نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 12:28 ق.ظ

خرید جنس بریتانیایی همچنان یک اولویت برای کسب و کارهای انگلیسی است

ارسال شده در 9 دسامبر 2021 توسط The Manufacturer

بررسی های انجام شده نشان دهنده این امر است که 1750شرکت تولیدکننده بریتانیایی کشور مبدا محصولات خود را تأیید می کنند و اعتبار اخلاقی و پایداری آنها را به رسمیت می شناسند، سومین نظرسنجی سالانه «خرید جنس بریتانیا» را با مشارکت OnePoll انجام داده است.

این تحقیق از 1000 تصمیم گیرنده خرید و تدارکات در شرکت های بریتانیایی نظرسنجی کرد. مطابق با نتایج سال گذشته، این تحقیق نشان داد: 91٪ موافق هستند که خرید محصولات ساخت بریتانیا مهم است، 82٪ برای کالاهای بریتانیایی هزینه بیشتری می پردازند، و 73٪ می گویند که می خواهند کسب و کاری که برای آن کار می کنند بیشتر از آن محصولات ساخت انگلیس بخرند.

در حال حاضر، 87 درصد از خریداران در شرکت‌های بریتانیایی معمولاً قبل از خرید چیزی از طرف کسب‌وکاری که برای آن کار می‌کنند، در نظر می‌گیرند که در کجا ساخته شده است (7 درصد افزایش نسبت به سال 2020) و افزایش به 93 درصد برای کسب و کارهای لندن. و بیش از نیمی از آنها (53 درصد) با دیدن پرچم بریتانیا بر روی بسته بندی یا مواد بازاریابی، احتمال خرید یک محصول بیشتر است. باز هم کسب و کارهای لندن و مصرف کنندگان مستقر در لندن به ترتیب با 65% و 63%*1 بیشترین احتمال را داشتند که با دیدن پرچم بریتانیا تمایل بیشتری به خرید یک کالا داشته باشند.

علیرغم اشتهای شدید مصرف کنندگان و کسب و کارها برای کالاهای بریتانیایی، به طرز ناامیدکننده ای، فقط سه درصد ازکسب و کارهای مورد بررسی گفتند که سازمان آنها سیاست تدارکات “خرید بریتانیا” را برای تشویق در نظر گرفتن اولویت خرید بریتانیا در نظر گرفته است. بیش از نیمی از آنها (51 درصد) فکر می کنند که شرکت آنها باید اجرای چنین سیاستی را در نظر بگیرد، برای رسیدگی به کمبود کسب و کارهایی که کالاهای ساخت بریتانیا را خریداری می کنند.

63 درصد از تصمیم گیرندگان می گویند که احتمال خرید محصولات بریتانیایی پس از همه گیری بیشتر است. و از بین کسانی که می خواهند اقلام بریتانیایی بیشتری بخرند، 42 درصد گفتند که چنین اقدامی ازکسب و کارهای بریتانیا حمایت می کند و 39 درصد نیز اقتصاد بریتانیا را تقویت می کند. با این حال، این احساسات در سال 2020 با شدت بیشتری احساس شد و تقریباً سه چهارم کسب و کارها احتمال بیشتری برای خرید بریتانیا دارند.

بیش از یک چهارم تصمیم گیرندگان که می گویند کیفیت اولویت اصلی آنها هنگام خرید از طرف کسب و کارشان است، 41 درصد می گویند که خرید انگلیسی کیفیت بهتری را تضمین می کند. 36%همچنین اظهار داشتند که مایلند خرید از تولیدکنندگان بریتانیایی را افزایش دهند زیرا استانداردهای اخلاقی بالاتری را نشان می دهند.

با نشستن گرد و غبار در COP 26، توجه به چگونگی رسیدگی به مسائل زیست محیطی و پایداری مشخص می شود. در حالی که بیش از 60 درصد موافق بودند که از دنیای اطراف خود و آینده خود آگاهی بیشتری دارند و منبع محصولات و ردپای کربن آنها مهمتر از همیشه است،که با کاهش 10 درصدی در سال 2020 بود.

مطابق با نظرسنجی سال گذشته، کمتر از سه چهارم (73٪) از پاسخ دهندگان موافق بودند که خرید محصولات بیشتر در بریتانیا می تواند به بریتانیا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک کند. بیش از یک سوم (36٪) فکر می کنند محصولات ساخت بریتانیا می توانند برای محیط زیست بهتر باشند و 38٪ می گویند این واقعیت که چنین کالاهایی کمتر سفر کرده اند آنها را گزینه ای پایدارتر می کند.

در حالی که تعداد کسب و کارهایی که مایل به افزایش خرید کالاهای ساخت بریتانیا هستند در حال افزایش است، 45% گزارش می‌دهند که تشخیص اینکه کدام مارک‌ها واقعاً در بریتانیا ساخته شده‌اند، دشوار است، حتی اگر یک برند ثبت‌شده بریتانیایی باشد. بیش از یک سوم می گویند که یکی از موانع خرید بریتانیایی این است که بدانیم آیا یک محصول در بریتانیا ساخته شده است یا نه. این آمار منعکس کننده همان نظرسنجی در سال های 2020 و 2019 است.

جان پیرس، مدیر عامل شرکت ساخت بریتانیا اظهار داشت: «روشن است که خرید محصولات بریتانیایی برای کسب‌وکارهای بریتانیایی و کارمندان آن‌ها مهم است، اما کسانی که تصمیم به خرید می‌گیرند هنوز برای انتخاب آگاهانه احساس قدرت نمی‌کنند. سردرگمی در مورد منشأ هنوز یک مسئله واقعی است. مشتریان خواستار یک علامت به راحتی قابل تشخیص و قابل اعتماد مانند گواهینامه رسمی “ساخت بریتانیا” هستند. برای تولیدکنندگانی که پس از چنین مواقعی به تقویت نیاز دارند و برای حفظ وفاداری خود، نشان دادن متعهد به تولید کالاهای خود در اینجا در بریتانیا منطقی تجاری است.” https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *