نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:47 ب.ظ

به جنگل خوش آمدید: گیاهان از بلوک های آپارتمانی چینی عبور می کنند

Mosquitoes love the plants too, and an infestation has kept residents away

15 سپتامبر 2020

پشه ها نیز گیاهان را دوست دارند و هجوم  آنها باعث دور شدن ساکنان از محل شده است.یک پروژه مسکونی سبز آزمایشی در یک شهر بزرگ چینی به ساکنان آینده نوید زندگی در یک “جنگل عمودی” ، با باغهای آراسته در هر بالکن  را می دهد.

طبق گفته آژانس املاک این پروژه ، همه 826 آپارتمان تا آوریل سال جاری به فروش رسیده است ، اما  به برج ها به جای یک بهشت ​​زیست محیطی مدرن ، به مجموعه فیلم های متروک و آخرالزمانی نگاه میشود.

مشکل چیست؟  مشکل این است که پشه ها نیز گیاهان را دوست دارند.

رسانه های دولتی گزارش داده اند که فقط تعداد معدودی از خانواده ها به دلیل وچود این آفت به باغ جنگلی Qiyi شهر چنگدو نقل مکان کرده اند.

گیاهان باغ جنگلی Qiyi City چنگدو برج های خود را پشت سر گذاشته اند و ساکنان آنها به سختی  می توانند از آن ها مراقبت کنند ،

بر اساس گزارش رسانه های محلی ، این پروژه در جنوب غربی شهر و هر کدام با یک بالکن اختصاصی طراحی شده برای ایجاد فضای رشد گیاهان در سال 2018 ساخته شده است ، هشت برج بدون مراقبت از آنها ، توسط گیاهان تسخیر شده و توسط پشه ها مورد حمله قرار گرفته است.

تصاویر گرفته شده در این ماه نشان می دهد که گیاهان تقریباً به طور کامل برخی از بالکن های فراموش شده را بلعیده اند  و شاخه هایی از بالای نرده ها در سراسر برج ها آویزان شده اند.روی برخی از پنجره هایی که هنوز در پشت آنها گیاهان رشد نکرده بودند کاغذ چسبیده شده بود.

اما به نظر می رسید برخی از ساکنان روی پشه ها را کم کرده اند .  تعداد انگشت شماری از بالکن ها گیاهان را هرس کرده و مبلمان فضای باز  را چیده و چراغ ها در داخل آپارتمان ها روشن شده است.

بر اساس اظهار روزنامه دولتی گلوبال تایمز ، تنها حدود 10 خانواده در آنجا سکونت کرده اند.

The project was meant to provide residents life in a 'vertical forest'

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *