نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 6:23 ب.ظ

استرالیا : در خطوط انتقال فشار قوی سرمایه گذاری می کند

What's the best way to boost the economy? Invest in high-voltage transmission lines

29 دسامبر 2020توسط پیتر مارتین

این پیشنهاد برای پیگیری سریع 15 پروژه یا بیشتر است که توسط اپراتور بازار انرژی استرالیا برای تأمین نیازهای انتقال شبکه برق طی 20 سال آینده ضروری شناخته شده است.

شروع سریع آنها ، وقتی سرمایه گذاری در کسب و کار ضعیف است و نیاز به کسب وکارها وجود دارد و دولت ها می توانند با نرخ های نزدیک به صفر وام دهند ، تمام مزایای این امکان را به همراه خواهد داشت که بتوانند برق بسیار ارزان را از مکان هایی مناسب به بازار مصرف ، بیاوریم. مکانهایی که به دلیل قرنطینه و یا تولید رقابتی با تولید کننده های سوخت فسیلی گران قیمت ، مورد نیاز خواهد بود.

این پیشنهاد به اطمینان از اتصال انرژی های تجدیدپذیر به شبکه کمک می کند ، کاری که “نه بازار و نه دولت قادر به انجام سریع آن نیستند”.

برنامه سیستم یکپارچه AEMO

چند هفته بعد ، آنتونی آلبانی ، رهبر حزب کارگر ، از سخنرانی  در باره بودجه خود برای پیشنهاد همان موضوع – یک شرکت Rewiring the Nation Corporation برای تبدیل پروژه های مشخص شده در برنامه سیستم یکپارچه اپراتور بازار انرژی ، به واقعیت استفاده کرد.

این چیزی است که از زبان خود برندگان پیشنهاد شده است:

What's the best way to boost the economy? Invest in high-voltage transmission lines

تسریع در پروژه های انتقال با اولویت

سرمایه گذاری در تولیدکننده های تجدیدپذیر جدید در استرالیا 40٪ در سال 2019 کاهش یافت. عامل اصلی عدم دسترسی آنها به شبکه است. بهترین مکان ها از نظر باد و آفتاب معمولاً دسترسی ضعیفی به سیستم توزیع دارند که برق را به مصرف کنندگان منتقل می کنند.توصیه کوتاه مدت ما تضمین Project EnergyConnect است ، کابل 900 کیلومتری بین NSW و استرالیای جنوبی که ساخت آن سال آینده آغاز می شود. اپراتورهای شبکه در ژانویه تأیید کردند ، اما اکنون در مورد اینکه آیا بودجه را دریافت می کنند ، عدم اطمینان وجود دارد.

ما پیشنهاد می کنیم که دو دولت ایالتی توافق کنند که کمبود درآمد مصوب و هزینه های تحقق یافته (حداکثر تا یک حد از پیش تعیین شده) را تأمین کنند تا اطمینان حاصل شود که ساخت به موقع در سال 2021 آغاز می شود.

در میان مدت ، ما به تنظیم کننده انرژی استرالیا توصیه می کنیم که آزمایش سرمایه گذاری نظارتی و فرآیندهای تعدیل درآمد را برای همه پروژه های دارای اولویت به موازات برنامه زمان بندی تصویب متراکم انجام دهد و استانهای مشترک المنافع از کارهای اولیه پروژه های اولویت دار استفاده کنند.

شبکه انتقال استرالیا که هم اکنون 20 میلیارد دلار استرالیا ارزش دارد ، برای سیستم متمرکز برق قرن 20 طراحی شده است و از زیرساخت های پیر رنج می برد.

ارتقا 6 6 میلیارد دلاری که ما پیشنهاد می کنیم 15 پروژه اصلی می باشد که اپراتور بازار انرژی قبلاً آنها را ضروری دانسته است.

ردیابی سریع این پروژه ها امکان ایجاد 100000 شغل ، ایجاد سرمایه گذاریخصوصی در تولید برق کم کربن و ایجاد فشار رو به پایین بر قیمت عمده فروشی برق و تولید 11 میلیارد دلار سود را دارد.

یک کارگزار ملی متشکل از دپارتمان انرژی و مجری بازار می توانند بر پروژه ای به ابعاد مشابه طرح کوههای برفی نظارت کنند ، که خود بیش از 100000 شغل در طول چرخه حیات خود ایجاد کرده است.

دولت وجوه را با انتشار اوراق قرضه تهیه می کند ، نرخ های اخیر نشان می دهد بازده قابل پرداخت کمتر از نرخ تورم است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *