نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 9:59 ق.ظ

کاهش 2500 شغل به عنوان کمربندی برای وضعیت اقتصاد سخت تر

24 ژانویه 2023 -فروش کمتر ماسک صورت با تکامل کووید-19 به نتایج ناامیدکننده 3M کمک کرد.

3M اعلام کرد که 2500 شغل بخشهای تولیدی خود را کاهش می‌دهد، زیرا این غول صنعتی سود کمتری را گزارش کرده و چشم‌انداز ضعیفی برای سال 2023 بر اساس تضعیف تقاضا ارائه کرده است.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که 3M که در چندین بخش از جمله مراقبت‌های بهداشتی، حمل‌ونقل و الکترونیک فعالیت می‌کند، با کاهش فروش ماسک‌های صورت یا “ماسک‌های تنفسی” مرتبط با بیماری همه گیر و “کاهش سریع” در مشاغل مصرف‌کننده مواجه است.

مایک رومن، مدیر اجرایی، در کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت: این شرکت همچنین انتظار دارد رشد بسیار پایین ایالات متحده در سال 2023 حدود یک درصد، کمتر از میانگین جهانی 1.5 درصد باشد.

رومن در بیانیه مطبوعاتی درآمد خود افزود: “ما انتظار داریم که چالش های کلان اقتصادی در سال 2023 ادامه یابد.”

او گفت: “بر اساس آنچه در بازارهای نهایی خود می بینیم، ما تقریباً 2500 شغل تولیدی جهانی را کاهش خواهیم داد – تصمیمی ضروری برای همسویی با حجم تولید تعدیل شده.”

یکی از سخنگویان این شرکت گفت که جزئیات بیشتری در مورد اینکه مشاغل در کجا قرار دارند یا در کدام بخش ها قرار دارند وجود ندارد.

سود خالص در سه ماهه چهارم 541 میلیون دلار در مقایسه با 1.4 میلیارد دلار در دوره سال قبل بود، در حالی که درآمدها 6.2 درصد کاهش یافت و به 8.1 میلیارد دلار رسید.

سه ماهه اخیر شامل کاهش 165 میلیون دلاری فروش ماسک صورت نسبت به مدت مشابه سال قبل بود، زیرا اقدامات انجام شده علیه COVID-19 تغییر کرده است. نتایج این شرکت نیز با خروج از روسیه تضعیف شد.

مدیران در بازارهای خود شرایط متفاوتی را توصیف کردند، به طوری که برق رسانی خودرو همچنان منبع قوی تقاضا است، اما لوازم الکترونیکی مصرفی به دلیل تقاضای ضعیف برای تلویزیون، تبلت و گوشی های هوشمند به شدت کاهش می یابد.

این شرکت در سال جاری کاهش دو تا شش درصدی درآمد و کاهش سود هر سهم را در مقایسه با سال گذشته پیش بینی کرده است.سهام 3M در معاملات اوایل بعدازظهر با 5.5 درصد کاهش به 115.88 دلار رسید.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *