نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:33 ق.ظ

پیشتازان آمازون در فروشگاه های استیپلز برای بازگشت کالا

16 دسامبر 2022 -توسط گزارشگر ناتی دلسلاین -نمای ساختمان نشان‌واره فروشگاه Staples، خدمات پستی ایالات متحده،

     آمازون تأیید کرد که در حال آزمایش فروشگاه‌های منتخب Staples به‌عنوان مکان‌های حضوری برای بازگرداندن محصولات است.     Staples همچنین محصولات با برند آمازون را در فروشگاه‌ها و آنلاین می‌فروشد، از جمله Echo، تبلت Fire، Fire TV Stick و لوازم جانبی.     اگر این همکاری به تمام فروشگاه‌های Staples گسترش یابد، حدود 1000 نقطه تماس مشتری بیشتر در 45 ایالت به آمازون خواهد داد.

ابتکار با Staples – یک رقیب خرده‌فروشی با حضور ملی – دامنه دسترسی آمازون به 300 میلیون حساب مشتری فعال این شرکت را بیشتر می‌کند.سخنگوی آمازون، لورن ساماها، برنامه آزمایشی را با Retail Dive تایید کرد.

سماها در ایمیلی گفت: “ما همیشه از طرف مشتریان خود نوآوری می کنیم و راه حل های مناسبی را برای خرید و بازپرداخت شناسایی می کنیم.” ما آزمایش مکان‌های منتخب Staples را به‌عنوان نقاط خروج برای بازگشت آمازون آغاز کرده‌ایم.»

سخنگوی Staples از اظهار نظر در مورد این ابتکار خودداری کرد.

اکثر اقلام آمازون تحویل داده شده در ایالات متحده واجد شرایط بازپرداخت رایگان هستند، با اکثر اقلام فروخته شده یا تکمیل شده توسط آمازون در عرض 30 روز پس از دریافت حمل و نقل واجد شرایط بازگشت هستند. آمازون همچنین گفت که پنجره بازگشت استاندارد آن به طور موقت تا 31 ژانویه 2023 برای اکثر اقلام خریداری شده از 11 اکتبر تا 25 دسامبر در ایالات متحده تمدید خواهد شد.

فروش تجارت الکترونیک نرخ بازدهی بالایی دارد و آمازون بدون ردپای فروشگاه بزرگ خود، به شراکت‌هایی روی آورده است تا آنها را برآورده کند. در سال 2019، آمازون با Kohl’s همکاری کرد تا بازدهی را بپذیرد. در سال 2020، مدیر عامل Kohl گفت که این ابتکار بیش از 2 میلیون بازدید کننده جدید را به فروشگاه های خود جذب کرد. یک سوم آنها نسل هزاره بودند.

مشتریان همچنین می توانند اقلام آمازون را بدون برچسب یا بسته بندی در بیش از 500 مکان بازار غذای کامل، همراه با بیش از 120 مکان آمازون گو، آمازون تازه یا آمازون استایل برگردانند. آمازون در سال 2017 شرکت Whole Foods را خریداری کرد.

مکان‌های Amazon Counter و Locker+ نیز برای بازگرداندن در دسترس هستند. مشتریانی که این گزینه را انتخاب می کنند یا اقلام خود را از قبل بسته بندی می کنند یا از مواد بسته بندی رایگان ارائه شده در محل استفاده می کنند. در نهایت، آمازون همچنین با UPS شریک شده است تا هیچ جعبه و برچسبی را برگرداند.UPS می گوید بیش از 5100 مکان در ایالات متحده دارد. مشتریان همچنین می توانند اقلام واجد شرایط را در اتاق پست دفتر یا مجتمع آپارتمانی خود تحویل دهند.

طبق اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی، در مجموع، مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2021 کالاهایی به ارزش 761 میلیارد دلار را بازگرداندند. طبق NRF، حدود 218 میلیارد دلار از خریدهای آنلاین بازگردانده شد.

https://www.supplychaindive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *