نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 7:35 ق.ظ

برنامه شرکت فین ایر برای فروش غذای هواپیما در مغازه ها

14 اکتبر 2020توسط جاری تانر

در این عکس 16 نوامبر 2009 ، هواپیماهای مسافربری شرکت هواپیمایی ملی فنلاند Finnair بر روی آسفالت در فرودگاه بین المللی هلسینکی ایستاده اند. شرکت هواپیمایی فنلاندی Finnair اقدام به فروش مواد غذایی هواپیمای کلاس تجاری در سوپرمارکت ها می کند تا کارکنان کترینگ خود را به کار مشغول کند و طعم تجربه هواپیمایی را به کسانی که در COVID-19 بار پرواز نمی کنند ، ارائه دهد. این شرکت هواپیمایی تحت کنترل دولت گفت که در یک طرح آزمایشی ، وعده های غذایی دست ساز ، به نام “طعم فین ایر” ، از روز پنجشنبه ، 15 اکتبر 2020 در یک فروشگاه ارائه می شود.

شرکت هواپیمایی فنلاندی Finnair اقدام به فروش مواد غذایی هواپیمای کلاس تجاری در سوپرمارکت ها می کند تا کارکنان کترینگ خود را به کار مشغول کند و طعم تجربه هواپیمایی را به کسانی که در COVID-19 بار پرواز نمی کنند ، ارائه دهد.

این شرکت هواپیمایی تحت کنترل دولت گفت که در یک پرواز شبیه سازی شده ، سفرهای مجازی به محل پرواز و فرود هواپیما در همان مکان یا حتی زمان نشستن در هواپیما انجام می شود.

کیمو سیونن ، مدیر فروشگاه K-Citymarket Tammisto که وعده های غذایی Finnair را به فروش می رساند ، به روزنامه Ilta-Sanomat گفت که ظروف اصلاح شده اند تا از نمک و ادویه کمتری نسبت به غذاهای ارائه شده در هوا ، جایی که احساس چشایی مردم بعلت ارتفاع زیاد کم است ، استفاده کنند.

پس از آنکه حدود 60٪ نیروی کار محلی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 شروع به کار کردند ، از فصل بهار فروش مواد غذایی آماده در فنلاند رونق گرفته است. از طرف خود ، مدیران سوپرمارکت امیدوارند که این وعده های غذایی مورد علاقه مردم برای سفر باشد.

سیونون از K-Citymarket گفت: “من فکر می کنم همه این روزها کمی سرگردانی دارند و ما اکنون می توانیم کمی این نیاز را برآورده کنیم.”

معاون رئیس آشپزخانه Finnair ، ماریکا نیمینن گفت که واحد پذیرایی این شرکت هواپیمایی به دنبال گسترش خدمات خارج از غذای سنتی در پرواز از بهار است ، زمانی که بیماری همه گیر تقریبا همه شرکت های هواپیمایی جهانی را مجبور به توقف بیشتر پروازهای خود کرد. این شرکت به طور موقت قسمت عمده ای از نزدیک به 7000 نیروی کار خود را اخراج کرد و ترافیک پرواز آن در ماه سپتامبر 91 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

نیمینن گفت: “بنابراین بسیاری از کارمندان آشپزخانه به طور موقت اخراج می شوند و ما اکنون می توانیم برای کارکنان خود کار و اشتغال جدید ایجاد کنیم.”

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *