نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 7:31 ب.ظ

تجزیه و تحلیل کارخانه آینده

11 اوت 2021 توسط The Manufacturer

برگزیت، همه گیری کووید -19، تغییرات آب و هوایی و دیگر عوامل خارجی، شرکت‌های تولیدی انگلستان را تحت فشار فزاینده‌ای قرار می‌دهد تا بیشتر از همیشه رقابتی شوند. برای رقابت در مقیاس جهانی، تولیدکنندگان بریتانیایی باید از قابلیت‌های دیجیتالی برای بهبود بهره وری، حذف ناکارآمدی و یافتن این مزایای حاشیه‌ای مهم استفاده کنند. با این حال، در چشم انداز داده‌های محرمانه، سیستم‌های غیر مرتبط و کمبود مهارت‌ها، چگونه می‌توان به چنین واقعیتی دست یافت؟ ایجاد کارخانه آینده یک راه است…

در جلسه بحث اخیر سمپوزیوم دیجیتالی سازی تولید، جیمز اسمیت از Tableau ، Robert Heys از Salesforce و Paul Turner از Stanley Black & Decker با نمایندگان سازمان‌های تولیدی پیشرو همراه شدند تا در مورد چگونگی رقابت شرکت‌ها در مقیاس جهانی با استفاده از قابلیت‌های دیجیتالی برای ایجاد کارخانه در آینده بحث کنند. در اینجا برخی از نکات مهم در این جلسه آورده شده است.

کارخانه آینده چیست؟

جیمز اسمیت، RVP Manufacturing at Tableau، بحث را با توصیف کارخانه آینده به عنوان «همگرایی فناوری‌های دیجیتال» آغاز کرد. اینترنت اشیا، تجزیه و تحلیل، دیجیتالی شدن ابر و موارد دیگر، همه با هم گرد هم می‌آیند تا به تولیدکنندگان در نوآوری و بهبود عملکرد کمک کنند.

پل ترنر، معاون صنعت ۴ برنامه‌های کاربردی و تجزیه و تحلیل در Stanley Black & Decker، موافقت کرد و افزود که اولین قطعه این پازل این بود که داده‌های مناسب را در قالب مناسب و زمینه مناسب به افراد مناسب برساند. با انجام این کار، تولیدکنندگان می‌توانند تاثیری را که داده‌ها می‌توانند بر روی کارخانه داشته باشند، مانند افزایش کارایی و بهبود کیفیت مشاهده کنند.

پل همچنین تاکید کرد که چگونه ایجاد کارخانه آینده می‌تواند به شرکت‌های تولیدی در جذب استعدادهای برتر کمک کند. او گفت که تجزیه و تحلیل هیجان انگیز و نوآورانه است، و این امر برای فارغ التحصیلان تازه کار جذاب است، که ناگزیر اشتیاق، کنجکاوی و ایده‌های تازه را به ارمغان می‌آورند.

اولویت‌بندی مهارت‌های تحلیلی در طول فرایند جذب در ایجاد نیروی کار با قابلیت تجزیه و تحلیل حیاتی است. در حالی که این امر ممکن است نیاز به حمایت از رأس سازمان داشته باشد، او معتقد است که این واقعاً راه پیش رو است.

اتوماسیون صنعتی – مفهوم صنعت 4.0، کارخانه هوشمند با کنترل بر اینترنت. از تلفن هوشمند برای بررسی وضعیت و سفارش، با اتوماسیون جریان نماد و تبادل داده در فناوری‌های ساخت استفاده کنید.

ایجاد نیروی کار با قابلیت تجزیه و تحلیل

به گفته پل، تولیدکنندگان باید مهارت آموزی نیروی کار موجود خود را در اولویت قرار دهند. با توانمندسازی همه افراد با مهارت‌های دیجیتالی، معرفی تجزیه و تحلیل پیشرفته دیگر به عنوان یک تهدید تلقی نمی‌شود، بلکه یک ابزار تجاری ارزشمند با مزایای ملموس است.

مانند هر تغییر عمده‌ای، مقاومت‌هایی نیز وجود خواهد داشت – به ویژه اگر کارکنان مهارت‌های لازم را نداشته باشند و فرآیندهای تعیین شده نیاز به به روز رسانی داشته باشند. پل بر اهمیت همراه داشتن همه افراد در سفر و مشارکت کارکنان برای کمک به آن‌ها در یادگیری فناوری‌های جدید تاکید کرد.

وی گفت: «این کار نیاز به دقت زیادی دارد. این فقط جنبه الگوریتمی این راه حل‌های تحلیلی نیست، بلکه جنبه انسانی نحوه برخورد مردم با آن است.»

پل گفت، برای دستیابی به بهترین نتایج، مشارکت همه زمینه‌ها در این فرایند بین کارشناسان تفکر طراحی و کارشناسان رابط کاربری و همچنین کارشناسان حوزه بسیار مهم است. همه این حوزه‌ها باید برای ساختن پلی که به کارخانه آینده منتهی می‌شود گرد هم آیند.

پل توضیح داد که چگونه Stanley Black & Decker از فناوری موسوم به DeepHow برای افزایش سریع نیروی کار خود استفاده می‌کند. نرم افزار هوش مصنوعی ضبط شخصی را که در حال انجام یک کار است، قبل از تبدیل آن به محتواهای کوتاه و قابل هضم که می‌تواند به سرعت مصرف شود، تجزیه و تحلیل می‌کند.

جیمز به سرعت تاکید کرد که فعال کردن نیروی کار مبتنی بر داده یک شبه اتفاق نمی‌افتد. با این حال، افزایش عملکردی که می‌توان از طریق کارخانه آینده به دست آورد ارزش تلاش را دارد.

آموزش داخلی یا پشتیبانی خارجی؟

در طول بحث، این سوال که آیا بهتر است از پشتیبانی خارجی استفاده کنید یا از داخل شرکت خود آموزش بدهید مطرح شد. جیمز به شدت معتقد بود که در حالی که استفاده از متخصصان خارجی در مراحل اولیه پروژه تحول فوق العاده مفید است، شما نباید از آن‌ها برای جایگزینی نیروی کار موجود خود استفاده کنید.

بسیاری از سازمان‌ها می‌توانند ناخواسته برای مشاوره برای ارائه بینش در مورد کسب و کار، که معمولاً در درازمدت پایدار نیست، به مشاوره‌های زیادی تکیه کنند. شما باید دانش و تخصص خود را در درون سازمان خود ایجاد کنید، در غیر این صورت همیشه به طرف‌های خارجی متکی خواهید بود تا شما را به سطح بعدی برسانند.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *