نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 3:13 ب.ظ

دومین رویداد کودک با هدف توسعه فرهنگ نوآوری و تربیت ارزش مدار در محتوای کودک برگزار می شود

۲۷-۱-۱۴۰۱

برای دستیابی به توسعه پایدار در هر کشوری، باید از کودکان آغاز نمود. هدف از توسعه پایدار، دست یافتن به آموزش، صلح، رفاه، مشارکت و رهایی از فقر اقتصادی و اجتماعی است و در این زمینه، محتوایی که به کودکان داده می شود، از  اهمیت بسیار شایانی برخوردار است.  
به گزارش بازارکار، علی اصغر سعدآبادی، رییس مرکز رشددانشگاه شهیدبهشتی و رییس مرکز نوآوری علوم انسانی
اعلام کرد: بدین منظور دومین رویداد کودک با هدف توسعه فرهنگ نوآوری و تربیت ارزش مدار در محتوای کودک، با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی فعالیت خود را در بهار 1401 آغاز خواهد نمود.
وی افزود:این طرح درصدد است تا از طریق جذب ایده های دانش آموزان، دانشجویان، دانش‌آموختگان، مدیران و معلمان، ناشران، روانشناسان و همه علاقه مندان حوزه کودک در سراسر کشور، به ارائه آموزش‌های تخصصی موردنیاز جهت ارزش آفرینی و ایجاد شبکه‌ای گسترده از متخصصین و علاقه مندان اقدام نماید. 
سعدآبادی در ادامه گفت: علاقه مندان، ایده مورد نظر خود را در سامانه مرکز رشد دانشگاه شهیدبهشتی به آدرس https:// roshd.sbu.ac.ir/event_koodak  ثبت خواهند نمود.
به گفته رییس مرکز رشددانشگاه شهیدبهشتی و رییس مرکز نوآوری علوم انسانی ایده ها می تواند در حوزه محتوای کودک همچون محتوای متنی، تصویری، تعاملی، ویدئویی، کتاب های الکترونیکی همچنین انواع بازی های فیزیکی و دیجیتالی باشد. از طرفی علاقه مندان به حوزه داستان سرایی می توانند ایده های نوآورانه خود را ارسال نمایند. از آنجا که کودکان مناطق محروم، آسیب پذیر، بزهکار و یا دارای اختلالات مختلف نیازمند محتوای ویژه ای هستند، از همه علاقه مندان به این اقشار نیز برای ثبت ایده های نوآورانه دعوت به عمل می آید. ایده ها توسط متخصصین حوزه کودک و کسب و کارغربالگری و شرکت کنندگانی که ایده آن ها در مرحله اول پذیرفته می شود، تحت آموزش های تخصصی و منتورینگ قرار خواهند گرفت.
سعدآبادی تاکید کرد: در نهایت شرکت کنندگانی که موفق به کمینه محصول دست یافتنی شدند، در روز دمودی در حضور سرمایه گذاران و ذی نفعان مربوطه به ارائه خواهند پرداخت. برخی از دستاوردهای عمده شرکت در این رویداد ارائه آموزش‌های تخصصی و کسب و کارانه ، کمک به ایده پردازی، ارزیابی ایده‌ها، شبکه سازی و تجاری سازی ایده های کسب‌و‌کارانه، امکان استقرار تیم های برگزیده در مراکز نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی و اعطای گواهی به شرکت کنندگان در رویداد می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *