نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 3:59 ب.ظ

یک متخصص نکاتی را برای حفظ انرژی در طول موج های گرمایی شدید ارائه می دهد

26 جولای 2022 -توسط ویرجینیا تک -اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

سیفور رحمان، کارشناس فناوری ویرجینیا، می‌گوید امواج گرمایی شدید و دمای بی‌سابقه زیرساخت‌های انرژی را در سراسر کشور تحت فشار قرار می‌دهند که به بحران انرژی جهانی کمک می‌کند.

رحمان توضیح می‌دهد: «امواج گرما باعث استفاده شدید از تهویه مطبوع در تابستان امسال شده است، که تقاضای سنگین‌تری را برای تاسیسات تولید و خطوط انتقال موجود در مناطق سراسر کشور ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به خاموشی شود.

رحمان می گوید که مشکل در اروپا به دلیل کمبود نفت، گاز و زغال سنگ که برای سوخت در نیروگاه های تولید استفاده می شود، تشدید می شود.

«در حالی که اکنون می توان گام های کوچکی برای صرفه جویی در انرژی برداشت، سال ها طول می کشد تا ظرفیت های نسل جدید و انتقال ایجاد شود. هیچ راه حل ساده ای برای پاسخگویی به این تقاضای فزاینده وجود ندارد.»

رحمان می‌گوید تنها راه حل این مشکل تمرکز بر روی بار است و این بدان معناست که ما باید از هم اکنون برای صرفه‌جویی در انرژی اقدام کنیم. او نکات زیر را برای مصرف کنندگان برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه ارائه می دهد.

    تهویه مطبوع و روشنایی دو بار اصلی در ساختمان های تجاری هستند. تنظیم دما را در ترموستات ها افزایش دهید – بدون ایجاد ناراحتی – که می تواند بار تهویه مطبوع را 10 تا 15٪ کاهش دهد.

    شدت روشنایی را می توان در مشاغل بر اساس الگوهای استفاده از فضا در طول روز کاهش داد و باعث کاهش 15 تا 20 درصدی دیگر در مصرف برق برای روشنایی شد.

    برای ساختمان های مسکونی، بار اصلی تابستان در طول روز از تهویه مطبوع است. تنظیم ترموستات روی 80 درجه فارنهایت یا بالاتر زمانی که هیچ کس در خانه نیست، می تواند به طور قابل توجهی تقاضای برق را کاهش دهد و در نتیجه استرس شبکه برق را کاهش دهد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *