نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 5:36 ق.ظ

پی پال ابزار جدید رمزنگاری را اضافه می کند که به برخی از کاربران امکان می دهد دارایی هایی مانند بیت کوین را به کیف پول های خارجی منتقل کنند

 توسط Pascal Davies  به روز رسانی: 09/06/2022کپی رایت Canva

برخی از مشتریان PayPal اکنون می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود مانند بیت کوین را از حساب خود به کیف پول ها و صرافی های خارجی منتقل کنند.

غول پرداخت آنلاین اعلام کرد که مشتریان منتخب در ایالات متحده می توانند در این هفته از این سرویس استفاده کنند و همه مشتریان واجد شرایط در ایالات متحده می توانند در ماه های آینده از این ویژگی استفاده کنند.

PayPal و برنامه Venmo آن توسط صدها میلیون نفر در سراسر جهان برای جابجایی پول استفاده می شود.این سرویس جدید به این معنی است که مشتریان PayPal همچنین می‌توانند بدون هیچ کارمزد یا هزینه شبکه، رمزنگاری را در عرض چند ثانیه برای سایر کاربران PayPal ارسال کنند.

در اکتبر 2020، این شرکت به مشتریان اجازه خرید، فروش و نگهداری بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را داد. با این حال، آن‌ها نمی‌توانستند دارایی‌های کریپتو را از پلتفرم خود خارج کنند.

خوزه فرناندز داپونته، SVP و مدیر کل بلاک چین، رمزنگاری و ارزهای دیجیتال در PayPal، گفت: «این ویژگی به طور مداوم توسط کاربران به عنوان یکی از درخواست‌ترین پیشرفت‌ها از زمانی که ما خرید ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود آغاز کردیم، رتبه‌بندی شده است.

      در مارس سال گذشته، PayPal قابلیتی را راه‌اندازی کرد که به مشتریان اجازه می‌داد با دارایی‌های رمزنگاری شده در میلیون‌ها کسب‌وکار آنلاین پرداخت کنند. همچنین در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال بررسی راه اندازی استیبل کوین خود است که به آن PayPal Coin گفته می شود.

Euronews Next با PayPal تماس گرفت و پرسید که آیا این ویژگی جدید را به کاربران در اروپا ارائه می دهد یا خیر. این شرکت از اظهار نظر در مورد برنامه های آتی خودداری کرد.

پی پال اولین شرکت پرداخت دیجیتالی نیست که دارایی های رمزنگاری شده را از پلتفرم خود منتقل می کند. در ماه آوریل، Robinhood گفت که 2 میلیون مشتری واجد شرایط می توانند دارایی های دیجیتال را پس از فعال کردن یک کیف پول رمزنگاری از پلتفرم خود انتقال دهند

https://www.euronews.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *