نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 12:44 ق.ظ

فولاد آمریکا پروژه 1 میلیارد دلاری را لغو می کند.

جیل جوسکو 3 مه 2021

شرکت فولاد ایالات متحده 30 آوریل گزارش داد که بیش از یک میلیارد دلار پروژه سرمایه‌گذاری شده برای Mon Valley Works خود را لغو کرده است.

اعلام پایان پروژه طی تماس تولیدکننده اعلام شد. فولادساز مستقر در پیتسبورگ گفت این تصمیم بر اساس تمرکز جدی این شرکت بر پایداری اتخاذ شده است، تعهدی که با اعلامیه اخیر برای دستیابی به خنثی کردن کربن تا سال 2050، می‌باشد. این اقدام با عضویت در انجمن غیرانتفاعی ResponsibleSteel و خرید بقیه سهام در Big River Steel، به عنوان تنها کارخانه فولاد دارای گواهینامه LEED در کشور برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: «ما چگونگی تخصیص سرمایه را از طریق چشمه‌های پایداری، ایجاد ارزش و پایین بودن میزان و شدت كربن در کل تاسیسات خود ارزیابی كرده ایم. وقتی واقعیت‌ها تغییر می‌کنند، ما نیز باید تغییر کنیم و همانطور که برای تأمین نیازهای دنیایی که به سرعت در حال تغییر است قدم پیش می‌گذاریم، باید پروژه ریخته‌گری و نورد و تولید همزمان را  در تاسیسات دره مون را کنار بگذاریم. این تصمیمی نیست که ما به راحتی آن را بگیریم.»

در آن‌چه این شرکت «نامه‌ای سرگشاده به خانواده پیتسبورگ ما» توصیف کرده است، همچنین به تاریخ 30 آوریل، این شرکت علاوه بر این اظهار داشت که: «کار را تا آنجا که ممکن بود بدون صدور مجوزهای لازم برای شروع ساخت، پیش بردیم.»

این شرکت برای اولین بار سرمایه‌گذاری Mon Valley Works را در ماه مه سال 2019 اعلام کرد. این شامل یک مرکز ریخته‌گری و نورد جدید در کارخانه Edgar Thomson واقع در Braddock، پنسیلوانیا، و همچنین یک مرکز تولید جدید در کارخانه Clairton بود که هر دو سایت بخشی از Mon Valley Works است.

در حالی که این پروژه لغو شده است، راه اندازی و ساخت تجهیزات با هزینه‌های بیش از 170 میلیون دلار از قبل آغاز شده بود. این تجهیزات در انبار است و این شرکت در حال مطالعه مکان یابی برای آن‌ها است.

بوریت همچنین گفت که Mon Valley (دره مون) همچنان جز مهمی در دارایی های این شرکت است. «اما به وضوح، مون همچنان یک دارایی ساختاری قابل رقابت در ساخت فولاد در سبد سهام ما می‌باشد. این کمترین هزینه ساخت فولاد در بخش تویدات ورق ماست.» او در تماس تلفنی نیز خاطر نشان کرد: «دره مون همچنان به بازارهای استراتژیک از جمله مشتریان لوازم خانگی و ساختمانی خدمت خواهد کرد.»

این شرکت فولادی، نتایج سه ماهه اول سال 2021 خود را یک روز قبل از اعلام Mon Valley Works گزارش کرد. این شرکت درآمد خالص 91 میلیون دلاری را گزارش کرد، در حالی که در مدت مشابه 39 سال گذشته ضرر خالص آن 391 میلیون دلار بوده است.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *