نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:51 ب.ظ

هنر صنعت : همکاری با هنرمندان برای توسعه روشهای جدید قابل تأمل برای تحقیقات RAND

موسسه rand یک مرکز تحقیقاتی امور استراتژی مرتبط با حوزه های مختلف صنعتی و اجتماعی و سایر زمینه ها می باشد . این موسسه در زمینه هنر اقدامی نموده که خلاصه آن در زیر تقدیم می شود.  ما در کل نگار به این موضوعات در یادداشت روز اشاره نموده ایم . – کل نگار

از طریق RAND Art + Data ، گروه منتخبی از هنرمندان  ، داستان های بصری را با الهام از تحقیقات RAND ایجاد خواهند کرد. نتیجه این روش کار ، شکل بدیعی از بیان داده ها که ما را به چالش می کشد تا در مورد تحلیل سیاست  بطریقی متفاوت فکر کنیم.

هنرمندان برجسته

در طول سال ، RAND Art + Data کار چهار هنرمند برجسته را ارایه می کند. هر هنرمند سه قطعه تولید می کند که جنبه های تحقیق RAND در موضوعات مختلف را به نمایش می گذارد. برای مثال در خصوص تصویربرداری از سلامت روان در آمریکا توسط یک طراح انجام شده است .

دبی میلمن یک طراح ، مربی ، هنرمند ، مشاور برند و مجری پادکست Design Matters ، یکی از اولین و طولانی ترین پادکست های جهان است. وی توسط Fast Company “یکی از خلاق ترین افراد در تجارت” و توسط Graphic Design USA “یکی از تأثیرگذارترین طراحان مشغول به کار امروز” نامگذاری شد.

Millman به عنوان سرپرست RAND Art + Data ، به انتخاب هنرمندان کمک می کند و جهت خلاقانه پروژه را فراهم می کند. او این برنامه را راهی برای کمک به عموم مردم می داند تا جهانی پیچیده و فزاینده را درک کنند. “از آنجا که فرهنگ ما بیش از پیش پیچیده شده است ، توانایی تجسم اطلاعات می تواند راه بهتری برای درک آن در اختیار مردم قرار دهد. امیدواریم این برنامه نشان دهد که چگونه هنرمندان کلاس جهانی می توانند داده ها را به صورت سریع و مستقیم و جذاب تجسم کنند.”

https://www.rand.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *