نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 2:53 ب.ظ

نوآوری آموزشی ؛ همکاری دانشکده ها برای اجرای برنامه های آموزشی در زندان ها

توسط لوئیس ام دیویس ، جان لینتون

هر ساله بیش از 700000 بزرگسال زندانهای ایالات متحده را ترک می کنند و به جوامع محلی باز می گردند. در حالی که این افراد در حال سپری کردن وقت خود هستند ، زندان بانان هم مسئول زندانی کردن آنها هستند و هم برنامه های توان بخشی را در اختیار آنها قرار می دهند تا هنگام بازگشت به اجتماعات خود ، نسبت به زمان ترک  زندان برای زندگی عادی آماده باشند. خدمات آموزشی نه تنها می تواند زندگی و شرایط زندانیان را بهبود بخشد بلکه به این افراد کمک می کند تا هنگام آزاد شدن برای شغل در آن جوامع رقابت کنند. در اقتصاد امروز ، اگر کسی بخواهد در بازار کار رقابت کند ، داشتن تحصیلات دانشگاهی بسیار مهم است. دو سوم آگهی های شغلی به سطح تحصیلات دانشگاهی نیاز دارد.

اخیراً ، در سطح فدرال و ایالتی برای گسترش آموزش عالی در زندان ها ، به ویژه توسعه هایی که راهی به مدارج تحصیلی یا مدارک معتبر صنعت ارائه می دهند ، مجدداً مورد توجه قرار گرفته است. این ابزار با هدف ارائه راهنمایی در مورد سوالات کلیدی در مورد برنامه های کالج در زندان و کمک به مسوولان اصلاحی در ارزیابی چنین فرصت ها و مشارکت هایی با کالج ها برای اجرای یک برنامه درسی در زندان است.

این راهنما در نظر گرفته شده است تا نقطه شروع اصلاحاتی باشد که در نظر دارند با یک کالج برای اجرای برنامه درسی  در داخل زندان خود مشارکت داشته باشند یا در حال حاضر چنین برنامه ای دارند و اطلاعات اضافی برای اطمینان از موفقیت آن می خواهند برنامه این راهنما برای برنامه های دو ساله و چهار ساله دانشگاه مناسب است.

https://www.rand.org/pubs/tools/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *