نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 4:01 ب.ظ

۴ مهارتی که برای رشد کسب و کار خود باید در سال 2020 یاد گرفته باشید.

4 Skills You Should Have Learned in 2020 to Grow Your Business

دسامبر 17 ، 2020

جهان به سرعت در حال تغییر است. در سال 2001 ، بیشتر کسب و کارهای کوچک حتی وب سایت هم نداشتند. در سال 2011 ، شما هنوز مجبور به تماس با رستوران ها برای سفارشات تحویل هستید. در سال 2021 ، بسیاری از آمریکایی ها حتی به دفتر یک شرکت رفت و آمد نمی کنند.

بخشی از آن به دلیل همه گیری است ، اما بیشتر به دلیل تمایلات در حال تکامل نسل جدید کارکنان و پیشرفت تقریباً مداوم نوآوری در فن آوری ، کار مانند گذشته نیست. و تقاضا در نیروی کار با آن مفاهیم تغییر کرده است. روزگاری ، می توانستید مدرک بازرگانی بگیرید ، یک شغل فروش سریع بدست آورید و این کار را تا آخر عمر به یک حقوق شش رقمی برسانید.

در فضای کاری سریع و با سرعت مناسب امروز ، مهم است که از این منحنی جلو بروید. این به معنای یادگیری مهارت های جدید برای به روز نگه داشتن رزومه خود و ایجاد فرصت بیشتر برای ظهور در سازمانتان یا ایجاد وتاسیس آن توسط خود. آن مهارت ها چیست؟

1. تجزیه و تحلیل

این امری گسترده است ، اما همه قرار نیست مهندس نرم افزار شوند. فناوری امروز بیش از هر زمان دیگری تجارت را پیش می برد. به برخی از برنامه هایی که در کارهای روزمره خود استفاده می کنید ، فکر کنید

: G Suite ، Microsoft Office ، Salesforce ، Slack ، Omniture ، Google Analytics – لیست می تواند تقریبا بی نهایت باشد.

یادگیری نحوه کار با طیف وسیعی از فناوری های محبوب برای هر کسی که بخواهد تجارت خود را توسعه دهد بسیار ارزشمند است. علاوه بر این ، برای امتیاز دهی به کد کم ، لازم نیست که متخصص یک رشته علوم کامپیوتر باشید و به کسب و کارها کمک می کند جامعه گسترده تری را درگیر کنند.  شما می توانید با کمک مجموعه Google Class Analytics Master Class تصمیمات داده محور را بگیرید.

2. بازاریابی دیجیتال

بازاریابی از طلوع سرمایه داری آغاز شده است. اما امروز ، اوضاع متفاوت است. بیست و چند نفر با گرفتن عکس با محصولات و ارسال آنها در اینترنت ثروتمند می شوند. عصر جدید بازاریابی نیاز به درک صمیمانه از سیستم عامل های متعدد رسانه های اجتماعی ، تبلیغات دیجیتال ، تبلیغات برنامه ای و موارد دیگر دارد.

این امری پیچیده است ، اما با توانایی بیشتر در ارتباط با میلیون ها نفر ، ارزش سرمایه گذاری در یک آموزش بازاریابی مانند 2021 Ultimate Digital Marketing Super Bundle را دارد.

3. مدیریت پروژه

این بیماری همه گیر چالش های زیادی را برای کسب و کارهای کوچک به وجود آورده است که تقاضای مدیریت پروژه را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. کسب و کارها باید مقرون به صرفه و کارآمد باشند.

یادگیری مهارت های مدیریتی – چه فنی و چه نرم – می تواند به شما کمک کند تا پروژه ها را بیش از هر زمان دیگری انجام دهید و در وقت و هزینه شرکت صرفه جویی کنید. و این فقط ممکن است به شما در نجات برخی از کسب و کارها کمک کند. بیاموزید که چگونه با مجموعه آموزش صدور گواهینامه حرفه ای مدیریت پروژه ، مشکلات پیچیده کسب و کار را حل کنید.

4. کدنویسی اساسی

سرانجام ، یادگیری کد نویسی باید برای همه اجباری باشد. نیازی نیست که بدانید چگونه می توانید وب سایت های کاملی را از ابتدا بسازید ، اما دانش اساسی در زمینه کد نویسی می تواند شما را به یک کارمند با تقاضای بیشتر تبدیل کند. حتی نویسندگان متن برای نوشتن در وب باید برخی از HTML ها را بدانند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *