نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 3:09 ب.ظ

نوآوری طراحی آینه‌ای و شیشه‌ای در داخل کتاب‌فروشی

13 مه 2021 SWNS

یک کتاب‌فروشی جدید با یک نوآوری باورنکردنی از کف و کاشی‌های مشکی براق و سقف‌های آینه دار استفاده می‌کند تا این مکان را به یک کاخ کتاب پایان ناپذیر تبدیل کند.

کتاب‌فروشی جادویی Dujiangyan Zhongshuge، در جنوب غربی استان سیچوان چین، بیش از 80،000 جلد کتاب در بیش از 20،000 ژانر را در خود جای داده است.

کتاب‌های ذخیره شده در داخل این فروشگاه خیره کننده از کف تا سقف کشیده شده‌اند و با سقف‌های آینه دار این توهم را ایجاد می‌کنند که سقف تا بی‌نهایت کشیده شده‌است.

مشتریان می‌توانند از پله‌های مارپیچی کتابفروشی بالا رفته و از زیر قوس‌های برجسته 50 متری که با تعداد بیشتری کتاب انباشته شده‌اند عبور کنند ، همه کتاب‌ها به راحتی در دسترس هستند تا به موارد مورد علاقه خود برسند.

این ساختمان در دو طبقه با مساحت تقریباً 1000 متر مربع، توسط شرکت معماری چینی X + Living طراحی شده است.

لی  یکی از مسولان شرکت گفت که آخرین پروژه وی یعنی کتابفروشی از شهر باستانی دوجیانگیان الهام گرفته‌ شده است.

وی گفت: «طراح با استفاده از فن معماری روح با شکوه کوه‌ها و رودخانه‌ها را به فضای داخلی منتقل می‌کند. ما خوانندگان را با چشم انداز هنری زیبا و قدرتمند خود به یک جشن بصری دعوت می‌کنیم.»

به نظر می‌رسد که این چشم انداز در حال کار است، لی توضیح می‌دهد که هنگام ورود به فروشگاه، بسیاری از افراد فضا را، با احساس جادویی ناشی از ساختار قفسه‌های کتاب و انعکاس سقف آینه کاری مرتبط می‌کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *