نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 9:23 ق.ظ

طرح تاپ برای ارج نهادن به سرمایه انسانی دانشگاهی است

۶ اسفند ۱۳۹۹

معاون، آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در هجدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، افزود: جوانان ما عاشق غرب نیستند و با حداقلی از رفاه و ابزار کار حاضرند به کشور خدمت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، برات قبادیان در این همایش که با حضور مقامات، مدیران ارشد سازمان ها و متخصصان در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با قدردانی از اهتمام مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در برگزاری همایش تعالی سازمانی، گفت : این سازمان امروز بهتر از هر مجموعه دیگری در کشور چراغ همایش ها را با توجه به شرایط خاص همه گیری کرونا روشن نگاه داشته است.

وی با اشاره به رشد سریع فضای دیجیتال و تحول فن آوری هایی همچون مریخ نورد توسط بشر، یادآور دیدگاه اعتقادی مبتنی بر جانشینی خدا شد و افزود: انسان به دنبال خلق دنیایی است که تصور آن پیش از این ممکن نبود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت سرمایه های کشور را به سه دسته سرمایه انسانی ،سرمایه طبیعی و سرمایه های ساخته دست انسان تقسیم کرده و گفت: انسان سرمایه اصلی و نقطه مرکزی ما برای توسعه است که نباید نادیده گرفته شود.

طرح تاپ برای ارج نهادن به سرمایه انسانی دانشگاهی است

قبادیان با اشاره به طرح تاپ تصریح کرد: این طرح از طرح های موثری است که در وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت ارج نهادن به سرمایه انسانی دانشگاهی برای حل مشکلات امروز و جامه عمل پوشاندن به ایده‌آل های فردای ما به اجرا درآمده است.

وی به اساتید توصیه کرد تا با معرفی سامانه تاپ به دانشجویانی که در آستانه انتخاب موضوع پایان نامه هستند جوانان را در بخش هایی که صنعت به آن ها نیازمند است مشغول به کار کنند.

معاون، آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صمت افزود: جوانان ما عاشق غرب نیستند و با حداقلی از رفاه و ابزار کار حاضرند به کشور خدمت کنند.

قبادیان گفت: ما نیازی به جمع آوری نیروی خارجی نداریم و با فراهم آوردن شرایط سازمانی مناسب به اهداف خود در صنعت نیل خواهیم یافت.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه با وزارت علوم با موضوع جذب اساتید در مقطع پسا دکترا یا فرصت مطالعاتی در صنعت که زمینه ارتقای سطح فناوری و دانش بنیان کردن تولیدات را فراهم میکندخبر داد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در پایان از مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی خواست تا برنامه‎‌های خود را بر روی تربیت مدیران کشور متمرکز نماید تا خلأ و ضعف مدیریت در کشور بر طرف گردد.

http://dolat.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *