نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:47 ق.ظ

کارآفرینان لجستیک در حال تغییر شرایط کسب و کار

کارآفرینان در سراسر جهان در دوره شیوع ویروس کرونا با یک فضای چالش برانگیز تجاری روبرو بوده اند. حتی شبکه کارگزاران حمل و نقل لندستار نیز تأثیر بازار نامشخص را احساس کردند. با وجود چالش ها ، بسیاری از این صاحبان کسب و کار ها ، سال 2020 را فرصتی برای تنظیم استراتژی های خود برای موفقیت مداوم می دانستند.

ارائه خدمات جدید

هنگامی که مری تریسی در اوایل سال 2020 به عنوان نماینده حمل و نقل مستقل به شبکه Landstar پیوست ، در درجه اول خدمات حمل و نقل باری هوایی را به مشتریان خود ارائه می داد. اما هرچه سال پیش می رفت ، نیازهای مشتریان نیز پیشرفت می کرد. تریسی می گوید که آژانس وی مجبور بود پیشنهادات خدمات خود را تغییر دهد تا پاسخگوی خواسته های جدید مشتریانش باشد.

تمرکز ما باید تغییر کند. به دلیل کاهش ظرفیت بار هوایی و تغییر مسیر خطوط هوایی ، ما گامی در جهت دیگری برداشتیم و شروع به مدیریت بارهای سنگین ، و با ابعاد خاص کردیم.

در حالی که گسترش پیشنهادات خدمات آژانس به وی اجازه داده است نیازهای فوری مشتریان خود را تأمین کند ، پیشنهادات جدید Tracey همچنین تجارت وی را برای آینده متنوع کرده است. “بزرگترین نیروی محرکه ما این بود که بتوانیم انواع مختلفی از خدمات را برای تحقق اهداف مشتریان خود ارائه دهیم. ما به نیازهای آنها توجه کردیم. آخرین چیزی که ما می خواستیم این بود که اگر با آنها مرتبط نباشیم ، قادر به کمک به مشتری نیستیم. ” “ما همیشه می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تا حد ممکن روان هستیم.”

پذیرش فناوری

همزمان با انتقال شرکت های سراسر دنیا به تنظیمات کار در خانه در سال 2020 ، صاحبان کسب و کارها نیز مجبور به تصمیم گیری سریع در مورد نحوه کار متناسب با آن شدند.  Shelley و Trevor Hagerman ، صاحبان TH Logistics در انتاریو ، کانادا ، می گویند که آژانس مستقل آنها هیچ تلاشی نکرد.

با استفاده از فناوری Landstar که در عملیات روزمره آژانس گنجانده شده است ، کارمندان هاجرمن با موفقیت به محیط کار در خانه منتقل می شوند ، بدون اینکه مشتری ها هیچ کسری از کار را تجربه کنند.

“ما با تغییر فضای کسب و کار سازگار شده ایم. این امر کسب و کارها ما را برای موفقیت قرار داده است. “.

حفظ روابط

تریسی می دانست که حفظ روابط موجود با مشتری برای رشد تجارت خود خصوصاً در چنین سالی چقدر مهم است. این به معنای انجام هر کاری بود که بتواند موثر باشد.

ملاقات واقعی

اگرچه آنها منتظر زمانی هستند که بتوانند دوباره دست مشتری را بفشارند ، اما کارکنان آژانس هاجرمن جلسات مجازی را آسان تر کرده اند و می توانند ارتباط با مشتریان از راه دور را آسان کنند.

Trevor Hagerman توضیح می دهد: “ما در حال حاضر تقریباً با بیشتر مشتریان خود ارتباط برقرار می کنیم  که بسیار مثبت بوده است.” “از آنجا که هیچ مسافرتی وجود ندارد ، هر کس فقط باید 10 دقیقه از روز خود را برای جلسه ای برگزار کند که اگر ما به طور حضوری ملاقات کنیم زمان بیشتری طول می کشد.”

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *