نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 11:24 ق.ظ

نیسان از برنامه های گسترش عمده انرژی های تجدیدپذیر در کارخانه ساندرلند خبر داد

12 مارس 2021 توسط تام لین

نیسان از برنامه های خود برای توسعه بزرگی درباره تولید انرژی های تجدیدپذیر در کارخانه خود در ساندرلند انگلیس خبر داده است.

با تکمیل توربین های بادی موجود نیروگاه و مزرعه خورشیدی ، پیشنهاد توسعه نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی گام دیگری در مسیر نیسان برای خنثی کردن کربن است.در صورت تصویب ، پهنای 37000 پانل منجر به تولید 20٪ انرژی نیروگاه از محل تجدیدپذیرهای موجود در محل می شود که برای ساخت هر یک از تولیدات Nissan LEAF در اروپا کافی است.

این برنامه ها پیش از ارسال درخواست برنامه ریزی رسمی ، با جامعه محلی به اشتراک گذاشته می شود.

آلن جانسون ، معاون تولید در نیسان ساندرلند ، گفت: “انرژی های تجدید پذیر در حال حاضر تغییر بزرگی در تجارت ما ایجاد کرده اند و ما همچنان به دنبال راه هایی برای پایدارتر ساختن فرآیند هستیم.

“همانطور که محصولات ما در ساندرلند به طور فزاینده ای الکتریکی می شوند ، عملیات تولیدی ما بخش مهمی از اکوسیستم است که ما را به سمت خنثی سازی کربن سوق می دهد.”

نیسان از سال 2005 هنگامی که این شرکت اولین توربین های بادی خود را در محل نصب کرد ، ادغام منابع انرژی تجدید پذیر را در ساندرلند آغاز کرد. این 10 توربین با 6.6 مگاوات ، با مزرعه خورشیدی 4.75 مگاواتی موجود در سال 2016 ایجاد می کنند. پیشنهاد توسعه مزارع خورشیدی 20 مگاواتی ، کل تولید انرژی های تجدید پذیر را به 32 مگاوات می رساند.

مزرعه خورشیدی توسط شرکت همکار Engenera در حال توسعه و نصب است. اولین قدم در این فرآیند ، مشاوره با جامعه است که از این هفته آغاز می شود ، انتظار می رود که یک برنامه کامل برنامه ریزی برای اواخر سال جاری انجام شود.

نیسان هدف خود را هدف دستیابی به خنثی سازی کربن در طول عملیات شرکت و چرخه عمر محصولات خود تا سال 2050 قرار داده است. به عنوان بخشی از این تلاش ، در اوایل دهه 2030 ، هر وسیله نقلیه جدید نیسان که در بازارهای اصلی ارائه می شود نیز الکتریکی می شود.

نیسان بیش از ده سال پیش LEAF ، اولین وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی در جهان را به بازار عرضه کرد. امروزه توسط بیش از 180،000 علاقه مند به EV در سراسر اروپا رانده می شود.در آن زمان صاحبان LEAF مانع از ورود عظیم 2.5 میلیون تن CO2 به جو در هر سال شده اند

.https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *