نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:26 ب.ظ

چرا پردازش ابری برای موفقیت در تولید بسیار مهم است

8 مارس 2021

مانند بسیاری از صنایع ، تولیدکنندگان نیز مجبور شده اند در 12 ماه گذشته با اختلال بی سابقه ای مقابله کنند. بیماری همه گیر COVID-19 فشار قابل توجهی بر تولیدکنندگان وارد کرده است تا زنجیره های تولید را در حرکت نگه دارند. این به نوبه خود توجه جدیدی را بر روی بهره وری عملیاتی و بلوغ دیجیتالی کلی تولیدکنندگان قرار داده است.

فناوری نقش اساسی در مقابله با این فشار و تقاضا برای بهره وری عملیاتی بیشتر دارد. طی سالهای اخیر شاهد بوده ایم که تولیدکنندگان در معرفی اتوماسیون ، رباتیک ، اینترنت اشیا و فناوری های تجزیه و تحلیل داده ها گام برمی دارند. همه این فناوری ها می توانند به تولیدکنندگان در افزایش بهره وری نیروی کار و بهبود استفاده از ظرفیت و تولید تولید کمک کنند.

مدیریت شبکه پایان به پایان از یک صفحه شیشه ای برای همه کاربران ، دستگاه ها و اینترنت اشیا:

با این حال ، تنها درصورتی که تولیدکنندگان زیرساخت اصلی پشتیبانی از این فناوری های Industry 4.0 را داشته باشند ، این مزایا کاملاً قابل تحقق است. در حالی که به نظر می رسد رهبران نیاز به یک رویکرد مرتبط تر و یکپارچه را درک می کنند تحقیقات اخیر Deloitte نشان داد که تنها 5٪ از CXO ها معتقدند که در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته اند.

حرکت به سمت ابر

واقعیت برای بسیاری این است که زیرساخت ها و سیستم های قدیمی نمی توانند مطابق با خواسته های تولید مدرن باشند. انتقال شبکه ها به ابر باید در راس لیست کارهای سازندگان باشد ، تحول دیجیتال “داشتن” خوب نیست بلکه “باید” باشد زیرا آنها به دنبال تأثیر COVID-19 و فراتر از آن هستند.

تقریباً همه چیز به سمت ابر در حال حرکت است و شبکه نیز نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد. روش سنتی خرید و نگهداری برنامه های شبکه کسب و کار و نرم افزارهای مدیریت شبکه در داخل به اندازه کافی گران است که کسب و کار از یک مکان واحد فعالیت کنند. راه حل شبکه یک تولید کننده اغلب مسئول پشتیبانی چندین سایت ، با کاربردهای متنوع تجاری (فضاهای اداری ، کارخانه ها ، مراکز توزیع و غیره) در مناطق مختلف است. این امر چالش های مدیریتی و هزینه ای را برای تیم های IT فراهم می کند تا بتوانند زمان و بهره وری را در همه سایت ها حفظ کنند ، به خصوص اگر در مکان های خاص از منابع اختصاصی سایت برخوردار نباشند.

شبکه ابری ، سازمان ها را همیشه متصل و روان حفظ می کند

شبکه ابری روشی برای ساخت و مدیریت شبکه های ایمن بصورت آنلاین با استفاده از زیرساخت های ابری است. این بدان معناست که برنامه ها و خدمات سنتی شبکه مانند اتصال ، امنیت و مدیریت و کنترل به ابر ارسال می شوند و به عنوان یک سرویس تحویل داده می شوند. این روش جدیدی را برای استقرار و مدیریت شبکه های توزیع شده و پیچیده به تولیدکنندگان ارائه می دهد.

     مدیریت متمرکز راه حل های شبکه ابر می تواند مدیریت شبکه ای بی سیم  را  بصورت شفاف برای همه کاربران ، دستگاه ها و اینترنت اشیا ارائه دهد. برای تولیدکنندگان ، این می تواند بهره وری عملیاتی را افزایش دهد ، هزینه های پشتیبانی IT را در محل کاهش دهد و به شبکه اجازه دهد تا متناسب با تقاضای تجاری ، بالا و پایین شود.

بینش های عملی با تولید محیط پویا که مواجه با اختلال است و تولیدکنندگان نیاز به یک دید کلی نسبت به آنچه در شبکه های آنها اتفاق می افتد دارند. از طریق بهره گیری از آخرین قابلیت های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ، راه حل های شبکه ابری می توانند دید کامل ، کنترل و اتوماسیون کل شبکه خود را به تولیدکنندگان ارائه دهند. این به نوبه خود باعث کاهش کار و بهبود عملکرد می شود.

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *