نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 10:37 ق.ظ

نکات کاربردی برای صاحبان مشاغل کوچک در رابطه با نحوه مبارزه با تورم

توسط ریوا لسونسکی

افزایش سرسام‌آور اجاره تنها یکی از چالش‌های تورمی است که در حال حاضر بر کسب‌وکارهای کوچک تأثیر می‌گذارد، اما این چالش مهمی است که می‌تواند بر بقای شرکت شما تأثیر بگذارد. اگر کسب و کار شما با اجاره بها بالا و مشتریان کمتر پس از همه گیری دست و پنجه نرم می کند، ممکن است سعی کنید دوباره با صاحب ملک خود مذاکره کنید. امروزه تعداد بیشتری از مالکین برای اجتناب از جستجوی مستاجران جدید یا مواجهه با ویترین‌های خالی، مایلند اجاره‌ای را که دریافت می‌کنند کاهش دهند.!

اجاره تنها موضوع تورمی نیست که کارآفرینان در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار برای کاهش هزینه‌ها احساس فشار می‌کنند، اما وقتی تلاش می‌کنند تا زمانی که هنوز در میانه «استعفای بزرگ» هستیم، کارمندان خود را حفظ کنند، به ویژه چالش برانگیز می‌شود.

برای دریافت اطلاعاتی، اخیراً با بن جانستون، مدیر اجرایی کاپیتوس، یک وام دهنده جایگزین، در مورد اینکه چگونه صاحبان مشاغل کوچک می توانند در پول خود صرفه جویی کنند و راه خود را از طریق فشارهای تورمی طی کنند، صحبت کردم.

ریوا لسونسکی: تورم امروزه بر بسیاری از مشاغل کوچک تأثیر می گذارد و هزینه اجاره بها یکی از استرس های اصلی کارآفرینان است. چگونه صاحبان مشاغل می توانند با صاحبخانه خود درباره اجاره بها مذاکره مجدد کنند؟

بن جانستون: صاحبان مشاغل باید با صاحب ملک خود شفاف باشند. اگر با هزینه های بالاتر دست و پنجه نرم می کنید، با صاحب ملک خود در مورد میزان اجاره ای که می توانید بپردازید صحبت کنید و اگر نمی توانید بر سر آن مبلغ به توافق برسید، جایگزین چیست. آن ها نمی خواهند با ویترین های خالی مغازه ها مواجه شوند. با اجاره بازار فعلی سایر مکان های قابل مقایسه به مذاکره بیایید.

لسونسکی: آیا مذاکرات برای صاحبان فروشگاه ها و/یا رستوران ها و کسانی که در ساختمان های اداری هستند متفاوت است؟

جانستون: قدرت بازار اجاره فعلی بسته به جغرافیا متفاوت است، اما در بسیاری از مکان‌ها شاهد بازار اجاره‌ای دوباره برای رستوران‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستیم. این امر به ویژه در محله های مسکونی صادق است.

ساختمان‌های اداری در بسیاری از مکان‌ها هنوز به شرایط قبل از همه‌گیری بازنگشته‌اند، زیرا شرکت‌ها همچنان در مورد کار از خانه و استخدام کارکنان تمام وقت از راه دور انعطاف‌پذیر هستند. و رستوران‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی در داخل و اطراف بسیاری از ساختمان‌های اداری همچنان از کاهش تردد مشتری رنج می‌برند. بنابراین، هنگام مذاکره با مالک، به روند اخیر ترافیک پیاده در محل خود توجه داشته باشید و اجاره را با نرخ های خالی در برخی از ساختمان های اداری مجاور مرتبط کنید.

لسونسکی: بسیاری از مشاغل مبتنی بر دفتر کارمندان خود را تشویق می کنند که به دفتر بازگردند. آیا آنها بهتر است از دور بمانند (برای از بین بردن تورم اجاره بها) تا زمانی که تورم شروع به کاهش کند یا خطر رکود از بین برود؟

جانستون: بسیاری از کسب‌وکارهای اداری از زمان شروع همه‌گیری، نحوه انجام کار را کاملاً دوباره تصور کرده‌اند و با کار از راه دور و کارهای خارج از ساعات کاری سنتی راحت‌تر شده‌اند.

در حالی که برخی از شرکت ها بازگشت به دفتر را تشویق می کنند، تنها یک اقلیت از همه می خواهند که پنج روز در هفته برگردند. این بدان معناست که با گذشت زمان، کسب و کارها اندازه ردپای دفتر خود را نسبت به کارمندان خود کاهش می دهند. برای شرکت هایی که با تورم و اقتصاد نامطمئن دست و پنجه نرم می کنند، کاهش فضای اداری ممکن است راهی هوشمندانه برای کمک به حفظ حاشیه سود باشد.

لسونسکی: راه‌های دیگری برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکار برای مقابله با تورم برای کسب‌وکارها چیست؟

جانستون: تورم دستمزد و کمبود کارکنان واجد شرایط، بسیاری از کسب و کارها را وادار می کند تا فناوری هایی را اضافه کنند که می تواند نیازهای نیروی کار را کاهش دهد. بسیاری در حال پیاده سازی نرم افزارهایی هستند که سفارش گرفتن، پرداخت ها، مدیریت موجودی و حسابداری را تسهیل می کند. تولیدکنندگان در حال توسعه فناوری‌های رباتیک و چاپ سه‌بعدی هستند، در حالی که سایر کسب‌وکارها به دنبال تامین امنیت نقش‌های دفتری و مرکز تماس با هزینه‌های کمتر هستند.

لسونسکی: از آنجایی که امروزه یکی از بزرگترین چالش‌های صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، حفظ کارمندان است، آیا باید روی کاهش حقوق یا مزایا کار کنید؟

جانستون: امروزه بازار کار در ایالات متحده داغ است، بنابراین مشاغلی که به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند، با هدف قرار دادن حقوق و مزایای کارکنان فعلی برای انجام این کار تلاش خواهند کرد. در عوض، آنها باید روی یافتن راه‌هایی برای کارآمدتر کردن کارمندان خود تمرکز کنند و ایده‌های کم‌هزینه‌ای را برای بهبود رضایت کارکنان در نظر بگیرند، مانند برنامه‌های کاری انعطاف‌پذیر و کار از راه دور که کار اجازه می‌دهد.

لسونسکی: به جای کاهش هزینه ها، ایده ای در مورد چگونگی افزایش درآمد در مواقعی مانند این دارید؟

جانستون: زمان‌های استرس اقتصادی نیز معمولاً به زمان‌های بدی تبدیل می‌شوند.

https://www.allbusiness.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *