نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 9:09 ق.ظ

توسعه ساخت و تولیددر میانه دوره اپیدمی

30 دسامبر 2020 // توسط نیک فلاهرتی

 در عکس پر هولمبرگ ، مدیرعامل سازنده رایانه های صنعتی سوئدی JLT Mobile با نیک فلاهرتی در مورد تولید در اروپا در طی همه گیر Covid-19 و اهمیت مدل های جدید تجاری صحبت می کند.

JLT Mobile بزرگترین شرکت تولید رایانه در سوئد است که بیش از 100000 رایانه در سراسر جهان را اداره  می کند. این شرکت با یک منبع محلی برای تابلوهای خود همکاری می کند و سیستم هایی را در کارخانه خود که یک ساعت از پایتخت استکهلم فاصله دارد ، می سازد و این یک مزیت اساسی در طی همه گیری است. اما همچنین به دنبال استفاده از تخصص خود در زمینه سخت افزار برای گسترش خدمات تجزیه و تحلیل داده های خود است.

پر هولمبرگ ، مدیر عامل  اعلام نموده :”بهار امسال وقتی ما به موضوع بیماری همه گیر پرداختیم ، یکی از جنبه هایی که به دنبال آن بودیم ، توانایی ما در انجام سفارشات مشتری بود ، زیرا نشانه هایی از زمان توقف بیشتر برای مواردی مانند باتری وجود دارد.” بنابراین در مقر شرکت  در Ronneby ما تصمیم گرفتیم موجودی در سوئد را از هر دو جز ء و محصولات نهایی را تهیه کنیم.”

“ما از نزدیک با شریک تولیدی خود همکاری کردیم تا مطمئن شویم که در صورت بیماری یا قرنطینه کارمندان ، ما منابع خود را تهیه کرده ایم وتوانسته ایم  تولید را فعال نگه داریم – از آنجا که تعداد آنها زیاد نیست . ما توانسته ایم این کار را با چندین شیفت انجام دهیم ، بنابراین تیم های مختلفی در زمان های مختلف به میدان می آیند. “

این شرکت در سال 1994 در اوایل ظهور اینترنت  آغاز به کار کرد و در بازار محاسبات با امکانات مهندسی و ساخت اختصاصی خود در سوئد پیشگام شد و این امکان را برای آن فراهم کرد تا با دقت بالا همه جنبه های تولید را کنترل کند.

در میان اپیدمی Covid-19 ، اولین سیستم رایانه ای مبتنی بر اندروید خود را راه اندازی کرده است و به دنبال استفاده از تخصص سخت افزاری خود برای گسترش تجارت خدماتی خود به خدمات تجزیه و تحلیل داده روی آورده است.

“در حال حاضر ما تمام تولیدات ، هم طراحی و ساخت PCB و هم ساخت جعبه را در سوئد حدود یک ساعت از دفتر مرکزی فاصله داریم. ما تابلوها را تولید می کنیم ، سیستم ها را با تست و توزیع سوختگی مونتاژ می کنیم. “

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *