نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 4:29 ب.ظ

انتخاب جملات انگیزشی برای مخاطبان

شما در هر محیط کاری بعنوان یک کارمند یا مدیر یا کارشناس با عده ای ارتباط دارید و سخنان شما می تواند آنها را امیدوار یا نا امید کند .

ضرب المثل ها در فرهنگ های مختلف وجود دارند . در بعضی فرهنگ ها بسیار قوی هستند و در برخی دیگر کمتر . اما در هر جامعه ای حضور دارند و بنظر می رسد که بخش مهمی از آموزش را در مسیر شکل گیری تمدنها بعهده داشته اند . این جملات حکیمانه و آموزنده اولین بار به فکر چه کسی رسیده و چگونه باز نشر شدند بسیار مبهم است . اما واقعیت این است که آنها وجود دارند و هنوز بر فکر ما تاثیر می گذارند .

در خصوص موضوعات انسانی دیگر هم این تکه های گفتاری و شنیداری که این روز ها در سراسر فضای مجازی نیز رسوخ کرده اند ، بسیارند . در این یادداشت روز در خصوص انگیزه و انجام کارهای مثبت بویژه درباره موضوعات مشترک انسانی همچون محیط زیست تعدادی از این موارد را جمع آوری شده که  تقدیم می شود .

  • هرگز از رویای خود،  با سخنان مایوس کننده دست نکشید.
  • وقتی در مواجهه با سختی ها شجاعت نشان می دهید، زندگی خود و دیگران را تغییر می دهید.
  • شانس چیزی عالی است، اما زندگی برای تجربه کردن است. گاهی اوقات تنها راه رهایی از استرس از طریق آن است. برای غلبه بر چالش ها در زندگی با مبارزه روبرو شوید. خیلی وقت‌ها نبرد اتفاق می‌افتد تا به ما درسی بدهد. ما می توانیم از آن درس درس بگیریم یا آن را انکار کنیم.
  • از دیدگاه تکاملی، هدف اصلی ذهن انسان حفظ امنیت خود است. گاهی اوقات این منجر به خود خرابکاری می شود، زیرا ماندن در حال و هوا راحتی و اجتناب از خطر آسان تر است. با این حال، چیزهای بزرگ هرگز از حد متوسط ​​به دست نمی آیند. دست از قانع شدن در حد متوسط ​​بردارید و برای چیزهای خارق العاده تلاش کنید.
  • بایستید و به دنیا نشان دهید از چه چیزی ساخته شده اید. وقتی دنیا شما را شکست، دلیلی پیدا کنید تا دوباره بلند شوید. هرگز از رفتن بسوی موفقیت دست نکشید.
  • سعی کنید، تلاش کنید، تلاش کنید و دوباره امتحان کنید. ایده های موفقیت، نه شکست را به ذهن خود تغذیه کنید.
  • وقتی به زندگی خود نگاه می کنید، پشیمان نشوید. خودت را باور کنید، به آینده  ایمان داشته باشید، راه را پیدا خواهید کرد.
  • شجاعت مواجهه با ترس است. ترس از شکست بیشتر مردم را عقب نگه می دارد. شما اکثر مردم نیستید.
  • اصرار داشته باشید و دیگران را در مورد برنامه های خود متقاعد کنید، زیرا آنها واقعی هستند. هیچ کس جز تو نمی تواند این کار را انجام دهد. هیچ کس مانع رویاهای ما نخواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *