نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 3:29 ق.ظ

سینما و تیم سازی در عرصه ی بازیگری

 

نوشته میتا ونگاپالی

پرتره یک تیم خلاق

من یک کارآفرین و “ماجر” دو کودک شگفت انگیز و با استعداد هستم. اکنون که سبک زندگی لس آنجلس را می گذرانم، دریافتم که چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد نکات صنعت سرگرمی وجود دارد. خوشبختانه، آمدن از دنیای استارت‌آپ به این معنی است که من برای انجام این سفر کاملاً مجهز هستم و می‌توانم برخی از درس‌هایی را که به سختی به دست آورده‌ام  و در طول سال‌ها آموخته‌ام به اشتراک بگذارم.

در تجارت، و همچنین در هنرهای نمایشی، باید تیم مناسب را پیدا کنید. به جای اینکه بپرسید چگونه حرفه خود را به ارتفاعات جدید ببرید، بپرسید چه کسی می تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید. بازیگری یک تجارت است و بازیگران به عوامل و مدیران نیاز دارند. این حرفه ای ها می توانند هر شغلی را ایجاد کنند یا شکست دهند، درست مانند تیم کسب و کار شما که می توانند کسب و کار شما را بسازند یا شکست دهند.

تیم شما باید به شما ایمان داشته باشد

یافتن افرادی که نماینده شما در هنرهای نمایشی باشند فقط به این معنی نیست که با یک نفر قرارداد ببندید، بلکه به این معنی است که فردی را پیدا کنید که در کنار شما باشد، به شما ایمان داشته باشد و در پایان روز برای حفظ شما وسواس داشته باشد. بازیگری یک تجارت است، بنابراین بیایید از آن زاویه به این موضوع نگاه کنیم. اگر کارآفرینی هستید که محصولی را می فروشید، احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می خواهید به اهداف فروش خود برسید. اما سوال این نیست که چگونه، این است که چه کسی قرار است این کار را برای شما انجام دهد و آیا آنقدر به محصول اعتقاد دارند که با اطمینان بفروشند؟

یک نماینده یا مدیر باید همیشه شما را در رادار خود داشته باشد. هر زمان که خرابی روی رایانه آنها رخ می دهد، باید در پشت ذهن آنها باشید. اگر در کار با آژانسی آنقدر بزرگ هستید که چهره شما یا همکارانتان فقط یک فکر گذرا باشد، تیم خود را پیدا نکرده اید.

تیم شما باید به اندازه شما سخت کار کند

اگر سخت کار می کنید و نماینده یا مدیرتان به شما اعتقاد دارد، اما آنها کار را انجام نمی دهند، تیم خود را پیدا نکرده اید. اگر برای حرفه رویاهای خود تلاش می کنید، تیم مناسب باید به اندازه شما یا بیشتر سخت کار کند.

در بخش کسب و کار، کارمندانی را دیده ام که به کسب و کار اعتقاد دارند، از تیم خود لذت می برند، و افراد خوبی هستند، اما اخلاق کاری آنها در جایی که باید باشد نیست. متأسفانه، شما این شخص را در تیم خود نمی خواهید، حتی اگر او را دوست داشته باشید. در صنعت سرگرمی، رد کردن نمایندگی ممکن است سخت باشد. شاید شما سال‌ها همان نماینده را داشته‌اید و با هم ارتباط برقرار کرده‌اید، اما اگر آن‌ها فقط برای کمک به شما برای حفظ شغل تلاش نمی‌کنند، شما عضو تیم اشتباهی دارید.

شجاعت داشته باشید که هر نماینده یا مربی ای را که سخت برای شما کار نمی کند رد کنید. این کار شما را متوقف می کند. افرادی را انتخاب کنید که به استعداد شما ایمان دارند، شما را بالا می برند و تلاش می کنند تا شما را به جایی که می خواهید برسانند. این رابطه باید برای هر دو طرف سودمند باشد، بنابراین اگر نمایندگی در کار قرار نگیرد، یک پرچم قرمز بزرگ است.

تیم شما باید بازی خود را بداند

به نظر می رسد که این کار بیهوده ای است، اما ممکن است نماینده یا مدیر شما به شما ایمان داشته باشد، سخت کار کند و در پایان روز، هوش صنعتی لازم را نداشته باشد.

مانند هر کسب و کاری، شما باید اعضای تیمی را پیدا کنید که بازی را بشناسند و بتوانند شما را با خرد راهنمایی کنند. Matt Ilczuk، که سرپرست شرکت مدیریت استعداد Entertainment Lab به همراه شان دوبراواک، یکی از بنیانگذاران آن است، می‌گوید: «ما روندهای صنعت را مشاهده می‌کنیم، یاد می‌گیریم که کدام نوع از بازیگران می‌فروشند و کدام نه، و سپس انواع «قابل فروش» را در نمایشگاه‌ها،  و رویدادها جستجو می‌کنیم. حتی در خیابان.» هالیوود می‌تواند مکانی دلهره‌آور باشد و اگر تازه شروع کرده‌اید، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، به‌ویژه در مورد رفتار کردن با بازیگری به عنوان یک تجارت. به جای اینکه از خود بپرسید چگونه در بازی موفق شوید، از خود بپرسید چه کسی تجربه دارد که شما را سریعتر به آنجا برساند.

این برای تمام جنبه های صنعت سرگرمی یکسان است. مربیان بازیگری، افراد روابط عمومی و حتی مشاوران به سرعت شما را به جایی که می خواهید بروید دنبال می کنند، زیرا آنها دانش گرانبهایی دارند که شما ندارید. از خود بپرسید، آیا همه اعضای تیم شما تجربه و مهارت دارند تا شما را به جایی که می خواهید برسانند؟

آیا تیم شما چشم اندازی دارد؟

چشم انداز عنصر مخفی شما در تیم خود است. آدام بولد، رئیس آژانس هنرمندان A3 می‌گوید: «در تجارت سرگرمی، ما قدرت تأثیرگذاری بر جامعه را داریم. مردم تحت تأثیر آنچه در تلویزیون، فیلم ها، یوتیوب و اینستاگرام می بینند، قرار می گیرند. با دادن صدا و قرار دادن افراد با استعداد فوق‌العاده که هنرمندانی متفاوت و در عین حال خاص و باورنکردنی هستند، فکر می‌کنم تفاوت ایجاد می‌کنیم.»

به عنوان یک مادر بچه های رنگین پوست، این باعث درخشش من می شود. آیا می توانید تصور کنید که چنین فردی را در تیم خود داشته باشید—کسی که دید شگفت انگیزی نسبت به صنعت سرگرمی می تواند داشته باشد؟ این است،

مدیر عامل کسب و کار بازیگری خود باشید

مدیر استعدادهای درخشان و مربی بازیگری وندی آلن رایت اینگونه بیان می کند: «به عنوان یک بازیگر، شما مالک و مدیر عامل کسب و کار خود هستید. یا یک طرح تجاری برای موفقیت دارید یا برنامه ای برای شکست.»

اگر شما یک مجری جوان پویا با هنرمندی، اشتیاق و اخلاق کاری هستید، نمی توانید به تنهایی به آنجا برسید. شما کسب و کار خودتان هستید و کسب و کار شما با اعضای تیمی که به شما ایمان دارند، کار می کنند، صنعت را می شناسند و چشم اندازی پویا برای آینده شما و آینده هالیوود دارند، رونق می گیرد.

معلمان، مربیان، نمایندگان و همکارانی را پیدا کنید که شما را به سطح بعدی می برند. شما به عنوان یک مجری ارزشش را دارید. بازیگری یک تجارت است و به عنوان مدیر عامل خود باید کارمندانی را پیدا کنید که تفاوت ایجاد کنند.

https://www.allbusiness.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *