نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:22 ب.ظ

جان کری می گوید انتقال انرژی پاک بزرگترین بازاری است که جهان تا به حال بخود دیده است

9 ژوئن 2022 -کاترین کلیفورد

   جان کری فرستاده ویژه ریاست جمهوری برای آب و هوا به صحبت های رئیس جمهور شیلی  گابریل بوریک قبل از مراسم امضای “ائتلاف بین المللی برای اتصال مناطق حفاظت شده دریایی” در اجلاس سران شرکت های آمریکایی در 9 ژوئن 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا گوش می دهد. اجلاس سران مدیر عامل وارد دومین روز رویدادهای خود در کنار اجلاس سران قاره آمریکا شد که میزبان رهبران سراسر نیمکره غربی است.

بازسازی اقتصاد برای کربن زدایی برای به حداقل رساندن مرگ و میر و تخریب ناشی از گرم شدن کره زمین ضروری است. اما بر اساس اظهارات جان کری فرستاده ویژه ریاست جمهوری در امور آب و هوا این یکی از بزرگترین فرصت ها برای کسب درآمد در نسل هاست.

کری در اجلاس چهارم مدیرعامل قاره آمریکا به میزبانی اتاق بازرگانی ایالات متحده در لس آنجلس گفت: «این بزرگترین بازاری است که جهان تاکنون به آن خیره شده است: بازار انتقال انرژی.

هر جنبه ای از زندگی را می توان به شیوه ای مثبت تحت تاثیر قرار داد. این چیزی نیست که بترسیم – که باید از آن اجتناب کنیم و از آن دوری کنیم. ما باید این گذار را بپذیریم که در نهایت به شما تضمین می‌کنم بزرگ‌تر از آنچه در انقلاب صنعتی بود خواهد بود.»

انقلاب صنعتی دوره زمانی از اواسط دهه 1700 تا اواسط دهه 1800 است، تقریباً زمانی که فرآیندها از انجام دستی به انجام شدن توسط ماشین تبدیل شدند.

کری گفت، با این حال، این یک فرصت است که ایالات متحده به اندازه بسیاری از کشورهای دیگر در جهان جدی نمی گیرد.متأسفانه هر کشوری که من از آن بازدید می‌کنم بیشتر از ما در ایالات متحده گرفتار این موضوع است.

کری، حداقل تا حدی، دوقطبی شدن سیاسی را عامل کاهش سرعت پیشرفت ایالات متحده دانست.

کری گفت: ما می‌توانیم در حال حاضر یکسری از این کارها را انجام دهیم، به جز سیاست‌هایمان. حتی بسیاری از کشورهایی که سریعتر از ایالات متحده حرکت می کنند، به اندازه کافی سریع حرکت نمی کنند.

کشورهای سراسر جهان برای دستیابی به هدف ترجیحی توافقنامه پاریس، نیاز به استقرار انرژی‌های تجدیدپذیر، مانند باد و خورشید، پنج یا شش برابر سریع‌تر از آنچه در حال حاضر هستند، دارند. این توافق هدفی است که در سال 2015 توسط جامعه بین‌المللی برای محدود کردن گرمایش جهانی به «خیلی کمتر از» 2 درجه سانتیگراد – «و ترجیحاً» به 1.5 درجه سانتیگراد – در مقایسه با سطوح ماقبل صنعتی ایجاد شد.

به گفته کری، جامعه جهانی باید شش برابر سریعتر از ما از زغال سنگ دور شود و وسایل نقلیه الکتریکی را 22 برابر سریعتر از آنچه در حال حاضر در حال انجام است مستقر کند.

کری گفت که کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای محدود کردن گرمایش جهانی موضوعی نیست که باید مورد بحث قرار گیرد. امر این توسط زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضیات هدایت می شود و قابل پیش بینی است و برای 35 سال پیش بینی شده است .

کری گفت، علاوه بر موانع سیاسی که ایالات متحده با آن مواجه است، به خرید “تمام” بخش خصوصی نیز نیاز دارد.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *