نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 11:08 ق.ظ

مراکز نوآوری برای کارخانه های هوشمند

https://www.themanufacturer.comدسامبر 2020 توسط سازنده

مدیر ارشد فناوری تولید ، سام ترنر ، در مورد یک هدایتگر جدید تأکید می کند که به شرکت های انگلیسی کمک می کند تا از پتانسیل فن آوری های جدید دیجیتال استفاده کنند.

تولیدکنندگان انگلستان در طول سال 2020 با چالش های بی سابقه ای روبرو شده اند. در بسیاری از بخش ها ، محاسبه دقیق پیش بینی و سفارشات از بین رفته و زنجیره های تامین کالا مختل شده و نگرانی های مربوط به مقاومت  در سطح ملی را آشکار می کند. در پاسخ ، تعدادی از تولیدکنندگان در حال بررسی چگونگی ایجاد زنجیره تأمین مقاوم تر و ایجاد فرصت هایی برای کسب و کار های داخلی هستند.

برای حفظ رقابت ، بهره وری و چابکی بیش از هر زمان دیگری مهم است. توانایی حرکت سریع ، آوردن محصولات جدید به بازار و  تولید مقیاس اقتصادی سریع و یا استفاده مجدد از امکانات تولید و زنجیره های تأمین ، مزیت رقابتی را برای کسب و کارهای مایل به بهره برداری از بازارهای جدید فراهم می کند ، اتوماسیون و بهره وری منابع کلید اصلی در کاهش زمان است.

-دیجیتالی سازی صنعتی نقش مهمی در امکان بهبود چابکی ، بهره وری و انعطاف پذیری خواهد داشت. در Made Smarter Review مشخص شد که هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا، تولید افزودنی ، رباتیک پیشرفته و تجسم می توانند عملکرد تولید را در صنعت انگلستان 30٪ افزایش دهند ، در حالی که دیجیتال سازی می تواند بهره وری کارخانه را بهبود بخشد ، توانایی تولید محصولات جدید  وارائه پیشنهادات جدید تجاری را تسریع کند.

ابزارها و فن آوری های دیجیتال نیز می توانند نقش مهمی در بهره وری منابع وکاهش انتشار کربن داشته باشند.

پویایی دیجیتال

گزارش اخیر MakeUK ، Bouncing Back Smarter ، نشان داد که 80٪ از تولیدکنندگان انگلستان اکنون تشخیص داده اند که فناوری های دیجیتال صنعتی (IDT) در پنج سال آینده در تجارت آنها یک واقعیت خواهد بود ، اما انگلیس هنوز از همتایان بین المللی خود عقب  و در سرمایه گذاری بسیار عقب از رقبای اصلی است.

بسیاری از کسب و کار های برای درک مزایای مستقیم تجارت در ایجاد فناوری جدید تلاش می کنند و در برابر خطرات و موانعی که ممکن است با آن روبرو شوند مانند امنیت سایبری و دسترسی ضعیف به مهارت ها یا شرکای قابل اعتماد تردید خواهند کرد. خیلی اوقات شرکت ها می توانند احساس کنند که امور فقط به نفع آنها جمع نمی شود.

برای تسریع در استفاده از IDT در کسب و کار های انگلستان ، باید پویایی را تغییر دهیم. پیشرفتی که به معنای شروع با مشکلات صنعت واقعی و برجسته سازی نمونه های روشنی است که چگونه فناوری های دیجیتال می توانند آنها را برطرف کنند. موارد استفاده مشترک از نظیر به نظیر می تواند ابزاری قدرتمند در تغییر درک فناوری های دیجیتال باشد ، اما مهمتر از همه ، شرکت ها همچنین برای کشف و آزمایش راه حل های مناسب برای آنها به یک محیط امن نیاز دارند.

یکی از روندهایی که در فضای دیجیتالی سازی صنعتی دیده می شود ، چگونگی ورود تخصص تولید به طور فزاینده ای در سیستم های تولیدی است. با ادامه این روند ، ممکن است کسب و کار های تولیدی تفاوت بین خود و مهارت های مهندسی ساخت در بازار را به چالش بکشند و در نتیجه وابستگی بیشتری به ارائه دهندگان راه حل داشته باشند.

در حالی که بخش فناوری تولید انگلستان با سهم اندکی از بازار جهانی و داخلی به میزان نسبی افت کرده است ، انگلیس دارای بزرگترین جامعه فناوری در اروپا است. پتانسیل واقعی برای جذب آن جامعه در بخش تولید در کنار ارائه دهندگان انعطاف پذیر تجهیزات تولید ، مجتمع ها و شرکت های نوپا وجود دارد.

اختلالی که در سراسر جهان مهندسی در برق رسانی حمل و نقل ، انرژی پاک و دیجیتالی شدن شاهد هستیم ، به این معنی است که محصولات جدیدی که به بازار عرضه می شوند ، راه حل های جدید تولیدی را می طلبند. این فرصتی را برای ارائه دهندگان فن آوری تولید انگلستان فراهم می کند ، نه با راه حل های سنتی ، بلکه با راه حل هایی که بر اساس نقاط قوت بخش های فناوری و تولید ما باشد و به فرصت های جدید بازار بپردازند.

مراکز نوآوری برای کمک به اجرا

مانع اصلی برای برخی از این ارائه دهندگان راه حل های تولید داخلی ، به ویژه شرکت های نوپا یا کسانی که از خارج از بخش می آیند ، توانایی آزمایش و تکرار راه حل های آنها در محیط های صنعتی از نوع ایمن قبل از استفاده از آنها به بازار است.

HVM Catapult میزبان آزمایشی Made Smarter Digital Innovation Hubs خواهد بود که از اواخر سال 2020 آغاز به کار می کند. برای تشویق به تصویب  و بکارگیری ، واضح است که ما باید فن آوری های دیجیتال را برای کسب و کارها راحت تر کنیم و یک محیط مناسب فراهم کنیم که تولید کنندگان انگلستان بتوانند آن را کشف کنند.

همین محیط به عنوان بسترهای آزمون برای ارائه دهندگان فناوری به منظور آزمایش ، تکرار و نشان دادن راه حل های خود عمل خواهد کرد. این محیط ها هر یک دارای بخش یا فرآیند تولید با پوشش گسترده ای از مکان های جغرافیایی خواهند بود. هاب ها “plug and play” محیط هایی خواهند بود که طیف وسیعی از فناوری ها را می توان توسط توسعه دهندگان و کاربران ارزیابی کرد.

کارخانه هوشمند

هر مرکز نوآوری کارخانه هوشمند خدمات زیر را به کسب و کار های ارائه می دهد:

    الف) محیط بروز نوآوری ، توسعه و به خطر انداختن پروژه های قابل تنظیم سریع و فناوری های دیجیتال صنعتی قبل از استقرار در امکانات خود.

    ب) بستر آزمایش فناوری ، فضایی “پلاگین و بازی” برای ارائه دهندگان فناوری تولید برای آزمایش ، توسعه و نمایش راه حل های خود در موارد استفاده از صنعت. بستر آزمایش فناوری از تجهیزات و امکانات کلاس جهانی HVM Catapult استفاده می کند و به ارائه دهندگان امکان آزمایش و تکرار حداقل محصولات مناسب را می دهد. و

    ج) نمایشگر راه حل های یکپارچه فناوری که در آن کسب و کار های می توانند با فناوری های جدید “عملی” شوند. این هاب های نواوری موارد واقعی صنعت را به نمایش می گذارد و یادگیری زنده را در یک محیط تخصصی تسهیل می کند.

خبر خوب این است که در طول مرحله آزمایشی ، خدمات Made Smarter Digital Innovation Hub HVM Catapult به لطف اعتبارات تحقیقات و نوآوری انگلستان از طریق صندوق چالش استراتژی صنعتی ، برای شرکت های واجد شرایط بدون هزینه ارائه می شود. این برنامه آزمایشی از طریق برنامه ISCF در سال 2021 به گستردگی گسترده مراکز نوآوری دیجیتال Made Smarter اطلاع می دهد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *