نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 10:41 ق.ظ

علائم احتمالی زندگی موجود در زهره

Possible Signs of Life Found On Venus. Elon Musk and Jeff Bezos Presumably Annoyed They Didn't Find Them First.

یک تیم بین المللی از دانشمندان از کشف گازی خبر می دهند که می تواند وجود میکروب های زنده در این سیاره شبیه صحرا را نشان دهد. الون ماسک و جف بزوس احتمالاً اذیت شدند که آنها را در ابتدا پیدا نکردند.

کنی هرتسوگ14 سپتامبر 2020

علی رغم تمام تلاش های الون ماسک و جف بزو برای پیشگامی در استعمار سیارات دیگر ، تیمی از محققان علمی موفق این خبر را در مورد وجود حیات در زهره منتشر کردند.

گروه 19 نفره بین المللی ستاره شناسان و اخترفیزیکدانان بین المللی مطالعه ای را در ژورنال Nature Astronomy منتشر کردند که امروز با عنوان ساده نوشت: “گاز فسفین در عرشه های ابر زهره”. این عنوان ، اگرچه مانند نام آلبوم رویای نارنگی به نظر می رسد ، اما در واقع کشف اصلی آنها را تأکید می کند: اینکه فسفین ، یک گاز سمی است که توسط باکتریهای فاقد اکسیژن در زمین تولید می شود و در جو زهره مشهود است.چندین تلسکوپ مستقر در زمین این یافته را تأیید کردند.

در مصاحبه ای با رویترز ، کلارا سوزا-سیلوا ، متخصص فیزیک نجومی و همکار نویسنده این پژوهش ، در موسسه فناوری ماساچوست توضیح داد: “با آنچه در حال حاضر از زهره می دانیم ، معقولترین توضیح برای فسفین ، هرچقدر هم که تصور می شود ، زندگی است”.”من فقط می توانم حدس بزنم که آیا زندگی ممکن است در زهره باقی بماند. هیچ حیاتی نمی تواند در سطح زهره زنده بماند ، زیرا کاملا غیر قابل زندگی است ، حتی برای عناصر بیوشیمی های کاملاً متفاوت از ما. اما مدتها پیش ، زهره می توانست در سطح خود حیات داشته باشد ، قبل از اینکه اثر گلخانه ای ان را کاملاً غیرقابل سکونت کند. “

ماسک و بزوس هنوز در مورد این خبر اظهار نظری نکرده اند ، اگرچه یکی تصور می کند آنها در حال حاضر تیمی را دارند که با پشتکار بر روی طراحی تلسکوپ های بزرگتر کار می کنند. https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *