27 نوامبر 2021 – اندرو آر. توماس
من اخیراً یک نظرسنجی بینالمللی جالب از 1000 کارگران در خط تولید مستقر در ایالات متحده، آلمان، فرانسه، اسپانیا و بریتانیا را مطالعه کردم تا آخرین شرایط را در مورد وضعیت و چشمانداز حرفهای، استفاده از فناوری و بهرهوری آنها در طول COVID-19 دریافت کنم. . این نظرسنجی توسط Parsable، ارائه دهنده Connected Worker، پلتفرم پیشرو برای کارگران صنعتی انجام شد. این یافتهها نگاه خوبی به این موضوع میدهد که همهگیری آیا تأثیری بر کف کارخانه گذاشته یا نه.
با توجه به همه چیزهایی که در طول 20 ماه گذشته شنیده ایم که کووید “بی سابقه” بوده و “همه چیز را برای همیشه تغییر خواهد داد”، جالب بود که از داده ها یاد بگیریم که چقدر واقعاً تغییر کرده است.
در یک منطقه، حداقل در ایالات متحده، کارگران در طول کووید نسبت به قبل از شیوع بیشتر احساس قدردانی می کنند (63٪ در مقابل 37٪). همتایان اروپایی آنها به طور مساوی در مورد اینکه آیا آنها احساس تحسین بیشتری می کنند یا نه، اختلاف نظر داشتند.
با این حال، در حالی که کووید در سرتاسر جهان همچنان در راس بسیاری از موضوعات ذهنی قرار دارد، تنها 27 درصد از تمام کارگران خط مقدم مورد بررسی گفتند که ابتلا به این بیماری نگرانی اصلی ایمنی آنها در محل کار است. تصادفات همچنان بزرگترین نگرانی است.
هنگامی که از آنها پرسیده شد که آیا کارفرمایان آنها فناوری جدیدی را برای مدیریت کووید اجرا کرده اند، فقط بیش از نیمی از پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که چیزی جدید اجرا شده است. علاوه بر این، 83 درصد از کارگران گزارش دادند که هنوز برای پیروی از دستورالعملهای کاری و/یا پیگیری کار خود به کاغذ متکی هستند. این وابستگی به روش آنالوگ در انجام کارها ادامه دارد، در حالی که 80٪ از همه پاسخ دهندگان گفتند که هیچ نگرانی در مورد استفاده از ابزارها و فرآیندهای دیجیتال ندارند.
واضح است که بر اساس یافتههای این گزارش، تعداد قابلتوجهی از شرکتهای تولیدی برای تغییر روشهای انجام کارها از زمان ورود همهگیری کم یا هیچ کاری انجام ندادهاند و، به طرز متناقضی، این عدم تغییر قابل توجه در زمانی رخ می دهد که کارگران در هر سنی می گویند که در استفاده از ابزارها و فرآیندهای جدید احساس راحتی بیشتری نسبت به همیشه دارند.
بنابراین، این سوال مطرح می شود: اگر یک بیماری همه گیر جهانی نحوه انجام کارها در کارخانه را تغییر ندهد. پس، چه چیز دیگری لازم است تا تولیدکنندگان در ارتباط با مدیریت نیروی کارشان به روزتر شوند؟
پاسخ ممکن است در نسل بعدی باشد.
برای آن دسته از کارگران 18 تا 24 ساله که با محصولات دیجیتال مانند تلفن همراه و تبلت بزرگ شده اند، نزدیک به 70 درصد از نسل Z گفته اند که انتظار دارند ظرف پنج سال آینده کارفرمای فعلی خود را ترک کنند. جای تعجب است که آیا فرهنگ آنالوگ فراگیر در بسیاری از شرکت های تولیدی امروزه دلیل بزرگی برای ناامیدی کارگران تولیدی جوان است.
از آنجایی که تولیدکنندگان به دنبال ایجاد نیروی کار وفادار و پایدار هستند، ممکن است تغییراتی را در روشهای انجام کارها ایجاد کنند. این می تواند با تکامل در ارتباط با کارگران باهوش فناوری آنها و گوش دادن به ایده ها و تجربیات آنها در مورد فناوری های جدید شروع شود..
https://www.industryweek.com