نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 2:05 ق.ظ

شرکت های فناور و بهداشتی در زمینه گواهینامه های واکسیناسیون دیجیتال همکاری می کنند

15 ژانویه 2021

در میان استفاده گسترده از واکسن های ویروس کرونا ، شرکت های فناوری و بهداشتی در حال کار بر روی روش هایی هستند که افراد گواهی دیجیتال در تلفن های هوشمند خود را نشان دهند تا اثبات  کنند که تلقیح را انجام داده اند.

ائتلافی از شرکت های فناوری و سازمان های بهداشتی از برنامه های برای صدور گواهی واکسیناسیون دیجیتال خبر دادند که می تواند در تلفن های هوشمند برای نشان دادن شواهد تلقیح برای COVID-19 استفاده شود.

ابتکار عمل واکسیناسیون (VCI) شامل اعضای ، کلینیک Mayo ، Microsoft ، Oracle و Salesforce است.

این شرکت ها گفتند که آنها در حال کار بر روی راهی برای گرفتن مدارک دیجیتال هستند – که برخی آن را “پاسپورت” واکسیناسیون می نامند – و  به عنوان راهی برای کمک به مردم برای بازگشت به کار ، مدرسه ، رویدادها و سفر به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده است.

گروه جدید گفت که استانداردهایی را برای نسخه های دیجیتالی رمزگذاری شده از مدارک ایمن سازی که می تواند در کیف پول دیجیتال ذخیره شود ، ایجاد می کند.

پاول مایر از بنیاد پروژه کمونز ، یک گروه غیرانتفاعی که روی این موضوع کار می کند ، گفت: “هدف” توانمند سازی افراد با دسترسی دیجیتالی به سوابق واکسیناسیون آنها است. “

“استانداردهای باز و قابلیت همکاری در قلب تلاش های VCI است و ما مشتاقانه منتظر حمایت از سازمان بهداشت جهانی و سایر ذینفعان جهانی در اجرا و تدوین استانداردهای جهانی باز برای قابلیت همکاری داده های سلامت هستیم.”

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که واکسیناسیون جهانی انجام می شود و باید در طول سال ادامه یابد.

این پیشنهاد در میان استقبال گرم از ردیابی تماس دیجیتال توسط تلفن های هوشمند و نگرانی های مداوم مبنی بر استفاده از دستگاه ها برای نظارت دولت ارائه می شود.

کن مایر از سازمان بهداشت سلامت Safe Health گفت که این طرح ایجاد “راه حل تأیید وضعیت سلامت با حفظ حریم خصوصی” است تا رویدادهای عمومی از سر گرفته شود.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *