نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 5:45 ب.ظ

چرا مدیر عامل Pfizer واکسن Covid-19 خود را تزریق نکرده است؟

Why Hasn't the Pfizer CEO Injected His Own Covid-19 Vaccine?

16 دسامبر 2020

هر کسی فکر می کند با دراختیار داشتن واکسن COVID-19 ، مدیر عامل شرکت Pfizer در زمره اولین کسانی است که مایه کوبی می شود ، اما او این طور نیست. آلبرت بورلا ، مدیر عامل شرکت داروسازی ، فاش کرد که وی واکسن شخصی خود را علیه ویروس استفاده نکرده و دلیل چنین تصمیمی را توضیح داده است.

در مقابل سوالات ، بورلا خاطرنشان كرد كه واكسن تزريق نشده است زيرا  وی در محدوده سني افرادي نيست كه ابتدا بايد آن را تزريق كنند.

مدیر ارشد اجرایی در مصاحبه با CNBC توضیح داد: “من 59 ساله هستم ، سلامتی خوبی دارم ، در ردیف اول نیستم ، بنابراین برای نوع من توصیه نمی شود که اکنون واکسن بزنم.” “همین که بتوانم ، خواهم زد.”

اگر وی واکسینه شود ، عموم مردم این کار را در نظر می گیرند.

مدیرعامل شرکت داروسازی با آگاهی از نفوذی که می تواند بر روی مردم بگذارد ، در مورد تصمیم آنها در مورد دریافت یا عدم دریافت واکسن ، اظهار داشت که دریافت آن را زودتر بررسی می کند.

بورلا توضیح داد که نظرسنجی های انجام شده توسط خود داروساز نشان می دهد که اگر ابتدا مدیرعامل شرکت تلقیح شود ، افراد تمایل بیشتری به واکسیناسیون دارند. پاسخ دهندگان تصور می کردند واکسیناسیون مدیر عامل شرکت Pfizer سرنوشت سازتر از این است که رئیس جمهور منتخب ، جو بایدن ، دارو را دریافت کند.

وی گفت: “با این حساب ، من سعی می کنم راهی برای واکسیناسیون پیدا کنم ، حتی اگر نوبت من نباشد ، فقط برای اطمینان به شرکت  این موضوع را نشان می دهم.” وی تأکید کرد که این محصول از تمام استانداردهای تأیید برخوردار است و از مردم خواست که به آن اعتماد کنند. وی گفت: “این واکسنی است که بدون استفاده از میانبر تولید شده است.”

    مدیر اجرایی اظهار داشت که توزیع واکسن یک چالش است ، زیرا باید در دمای 70- درجه سانتیگراد نگهداری شود ، دمای بسیار پایین تر از سایر واکسن ها. این شرکت دارویی قصد دارد 1.3 میلیارد دوز واکسن ضد ویروس کرونا را تا سال 2021 تولید کند. به گفته بورلا ، این “تعهد به جهان” است.

اولین شخصی که در ایالات متحده با داروی Pfizer-BioNTech واکسینه شد ، ساندرا لیندسی بود. وی پرستاری است که در منطقه کوئینز ، نیویورک اقامت دارد و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لنوکس هیل در منهتن کار می کند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *