نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 1:48 ب.ظ

شب را در یک گلدان غول پیکر بگذرانید – AirBnb بهترین اقامتگاه ها را تامین می کند

اندی کوربلی -31 اکتبر 2022 -AddThis Sharing Buttons

آیا می‌خواهید کورتیارد ماریوت را کنار بگذارید تا در یک گلدان غول پیکر بخوابید؟ در مورد پناهگاه موشک هسته ای، جمجمه غول پیکر تری سراتوپ یا خوکی که زیر لحافی از علف و گل می خوابد، چطور؟

اینها تنها بخشی از ایده هایی هستند که از 10 میلیون دلار OMG بیرون آمدند! سرمایه از AirBnB، مسابقه ای برای یافتن احمقانه ترین، جدیدترین طرح های جهان و طرح های نوآورانه برای اجاره  در تعطیلات غیرمتعارف و  قابل تصور.

از مجموع بیش از 10000  ایده ارسالی، 100 سازنده و طراح فوق العاده خلاق 100000 دلار دریافت خواهند کرد تا دیدگاه خود را زنده کنند.پس از اعلام مسابقه در ماه ژوئن، مسابقه مملو از آثاری بود که هر کدام دیوانه‌کننده‌تر از قبلی بودند، اما موتیف‌های تکراری خود را نشان دادند.

داده‌های AirBnB نشان می‌دهد که بیش از 400 فهرست شامل رصد ستارگان، 680 مفهوم الهام‌گرفته از شراب، تقریباً 8000 مورد شامل پنل‌های خورشیدی، نزدیک به 1000 فهرست به نوعی شامل موسیقی و 1500 فهرست شامل خانه درختی یا ساختار معلق بود.

در مکزیک، Diego A. یک فسیل حلزون غول پیکر قابل زندگی را طراحی کرد، در حالی که Haylee M. در ایالات متحده یک کلبه خشتی به شکل جمجمه تری سراتوپس طراحی کرد که مهمانان از طریق دهان منقاری و بازش به آن اشاره می کردند.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان مکزیکی طرحی را برای مجموعه‌ای از ده غلاف اتاق بهم پیوسته روی پایه‌هایی که در صورت فلکی شکارچی چیده شده‌اند، ارائه کرد و ویتنی اچ یک گلدان گل سفالی غول‌پیکر را طراحی کرد که با شکوفه‌های زیبا احاطه شده بود.

برای طرفداران موسیقی، یک زیردریایی زرد رنگ که توسط جنگل‌های آرام احاطه شده است، یا شعر پینک فلوید Dark Side of the Moon به اتاقی راحت تبدیل می‌شود، دومی از مهمانان در یک سطح شیبدار طیف رنگین کمان استقبال می‌کند.

من به عنوان یک سازنده، نمی‌توانم منتظر بمانم تا این ایده‌ها زنده شوند. این‌ها چیزی بیش از مکان‌هایی برای گذراندن شب هستند – هر کدام یک تجربه کامل را ارائه می‌دهند!»

AirBnB در سال 2021 شاهد 30000 اجاره منحصربه‌فرد در فهرست‌های خود بود و داده‌های آن‌ها نشان می‌دهد که املاکی مانند یورت‌ها، خانه‌های درختی، قلعه‌ها و مکان‌های دیگر از این قبیل درآمد بسیار بالایی دارند و می‌گویند که در سطح جهانی، متوسط ​​درآمد یک OMG! میزبان دسته فعال بین ژانویه 2018 و مه 2022 کمی بیش از 48000 دلار بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *