نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 11:46 ق.ظ

ضرورت ارتقاى جايگاه مهندسى در جامعه

http://media.dolat.ir/uploads/org/161414562617041300.jpg

۶ اسفند ۱۳۹۹

رييس سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور ضمن تبريك ٥ اسفند روز مهندس به تمامى مهندسان كشور، بر رعايت اخلاق حرفه اى از سوى مهندسان و ارتقاى جايگاه مهندسان از سوى دست اندركاران تاكيد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت راه و شهرسازى، متن پيام احمد خرم رييس سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور بدين شرح است: مهندسي آميزه اي از زاویه های گره خورده در تاروپود هنر و تخصص است ، هنری نضج یافته با تمثال تلاش بزرگاني که تعالی جایگاه فاخر مهندسی مشحون از خدمات شایسته آن هاست ؛ بزرگانی که نگاه نافذ و اندیشه والایشان سرو اعتماد و اطمینان را در بطن بلند آوازه ایران زمین افراشته است.

مهندسی ، وامدار تخصص آنانی است که قامت سازه های خود را بر پایه های مستحکم اخلاق حرفه ای خویش استوار نموده اند. 

زادروز دانشمند بزرگ خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی فرصت گشودن تقویم تلاش متخصصان متعهدی است که از سررسید همتشان می توان واژگان بی بدیل دانش و غیرت و سختکوشی را آموخت. 

اینک و در طلیعه سال دوم از فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان از هشتمین دوره شورای مرکزی، ضمن تاکید بر عزم راسخ مهندسان بر قانونگرایی، ضابطه مندی،معیار پذیری و عمل به استاندارد، برآنیم تا با همدلی، همفکری و همراهی یکدیگر، سازمان نظام مهندسی ساختمان را با ایجاد تحول و اهتمام در اجرای برنامه ها و پروژه های باقیمانده پیشنهادی با هدف بهبود ساختار و سیاست های منطبق بر قانون و آئین نامه اجرایی نظام مهندسی و کنترل ساختمان و در سایه کمک و همفکری افراد دلسوز، کارآمد و موثر در مسیر اعتلای مهندسی ایران عزیز رهنمون سازیم.

بی گمان رهیافت تحقق این مهم را در تدابیری همچون ایجاد اشتغال و زندگی درخور شان برای مهندسان ، راه اندازی مرکز نوآوری در مذاکره با همکاری نهادهای مربوطه برای مهندسان جوان ، تنظیم و عقد قرارداد با کشورهای توسعه یافته بمنظور آموزش های مربیگری مهندسان و ورود به صنعتی سازی، هوشمند سازی و ساختمان سبز و تلاش در جهت صادرات خدمات فنی و مهندسی و به روز رسانی دانش فنی و مهندسی، اشتغال، معیشت و رفاه و ارتقا جایگاه و منزلت مهندسان جست و جو نموده ایم.

اميد آنکه با مشق سخاوت دانش مهندسان؛ شاهد بارقه های نوینی از تعالی حرفه مهندسی در مسیر پیشرفت روز افزون ایران اسلامی مان باشیم.

همت تان بلند ، گام هاتان راسخ و استوار.

http://dolat.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *