نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 2:54 ق.ظ

چگونه یک PIMسیستم مدیریت اطلاعات محصول به تولیدکنندگان کمک می کند تا اتصال را در زنجیره تامین خود افزایش دهند

6 مه 2022 توسط The Manufacturer –

عکس مربوط به متن اصلی نیست .

بازار آنلاین اساساً حجم خود را در دو سال تکرار کرده است و پیش‌بینی‌ها انتظار دارند که به رشد خود ادامه دهد. هیچ شکی برای مشتریان B2B و B2C وجود ندارد: تجربه دیجیتال راحت تر است و تبادل داده ها و دسترسی به کاتالوگ ها و محصولات را تسریع کرده است. اما آیا جهش دیجیتالی رشد تولیدکنندگان را نیز تسریع کرده است؟

بعید است: بسیاری از شرکت های B2B و تولیدی هنوز با مشکلات پیچیده ای روبرو هستند که بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد. تولیدکنندگان به شدت به زنجیره تامین و شبکه شخص ثالث خود (عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان) متکی هستند و در بیشتر مواقع راه‌های جدید و مطمئن‌تری برای بهبود ارتباطات و تبادل داده پیاده‌سازی نکرده‌اند.

این موضوع بیش از پیش ظریف‌تر می‌شود و به‌روزرسانی آن در زمان واقعی دشوار می‌شود، زیرا چشم‌انداز تجاری جهانی به دلیل درگیری‌های بین‌المللی و همه‌گیری که بر سهام، در دسترس بودن منابع و حمل‌ونقل در سرتاسر جهان تأثیر می‌گذارد، با عدم قطعیت‌ها و تغییرات بی‌ثباتی مواجه است.

هیچ‌کس نمی‌تواند از این موانع جلوگیری کند، اما تولیدکنندگان می‌توانند از خود و مشتریانشان با سیستم‌هایی محافظت کنند که بهترین راه برای برقراری ارتباط دقیق اطلاعات را تضمین می‌کنند و پیش‌بینی در دسترس بودن محصول و حرکت‌های تجاری را تسهیل می‌کنند.

فناوری هایی مانند سیستم های PIM مدیریت اطلاعات محصول در این اختلال دیجیتالی پیشرو هستند. پلتفرم‌های PIM نرم‌افزار انتخاب اول برای تولیدکنندگانی هستند که می‌خواهند یک استراتژی ارتباطی قوی‌تر و مطمئن‌تر را با مشتریان و زنجیره تامین خود پیاده‌سازی کنند.

از آنجایی که اطلاعات محصول ذخیره شده در PIM را می‌توان به راحتی در چند دقیقه به‌روزرسانی کرد، همه به اشتراک می‌گذارند و به داده‌های دقیق و یکسان در زمان واقعی و در همه جای دنیا دسترسی دارند. این فناوری هنگام حفظ استراتژی بین‌المللی و روابط پیچیده‌تر با مشتریان و مناطقی که ممکن است محصولات یا موجودی متفاوتی داشته باشند، از تولیدکنندگان پشتیبانی می‌کند.

تولیدکنندگانی که کالاهای فاسد شدنی را مدیریت می کنند، یا محصولاتی که در حال حاضر به مواد خام کمیاب یا گران قیمت وابسته هستند، مانند کاغذ، برخی از اجزای شیمیایی یا فلزات، با کار سخت تری مواجه می شوند. به روز نگه داشتن اطلاعات محصول در این موارد حتی دشوارتر است و بر روی سهام و برنامه های انتشار کاتالوگ ها یا مجموعه های جدید تأثیر می گذارد. یک سیستم PIM از تولیدکنندگان در این چالش پشتیبانی می‌کند، زیرا حفظ یک پایگاه داده بسیار قابل اعتماد و غنی را آسان‌تر می‌کند، که تصویر برند را تقویت می‌کند و روابط زنجیره تامین را در زمان‌های سخت تقویت می‌کند.

مهم نیست که در دسترس بودن محصول چقدر دور باشد، یا اینکه داده های محصول برای مشتریان، کانال ها یا مناطق جغرافیایی مختلف نیاز به چرخش زیادی دارد. یک پلت فرم PIM همه چیز را سر جای خود نگه می دارد، زیرا به روز رسانی داده ها را در همه کانال ها یا منابعی که ممکن است نیاز داشته باشد بسیار سریع می کند، و سازندگان نتایج مثبت فوری را مشاهده می کنند، مانند فرآیندهای خرید که 9 برابر شتاب می گیرند، هزینه های فناوری اطلاعات 6 برابر کاهش می یابد، و سفارشات بزرگ تقریباً در نیمی از زمان انجام می شود.

به نظر نمی رسد این بهترین زمان برای صرف استراتژی ها، ابزارها و منابع جدید باشد. اما طبق گفته Deloitte، 68 درصد از کسب‌وکارها در طول دو سال گذشته از فناوری اتوماسیون استفاده کرده‌اند و یک‌سوم سرمایه‌گذاری خود را در پلت‌فرم‌های اتوماسیون میزبان ابری مانند PIM تسریع کرده‌اند و قصد دارند منابع دیجیتال و خودکار خود را بیشتر گسترش دهند تا موفقیت را تضمین کنند. شرکت شما در کدام سمت آینده است؟

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *