نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 6:25 ب.ظ

فدکس اکسپرس پایلوت گاری های تحویل الکتریکی در شهر نیویورک را گسترش می دهد

19 دسامبر 2022 -مکس گارلند -یک پیک FedEx Express یک گاری الکتریکی را اداره می کند. پیک‌های شرکت در حال تحویل با چرخ دستی  چهار چرخ BrightDrop Trace در محله‌های Diamond District، Theatre District، Midtown، Midtown East و Brooklyn Heights هستند. بازیابی شده از FedEx در 16 دسامبر 2022

     این اپراتور هفته گذشته اعلام کرد که FedEx Express آزمایش چرخ دستی های الکتریکی را به پنج مکان در شهر نیویورک گسترش داده است زیرا به دنبال افزایش کارایی تحویل در مناطق متراکم شهری است.

     گاری‌های الکترونیکی می‌توانند به کاهش بی‌حرکتی وسیله نقلیه و منحرف کردن عملیات تحویل به دور از حاشیه کمک کنند و گلوگاه‌های ترافیکی در خیابان‌های شلوغ را کاهش دهند. مایکل سالرنو، مدیر عملیات ایستگاه FedEx Express در منهتن، در بیانیه‌ای گفت: «فدکس امیدوار است با استفاده از این گاری‌ها در مسیرهای واقعی در منهتن و بروکلین، آینده حمل و نقل شهری کارآمد را شکل دهد.

FedEx پس از مشاهده نتایج امیدوارکننده در یک سایت آزمایشی اولیه در Diamond District در سال گذشته، پایلوت سبد الکترونیکی خود را گسترش می‌دهد. این شرکت گفت که در خلال آزمایش چهار ماهه، سبدهای الکترونیکی به پیک‌ها اجازه می‌داد تا تحویل بسته‌ها را 15 درصد در ساعت در مسیرهایی در یک محیط شهری با تراکم بالا و عمودی افزایش دهند.

فدرال اکسپرس در مورد پایلوت Diamond District در وب‌سایت خود گفت: «این آزمایش ما را قادر ساخت تا یک وسیله نقلیه در جاده را از مسیر تحویل حذف کنیم و زمان توقف خودروهای تحویل در حاشیه را به نصف کاهش دهیم. گاری‌های الکتریکی Trace فشار فیزیکی بر پیک‌ها را کاهش داده و تعداد سفرهای آنها را به سمت وسایل نقلیه‌شان کاهش می‌دهد.

سبدهای الکترونیکی از قبل مرتب شده و در ایستگاه فدرال اکسپرس بارگیری می‌شوند، قبل از اینکه با پیک‌های پیاده در مکان‌هایی در مسیرشان رها شوند. پیک ها با استفاده از گاری های الکترونیکی تحویل می دهند و سپس سبدهای الکترونیکی تحویل گرفته شده و به ایستگاه شرکت بازگردانده می شوند.

بر اساس وب‌سایت این شرکت، سبد الکترونیکی Trace BrightDrop دارای یک موتور الکتریکی داخلی برای کاهش فشار بر پیک‌ها است. می تواند به سرعت 3 مایل در ساعت برسد تا با سرعت راه رفتن اپراتور مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، سبد الکترونیکی Trace دارای حداکثر ظرفیت حمل بار 200 پوند و 23 فوت مکعب فضا است.

فدرال اکسپرس فراتر از استفاده از سبدهای الکترونیکی آن، با BrightDrop کار کرده است. در ماه ژوئن، این شرکت اولین 150 وسیله نقلیه تحویل الکتریکی خود را از زیرمجموعه جنرال موتورز برای تحویل در جنوب کالیفرنیا دریافت کرد. فدرال اکسپرس قصد دارد تا سال 2040 ناوگان تحویل بسته و تحویل بسته خود را به تمام برقی تبدیل کند.

https://www.supplychaindive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *