نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:44 ق.ظ

۷دلیل برای اینکه شما به یک مشاور تجاری احتیاج دارید و چگونه می توانید یکی را بیابید

توسط برایان وینچ

یکی از راه های دستیابی به استراتژی متناسب با روند کاری خود این است که یک مشاور قابل اعتماد در قالب یک مربی را بکار بگیرید. راهنمایی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، مانند یک رابطه فردی یا یک بخش راهنمایی در داخل یک سازمان. بهترین روابط مربی و شاگرد شامل یادگیری و پاسخ متقابل دو طرفه است.

مربیان به حرفه ای ها کمک می کنند احساس تعامل بیشتری داشته باشند ، معنای بیشتری از شغل خود کسب کنند و کسب و کار خود را گسترش دهند. طبق گفته اداره کسب و کار های كوچك ، صاحبان مشاغل كوچكي كه سه ساعت يا بيشتر مشاوره دريافت مي كنند ، درآمد بالاتر و رشد بيشتر را گزارش مي كنند.

در اینجا هفت دلیل برای نیاز شما به مربی در وضعیت جاری آورده شده است:

1. یک مربی خوب به شما کمک می کند نقاط کور را شناسایی کنید

نقاط کور چیز خنده داری است زیرا برای همه وجود دارد – حتی موفق ترین رهبران. اما وقتی نقاط کور مربوط به خود ما باشد ، از آنها غافل می شویم. در حالی که خود شما ممکن است به راحتی نقاط ضعف خود را تشخیص ندهید ، یک مربی می تواند در بهبود آگاهی از خود به شما کمک کند. به این جنبه از مربیگری به عنوان یک بررسی  و واقعیت سالم فکر کنید.

2. به شما امکان دسترسی به حوزه نفوذ را می دهد

یک مربی می تواند شبکه بزرگی از ارتباطات را ارائه دهد که در غیر این صورت ممکن است به آنها دسترسی نداشته باشید. آیا کسب و کار شما از معرفی توزیع کنندگان بیشتر ، مشتریان بالقوه یا فروشندگان جدید سود می برد؟ حوزه نفوذ شما این پیوندهای کلیدی را تسهیل می کند.

3. به شما امکان می دهد از یک منبع رایگان بهره مند شوید

چند منبع کسب و کار کوچک را می توانید نام ببرید که هزینه آن 0 دلار است؟  شما نمی توانید برای مشاوره هزینه کنید ، مگر با صرف زمان . هر دو طرف باید با مشاهده پارامترها ، زمان ها ، تاریخ ها و موارد دستور کار موافقت کنند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن ملاقات کنند. وقتی شما به طور سازمان یافته وارد یک رابطه شاگرد و مربی شوید ، وقت کافی برای هر دو طرف موجود خواهد بود.

4- با فراز و نشیب ها شما را تشویق کنند

همه ما می توانیم از یک تشویق کننده در کنار خود استفاده کنیم ، خصوصاً وقتی که صحبت از آزمایشات و سختی های اداره یک کسب و کار کوچک موفق باشد. وقتی با مربی مناسب جفت شوید ، آنها واقعاً می خواهند شما موفق شوید. مربی شما در جریان پایین آمدن شما را تشویق می کند و یکی از اولین کسانی است که اوج های  شما را جشن می گیرد.

5. شما را از راه های مثبت به چالش بکشد

اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به کنار ، یک مربی عالی همچنین شما را به چالش می کشد که خارج از چارچوب فکر کنید. در مقاله ای در Inc ، جان براندون یکی از تکنیک های خود برای راهنمایی را توضیح می دهد: “یک استراتژی که من با کسانی که راهنمایی می کنم استفاده کرده ام این است که یک کار کاملاً دشوار را برای انجام دادن تعیین کنم – چیزی که به مشارکت من نیاز دارد. من راهنمایی را فقط یک گپ هفتگی نمی دانم. این یک رابطه مداوم است و همیشه باید در جهت رسیدن به یک هدف خاص باشد. باید جدی و مشخص باشد ، و باید کار را با هم پیگیری کنید و از آن به عنوان کمک آموزشی استفاده کنید. “

6. آنچه را که از تجربه خود آموخته اند به اشتراک بگذارید

یادگیری از اشتباهات دیگران می تواند بی ارزش باشد. چه کسی نمی خواهد منحنی یادگیری را کوتاه کند ، وقتی صحبت از ایجاد مشاغل کوچک شما می شود؟ در بیشتر سناریوها ، یک مربی پیرتر ، عاقل تر ، با سالها تجربه تجاری بیشتر است. با این تجربه قصه هایی از موفقیت های چشمگیر و همچنین شکست های وحشیانه به دست می آید. گفتگوی صادقانه  با مربی شما به شکل گیری تصمیمات آینده شما در زمینه کسب و کار کمک می کند.

-7 به شما کمک کند تا بر اراده خود عمل کنید

آیا تا به حال در کسب و کار خود احساس رکود کرده اید؟ یک مربی خوب به شما کمک می کند اهداف واقع بینانه ای را تعیین کنید ، شما را درمورد وظایفی که به شما کمک می کنند به آن اهداف برسید پاسخگو می داند و هنگامی که می خواهید تسلیم شوید شما را تحت فشار قرار می دهد.

    چگونه یک مشاور تجاری پیدا کنیم

وقتی تصمیم گرفتید که دوست دارید یک مربی داشته باشید ، چطور می توانید فرد مناسب خود را پیدا کنید؟

به شبکه فعلی خود نگاه کنید. آیا صاحب مشاغل کوچک دیگری وجود دارد که شما بخواهید از آن در کسب و کار خود الگو بگیرید؟ از ارتباطات LinkedIn خود استفاده کنید تا ببینید چه کسی در فرصت های راهنمایی و راهنما یی فعال است.

ارتباطات موجود در صنعت خاص خود را بررسی کنید. ممکن است فکر کنید این پیشنهاد به دلایل رقابتی خلاف است. با این حال ، متخصصان فصلی و علاقه مند به رشته خود اغلب خدمات مشاوره ای را به صاحبان مشاغل کوچک در صنعت خود ارائه می دهند.

پژوهش. ببینید آیا سازمان های خصوصی در منطقه شما وجود دارد ، تا از آنها استفاده کنید .

یافتن شخصی که او را تحسین می کنید باید در اولویت اصلی باشد. یک لیست کوتاه از نامزدهای احتمالی تهیه کنید و ببینید شخصیت های شما در کجا همسو هستند. قبل از اینکه به طور رسمی از آنها بخواهید مربی شما شوند ، با برگزاری جلسات غیر رسمی که در آن اهداف و مسیر خود را بررسی می کنید ، می توانید آنها را احساس کنید.

وقتی از شخصی می خواهید مربی شما شود ، می خواهید روراست باشید. هنگامی که به روند کار متعهد شدید ، موفق باشید. و اگر سالها بعد متوجه شدید که شخصی ازشما خواسته است مربی او شوید ، از این تجربه استفاده کنید و آن را انجام دهید.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *