نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:25 ب.ظ

جایزه جشنواره : حبس در فانوس دریایی به مدت یک هفته و فقط تماشای فیلم

جشنواره فیلم گوتنبرگ

جشنواره فیلم گوتنبرگ در حال انجام “طرح سینمای دوران همه گیری” در قالب یک مسابقه است. برای یک نامزد انتخاب شده از بین متقاضیان سراسر جهان ، یک هفته اقامت در محل فانوس دریایی Pater Noster Lighthhouse واقع در جزیره Hamneskär در سواحل غربی سوئد انجام می شود.

در حالی که در آنجا حضور دارید ، برنده در یک اتاق و بورد همراه با دسترسی نامحدود به فهرست فیلم های جشنواره امسال را بعنوان جایزه دریافت می کند. “طی این مدت آنها کاملا منزوی هستند. آنها مجاز به آوردن کسی نیستند ، البته تلفن و حتی کتاب نیز دراختیار ندارند. ” ” فقط این شخص و دریا ، امواج ، آسمان و 60 نمایش فیلم مختلف است که ما در جشنواره نمایش می دهیم.”

هولمبرگ با الهام از همه گیری ، می گوید که این آزمایش قصد دارد بررسی کند که چگونه فاصله اجتماعی تجربه تماشای فیلم را دگرگون کرده است. بارزترین تغییر ، تغییر تماشا ی فیلم از بصورت حضوری بصورت فیلم آنلاین و خانگی است.

در حالی که به طور سنتی ، رفتن به سینما یک تجربه مشترک با سایر مخاطبان است ، اما اکنون روند مشاهده فیلم ها به تنهایی یا در گروه های کوچک است. درحالیکه وقتی مردم به سینما می رفتند ، بیشتر فیلم ها برای این بود که ارتباط جمعی را فراهم کنند.

طبق  اظهار وب سایت ، جشنواره فیلم گوتبورگ 2021 چیزی غیر متعارف خواهد بود. بدون ازدحام جمعیت ، مهمانی ها و بلیطهای فروخته شده. تمرکز جشنواره امسال ، رعایت فاصله های اجتماعی ، چیز جدیدی را که در پی همه گیری ظهور کرده است ، کاوش می کند. وقتی از همه چیز جدا باشیم فیلم برای ما چه معنایی دارد؟ برای تحقیق ، ما در حال افتتاح یک سینمای کاملاً جدید در وسط اقیانوس هستیم. .

شرط های برنده شدن، طبق گفته هولمبرگ ، شماره یک: این شخص باید یک طرفدار واقعی فیلم باشد. شماره دو: او یا باید از خلوت بودن فضا لذت ببرد و یا به خوبی تحمل کند. شماره سه: از آنجا که از آنها انتظار می رود تجربه را با یک دفترچه خاطرات ویدئویی مستند کنند ، بسیار مهم است که در برقراری ارتباط ماهر باشند.

هولمبرگ می گوید: “آنها در مورد چگونگی زندگی در این جزیره و اینکه این شرایط خاص چه تاثیری بر رابطه با فیلم هایی که دیده اند ،  داشته است صحبت خواهند کرد.”

تجربه غرق شدن در فضای تماشای فیلم بصورت انفرادی از 30 ژانویه تا 6 فوریه اتفاق می افتد. برنده در خانه نگهبان فانوس دریایی زندگی می کند اما همه فیلم ها در سینمای یک نفره هدفمند داخل فانوس دریایی پخش می شوند.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *