکزی، تخصص تحقیقاتی و استعدادهای بسیار ماهر، فرصتی هیجان انگیز برای حمایت از راه حل های پیشگام و شرکت های بومی موفق ایجاد می کند. پورتال همچنین راهی منحصر به فرد برای ترینیتی برای تعامل با شرکت های جهانی و جوامع خلاق محلی است.

این مقاله اولین بار در 7 ژوئن توسط Trinity College Dublin منتشر شد.

https://sciencebusiness.net/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *