نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 اردیبهشت 1403 5:21 ق.ظ

بهره برداری از مزایای تولید مواد افزودنی

1 سپتامبر 2021 توسط The Manufacturer

پس از مشارکت Autodesk Fusion 360 و Formlabs، پل سوهی، مدیر بازاریابی محصول، Additive Technology Fusion 360، در مورد وضعیت تولید مواد افزودنی رومیزی و مزایای طراحی و ساخت داده‌های کاملاً مشارکتی صحبت می‌کند.

شاید تا به حال به آن توجه نکرده باشید، اما Autodesk Fusion 360 دارای یک فضای کاری گسترده برای تولید مواد افزودنی است که برای کمک به نمونه سازی اولیه، محققان، مهندسان افزودنی، طراحان و سایر افراد بیشترین کنترل را بر چاپگرهای سه بعدی خود دارد.

پیشنهاد تولید افزودنی Fusion 360 در حال حاضر فضایی غنی از ویژگی‌های ماشین آلات FFF است که دارای پست‌هایی برای تولیدکنندگان اصلی، همراه با کنترل‌های پشتیبانی خوب، ابزارهای کمکی برای جلوگیری از خطاها در هنگام چاپ و حتی تنظیمات سفارشی پست است.

می‌شنوم که می‌پرسید: «چرا وقتی می‌خواهم دستگاه برش مخصوص دستگاه خود داشته باشم، می‌خواهم از یک فضای تولید مواد افزودنی استفاده کنم؟» هنگام استفاده از Fusion 360 برای ماشینکاری، از مزایای طراحی و تولید کاملاً مشارکتی برخوردار هستید، بنابراین می‌توانید یک‌بار مدل تولیدی خود را تنظیم کرده و در هر زمان که تغییری در طرح ایجاد کردید، مسیرهای ابزار را دوباره ایجاد کنید. علاوه بر این، Fusion 360 شامل ابزارهای شبیه سازی است که به شما نشان می‌دهد چگونه قسمت شما و افزونه‌های کمکی برای جلوگیری از اشتباهات قبل از وقوع ساخته می‌شود. آوردن این ویژگی‌ها به تولید مواد افزودنی واقعاً کارها را تسریع می‌کند، شما را در حداقل مدیریت پرونده و همکاری بی‌عیب و نقص با دیگران باز می‌کند.

افزونه تولید افزایشی برای فیوژن 360 که در حال حاضر یک ابزار سه بعدی CAD با کارایی بالا است، با قرار دادن متخصصان افزودنی در گردش کار، مرحله AM یک پروژه را تسریع می‌کند.

اما از همه مهم‌تر، فضای کاری تولید مواد افزودنی Fusion 360 اساساً نیاز به ایجاد STL برای تولید را حذف می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های خود را مستقیماً به نرم افزار/دستگاه برش دستگاه افزودنی خود هدایت کنید.

این امر داده‌های تولید را به داده‌های طراحی متصل می‌کند و نیازی به ایجاد دائما STLهای جدید برای چاپ ندارد. مشارکت Autodesk Fusion 360 با Formlabs این مزایا را برای طیف گسترده‌ای از ماشین‌های Formlabs SLA به ارمغان می‌آورد، که کنترل دقیق بر ساختارهای پشتیبانی، صفحه‌های پایه را فراهم می‌کند.

این همکاری همچنین در آینده نزدیک به ماشین‌های Formlabs SLS نیز تعمیم خواهد یافت. مشارکت Formlabs همچنین برخی ویژگی‌های کیفیت زندگی را برای سرعت بخشیدن به زمان چاپ شما به ارمغان می‌آورد. Auto Orient در Fusion 360 به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس اولویت‌های خود جهت گیری را کنترل کنید. به عنوان مثال، شاید شما می‌خواهید ساختارهای پشتیبانی دارای اولویت بیشتری نسبت به محل نصب باشند، یا شاید عکس آن، یا چیزی کاملاً متفاوت باشد.

ویژگی جدید Auto Orient به شما این امکان را می‌دهد که اولویت‌های خود را تنظیم کنید، سپس قبل از ارسال به چاپ تعدادی از گزینه‌ها را مرور کنید. این نسخه 1.0 از ادغام Formlabs با Fusion 360 است. همچنین کنترل بیشتری بر استراتژی پشتیبانی خود در مورد استفاده از برش دهنده‌های پیش فرض خواهید داشت.

با استفاده از استراتژی‌های پشتیبانی Fusion 360، اکنون می‌توانید با پشتیبانی شبکه‌ای که مطابق مشخصات شما ساخته شده است، چاپ کنید یا از یک استراتژی ساختار پشتیبانی کاملاً متفاوت مانند پشتیبانی از نوار استفاده کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *