نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 2:11 ق.ظ

توسعه تولیدات صوتی و تصویری با ایده‌های خلاق و نوآوری

۱۴۰۱-۳-۳۱

خانه خلاق و نوآوری شرکت‌های ایرانی توانسته تولیدات صوتی و تصویری را با ایده‌های خلاق همراه و بستر لازم برای فعالیت تخصصی در این حوزه را ایجاد کند.

توسعه تولیدات صوتی و تصویری با ایده‌های خلاق و نوآوریبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه خلاق و نوآوری همارا در زمینه تولیدات صوتی و تصویری و ساخت فیلم‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کند و دارای استودیوی تخصصی تصویر و صدا است.

تولیدات صوتی و تصویری و ساخت فیلم‌های تبلیغاتی یکی از حوزه‌هایی است که با کمک ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری خانه‌های خلاق و نوآوری در مسیر توسعه قرار گرفته است.

خلاقیت در تولیدات صوتی و تصویری

خانه خلاق و نوآوری همارا به‌عنوان یکی از مجهزترین مجموعه‌های بخش خصوصی و نماینده اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با مجوز تولید، پخش و ارسال تصاویر در این حوزه شناخته می‌شود.

در بخشی از این خانه خلاق و نوآوری، ۱۱ شرکت خلاق استقرار یافته‌اند و از خدمات توسعه محصول بهره می‌برند. همارا، علاوه بر اختصاص فضای اشتراکی، مشاوره و تأمین تجهیزات، به‌عنوان یک سفارش‌دهنده واقعی عمل می‌کند.

تولیدات چندرسانه‌ای، فروش، استودیو صدا و تصویر، پخش زنده، خدمات و پشتیبانی، برگزاری همایش، پویانمایی و برندسازی و بازاریابی دیجیتال ازجمله خدماتی است که توسط این خانه خلاق و نوآوری ارائه می‌شود.

حضور در رویداد‌های خارجی

محمد قندی مدیر خانه خلاق و نوآوری همارا با بیان اینکه در ماه رویداد‌ها و همایش‌های مختلفی برگزار می‌شود، گفت: محور فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری همارا تولید محتوای رسانه‌ای و تأمین تجهیزات و پشتیبانی تولید محتوا است که تاکنون در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ازجمله اکسپوی دبی حضور داشته است.

مدیر خانه خلاق و نوآوری همارا اظهار کرد: ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با ایجاد شبکه‌سازی و رفع موانع دولتی توانسته یک بستر سالم برای رقابت، رشد و توسعه را در بین خانه‌های خلاق و نوآوری ایجاد کند.

خانه‌های خلاق و نوآوری، به عنوان سکوی اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استفاده از توان‌بخشی خصوصی برای اجرایی سازی آیین‌نامه‌ها، سیاست‌گذاری، تسهیل گری و حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، از طریق کمک به ایجاد زیرساخت، تسهیلات مالی، مشاوره، توانمندسازی و حمایت‌های معنوی در مسیر توسعه محصولات، خدمات و بازار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق هستند.

رسیدن به پویایی و ایجاد خلاقیت در حوزه تولیدات صوتی و تصویری از اهداف پیش رو خانه خلاق و نوآوری همارا با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *