نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:57 ب.ظ

۱۴ اشتباه رایج بازاریابی محتوا که مرتکب می شوید و راهکار رفع آنها

در عصر دیجیتال، بازاریابی محتوا به روشی موثر برای جلب توجه مصرف کنندگان بالقوه تبدیل شده است. اما اگر در بازاریابی محتوا تازه کار هستید، برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که کارآفرینان اغلب هنگام ایجاد مقاله و پست مرتکب می شوند. برای کمک به جلوگیری از این اشتباهات، از اعضای شورای کارآفرینان جوان این سوال را پرسیدیم:

یکی از گام‌های اشتباهی که کسب‌وکارهای کوچک برای اولین بار درگیر بازاریابی محتوا هستند، باید مراقب آن باشند؟ به جای آن چه باید بکنند؟

1. نشر به خاطر نشر

بازاریابی محتوا راهی عالی برای ایجاد اعتماد و تثبیت برند شما به عنوان یک مرجع در صنعت شماست. بسیاری از شرکت ها بر تولید محتوا بدون هدف تمرکز می کنند. انتشار صرفاً به خاطر انتشار نتیجه زیادی ندارد. در عوض، به صورت استراتژیک محتوایی را منتشر کنید که منبعی برای مشتریان ایجاد کند و شرکت شما را به عنوان یک مرجع معتبر در صنعت شما قرار دهد. – شان کنراد، دوره حسابداری من

2. محتوای با یکپارچگی پایین

بسیار مهم است که مطمئن شوید محتوای خوبی دارید که یکپارچگی دارد و در حال تبلیغ آن هستید. به منظور اطمینان از اینکه نوشته شما یکپارچگی محور است، قوانین واضحی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. همیشه منابع خود را دوباره بررسی کنید، مطمئن شوید که جدید هستند، و تفاوت بین نظر، واقعیت و نظر متخصص را بدانید. – نیکول مونوز، شرکت مشاوره نیکول مونوز.

3. کمبود محتوای بصری

کپی آموزنده و ایجاد سئوی قدرتمند در بازاریابی مهم است، اما محتوای شما باید حاوی تصاویر قانع کننده باشد. به منظور جلب توجه مشتریان بالقوه، از نشانه های بصری به عنوان وسیله ای برای جذب آنها استفاده کنید. تصویر چیزی است که توجه آنها را جلب می کند تا سپس ارزش پیام را پیدا کنند. -جارد ویتز، شرکت منبع سرمایه یونایتد.

4. بیش از حد “فروشنده” بودن

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک فقط محتوای تبلیغاتی را منتشر می‌کنند که ماهیتی «فروشنده» دارد. آنها برای فروش از سوی خریدارانی که لزوماً نمی دانند چرا به محصول خود نیاز دارند فشار می آورند. قبل از فروش، محتوایی را منتشر کنید که به خریدار آموزش دهد که چرا به محصول یا خدمات شما نیاز دارد. از پست‌های وبلاگ، ویدیوها، فایل‌های PDF، ارائه‌ها و نتایج نظرسنجی استفاده کنید تا به خریداران کمک کنید نیاز به آنچه ارائه می‌دهید را درک کنند. -بن واکر، Transcription Outsourcing LLC

5. بدون استراتژی ارتقاء

در حالی که محتوا پادشاه است، هنوز باید برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر شما بازاریابی شود. اگر در حال حاضر مخاطبانی دارید، مانند یک لیست ایمیل، می توانید بیشتر بر رهبری فکر و کیفیت محتوا تمرکز کنید. هنگامی که از صفر شروع می کنید، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و همچنین برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. حتی در وب سایت های پربازدید، افراد زیادی از صفحه اصلی شما به وبلاگ شما نمی روند. – کارل کنگور

6. نوشتن برای موتورهای جستجو به جای خوانندگان

گرفتار شدن در چرخه نوشتن فقط برای افزایش ترافیک یا توجه به جای ایجاد محتوای با کیفیت آسان است. سعی کنید محتوایی با کیفیت، مرتبط و جذاب بنویسید که برای خواننده ارزش بیافزاید. نوشتن فقط برای اینکه محتوای شما در گوگل بالاتر نشان داده شود با پر کردن کلمات کلیدی و پیوندها راهی مطمئن برای جلوگیری از بازگشت خوانندگان به محتوای بیشتر است. – جوئل متیو، مشاور

7. تحقیقات و داده های ضعیف

اکنون بیش از هر زمان دیگری، ارائه محتوای دقیق و منبع‌دار بسیار مهم است. اما کسب اطلاعات دقیق این روزها چالش برانگیز است. هنگام انجام تحقیق، مقالات متعددی را بیابید که از یک ادعا یا آمار پشتیبانی می کنند. هنگام شکل‌دهی و به اشتراک گذاشتن نظرات با مخاطبان، روشن کنید که چگونه به نتیجه‌گیری رسیده‌اید. این رویکرد نشان دهنده احترام به برند شما و مشتریان شماست. -سالونی دوشی، EcoEnclose LLC

8. اضافه کردن تعداد زیادی لینک

پیوندها برای ظاهر کردن وب سایت شما و بهبود رتبه سئوی شما عالی هستند، اما افزودن لینک های زیاد می تواند زمانی که ربات های گوگل در وب سایت شما می خزند، پرچم های قرمز ایجاد کند. به‌جای نگرانی در مورد قرار دادن لینک‌های بیشتر در محتوای خود، روی نوشتن پست‌های آموزنده و جذاب وبلاگ تمرکز کنید. برای حداکثر اثربخشی، چندین پیوند را به طور طبیعی در متن خود قرار دهید. -جان ترنر، SeedProd LLC

9. عدم درک مخاطب

به‌جای «بازاریابی از طریق آتش» یا تولید محتوا و تلاش‌های تصادفی، مهم است که قبل از اقدام به بازاریابی برای مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید. از مشتریان هدف خود پرسوناژ بسازید – چه کسانی هستند، چه چیزی برای آنها مهم است و چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد. از طریق بازاریابی محتوا، باید به افکار و سوالاتی که در مرکز ذهن آنها قرار دارد، بپردازید. – ساحل تراسی،

10. عدم همسویی با برند

یکی از گام‌های اشتباهی که کسب‌وکارهای کوچک هنگام درگیر شدن با بازاریابی محتوا باید مراقب آن باشند، انحراف از آنچه برندشان است، نیست. این مهم است که بدانید چگونه می توانید از طریق محتوا برای مخاطب هدف خود ارزش قائل شوید و برنامه ای برای حفظ ثبات داشته باشید. -آلفردو آتاناسیو، Uassist.ME

11. عدم بهینه سازی برای جستجو

بازاریابی محتوا با سئو همراه است. ایجاد محتوا بدون شناسایی کلمات کلیدی، کلمات کلیدی متنی یا انجام تحقیقات منجر به از دست رفتن فرصت ها می شود. شما باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را در کنار استراتژی سئوی خود بسازید تا بهترین نتیجه را بگیرید. محتوای عالی با سئو به کسب و کار شما کمک می کند تا به صورت آنلاین برجسته شود. -سید بلخی، WPBeginner

12. محتوای ویرایش نشده با دستور زبان بد

کسب و کارهای کوچک باید یک ویرایشگر استخدام کنند تا تمام محتوای آنها را بررسی و ویرایش کند تا از صحت گرامری اطمینان حاصل شود. اگر یک پست وبلاگ یا صفحه ورود با خطاهای گرامری زیاد ببینم، فوراً خواندن آن را متوقف خواهم کرد. گرامر ضعیف بر اعتبار تأثیر منفی می گذارد. حتماً یک ویرایشگر استخدام کنید یا از یک کارمند بخواهید هر قسمت از محتوا را قبل از انتشار بخواند. – کریستین کیمبرلی مارکت مدیا،

13. فقدان استراتژی محتوا

بازاریابی محتوا محبوب است و کسب و کارهای کوچک اغلب آن را در اولویت قرار می دهند. اما تولید محتوای آشفته در درازمدت هیچ نتیجه ای ندارد. یک استراتژی محتوای قوی تضمین می کند که کپی به آرامی اما پیوسته اضافه می شود، پایگاه دانش را رشد می دهد و وبلاگ را با محتوای مرتبط متناسب با مخاطب هدف غنی می کند. اگر شروع می کنید، مطمئن شوید که از قبل برنامه ریزی کرده اید – سپس اجرا کنید. -ماریو پیشف، DevriX

14. خیلی زود تسلیم شدن

بازاریابی محتوا یک استراتژی بلند مدت است و شما باید برای نتایج بلند مدت آماده باشید. بنابراین پس از تنها 10 پست وبلاگ از آن دست نکشید زیرا هیچ ترافیکی دریافت نمی کنید. در عوض، متعهد شوید که حداقل یک سال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید. سپس می توانید تعیین کنید که مفید بوده است یا خیر. تسلیم نشو! – دیو نووگت، هاب استافDave Nevogt, Hubstaff

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *