نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:59 ق.ظ

چهار روش موثر که صاحبان کسب و کار های کوچک با تورم مبارزه می کنند

نوشته گری دتوایلر

تورم همچنان یک نگرانی عمده برای بسیاری از صاحبان کسب و کار های کوچک در سراسر ایالات متحده است. درست مانند دوران همه‌گیری، بسیاری در تلاش هستند تا خود را با افزایش هزینه‌ها و فشار بر سودآوری وفق دهند.

Megaphone of Main Street: Inflation & the Economy، SCORE، یک سازمان ملی مربیان کسب‌وکار، از 1000 مالک کسب‌وکار کوچک درباره نگرانی‌های فعلی‌شان درباره اقتصاد و تورم نظرسنجی کرد. نزدیک به یک سوم (30.5٪) از صاحبان کسب و کار های کوچک، تورم را به عنوان یک نگرانی اصلی ذکر می کنند و 62.5٪ دیگر “به طور کلی” نگران تورم هستند زیرا مراقب افزایش قیمت ها هستند.

صاحبان کسب و کار هایی که به گزارش نظرسنجی پاسخ دادند به شکل‌های مختلفی با مشکل مواجه هستند:

  • سود برای بیش از دو نفر از هر سه (62.7٪) کاهش می یابد.
  • فروش بیش از نصف (58.6٪) کاهش یافته است.
  • هزینه ها با درصد کمی بالاتر (59.5%) افزایش یافته است.
  • فروشندگان و تامین کنندگان از اکثر کسب و کار های کوچک هزینه بیشتری (65.7٪) دریافت می کنند.

به طور کلی، این نظرسنجی تصویری از چالش های ادامه دار را برای بسیاری از کارآفرینان آمریکایی ترسیم می کند.

واکنش صاحبان کسب و کار های به تورم چگونه است؟

نظرسنجی SCORE نشان داد که برخی به دنبال مشتریان سودآورتر هستند، برخی در حال تنظیم ترکیب محصول خود یا بهبود فناوری هستند و بیشتر آنها قیمت ها را افزایش می دهند. بیش از نیمی (54.8٪) از صاحبان کسب و کار ها گفتند که افزایش قیمت ها را برای مطابقت با افزایش قیمت در بازار ضروری می دانند.

بتسی دوگرت، معاون روابط خارجی SCORE می گوید: «صاحبان کسب و کارهای کوچک سرسخت هستند و راه های خلاقانه ای برای سازگاری و پیشرفت پیدا می کنند. برای افزایش سودآوری و ماندگاری، بسیاری از آنها اقدامات فعالی را برای مبارزه با مشکلاتی که در اقتصاد تجربه می‌کنند انجام داده‌اند، مانند جستجوی مشتریان سودآورتر، تنظیم ترکیب محصول یا بهبود فناوری، اما بیشتر آنها قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

در اینجا، چهار صاحب کسب‌وکار کوچک، استراتژی‌هایی را که اکنون برای کاهش اثرات تورم استفاده می‌کنند، به اشتراک گذاشتند:

1. خرید لوازم از قبل. با استفاده از خطوط اعتباری

آرون مولهرین، مالک

تعمیر شیشه AM

“قیمت مواد به سرعت در حال تغییر است وما  باید حداقل شش ماه قبل از خرید مواد را بخریم تا قیمت‌ها را کنترل کنیم. اگر این کار را انجام ندهیم، خطر زیان قابل توجهی را در قیمت مواد بین تاریخ نقل‌شده و تاریخ خرید داریم. بدیهی است که این یک مشکل جریان نقدی ایجاد می کند، بنابراین ما در حال مذاکره در مورد شرایط اعتبار فروشنده برای کسب و کار های بزرگ، صدور صورت حساب برای مواد در اسرع وقت، و استفاده از خطوط اعتباری برای پوشش هر گونه شکاف بوده ایم.

2. مذاکره در مورد قراردادهای بلند مدت و پیش پرداخت خدمات

گرانت کاردون، مدیرعامل و موسس

کاردون اینترپرایز

در تجارت املاک و مستغلات خود، Cardone Capital، ما در تلاش هستیم تا جایی که ممکن است دارایی‌های مستغلات با موقعیت مناسب را تضمین کنیم، زیرا باید بدانیم که تورم برای ارزیابی دارایی‌های واقعی و درآمد اجاره‌ای سودمند خواهد بود. به عنوان مثال، جایی که ما در 24 ماه گذشته از اجاره فضای اداری راضی بودیم، فضاهای اداری خود را خریداری کردیم.

ما همچنین در حال حاضر در حال تلاش برای تامین نیازهای موجودی آتی و تعهدات خدماتی از فروشندگانی هستیم که به آنها وابسته هستیم، با مذاکره در مورد قراردادهای بلندمدت با نرخ فعلی. ما همچنین حاضریم برای خدماتی که می دانیم طولانی مدت و ثابت هستند، پیش پرداخت کنیم. این امر باعث می‌شود در قیمت‌های امروزی ثابت شده و عدم اطمینان را کاهش دهد.

3. پیگیری بی وقفه کارایی و وارد کردن نرم افزار در داخل

گلن بهمانی، مدیرعامل

امنیت BPS

“استراتژی شماره یک ما این است که ببینیم در حال حاضر در کجا ناکارآمد هستیم یا جایی که می‌توانیم فرآیند خود را بهبود بخشیم تا زمان صرف شده برای اداره امور را کاهش دهیم که سپس به حاشیه سود بالاتر برای کمک به جبران تورم تبدیل می‌شود.

استراتژی دوم ما این است که به جای اجاره کردن از یک شرکت نرم افزاری دیگر، نرم افزار داخلی خود را ایجاد کنیم. به عنوان مثال، ما CRM خود را با کمی بیش از 28000 دلار ایجاد کردیم و هزینه نگهداری ما فقط 75 دلار در ماه است در مقایسه با اجاره از یک شرکت دیگر با هزینه 8750 دلار در سال.

4. افزایش قیمت ها در عین تلاش برای حفظ رضایت مشتری

الیوت اسمیت، مدیرعامل

مرکز درمان اعتیاد اوهانا

استراتژی اصلی و واضح این است که با افزایش قیمت ها، هزینه ها را به مشتریان خود منتقل کنیم. اگرچه این ایده آل نیست، اما بیش از هر زمان دیگری ضروری است زیرا فروشندگان و هزینه های کالاهای فروخته شده برای ما درجریان افزایش می یابد. نکته کلیدی این است که این را با پیش‌بینی تورمی متعادل کنیم، مانند مدت زمانی که تورم بالا باقی می‌ماند و تا چه مدت می‌توانیم حاشیه سود خود را بدون تأثیر بر جذب مشتری به دلیل قیمت‌های بالاتر، کاهش دهیم. این تعادل رقابتی باقی ماندن با قیمت گذاری است، در حالی که یک تجارت سودآور را حفظ می کند.

استراتژی دیگر کاهش هزینه ها بدون تأثیر بر کیفیت خدماتی است که ارائه می دهیم، مانند کاهش خدماتی که ارائه می دهیم بدون تأثیر بر تجربه کلی مشتری. راه اندازی یک کسب و کار در یک بازار تورمی می تواند مانند راندن یک قطار طولانی در یک مسیر باشد. کاهش سرعت خیلی سریع باعث انباشته شدن واگن‌های قطار روی هم می‌شود، در حالی که سرعت زیاد باعث می‌شود قطار کابین را از دست بدهد و جدا شود. تعادل نرم استفاده از استراتژی‌های فوق به قطار اجازه می‌دهد در مسیر باقی بماند.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *