نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 10:20 ب.ظ

اتحادیه اروپا به دنبال قوانین سختگیرانه برای ارزهای دیجیتال است

11 سپتامبر 2020

وزیر دارایی و اقتصاد فرانسه ، برونو لومیر ، سمت راست ، مورد استقبال وزیر دارایی فدرال ، اولاف شولز ، سمت چپ ، برای نشست غیررسمی وزرای اقتصاد و دارایی در برلین ، آلمان ، جمعه ، 11 سپتامبر 2020 قرار دارد.

وزرای دارایی از پنج اقتصاد بزرگ اروپا روز جمعه از اتحادیه اروپا خواستند تا قوانین سختگیرانه ای را برای ارزهای دیجیتال خصوصی مانند  Libra مورد حمایت فیس بوک تهیه و آنهایی را که دارای مطابقت نیستند ، منع کند.

وزرای آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا و هلند در بیانیه مشترکی گفتند که مقررات جدیدی که توسط کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا در حال تدوین است – و انتظار می رود پاییز امسال – باید “حفظ حاکمیت پولی ما و رفع خطرات سیاست های پولی ، و از طرف دیگر از مصرف کنندگان اتحادیه اروپا محافظت کند. “

این پنج کشور می گویند اگر مشخص نباشد که یک ارز دیجیتال با یک ارز موجود کاملاً در ارتباط است و اگر خطری برای ثبات بازارهای مالی وجود داشته باشد ، وزیر مالی آلمان وزیر اولاف شولز در حاشیه دیدار با همتایان خود در منطقه یورو در برلین گفت. “آنچه از استخراج شده است باید ممنوع شود”

برونو لو مایر فرانسوی تأكید كرد: “یك اصل بسیار ساده: بانك مركزی (اروپایی) … تنها كسی است كه مجاز به صدور ارز است و این تمرکز چیزی است كه با هیچ نوع پروژه ای از جمله پروژه به اصطلاح   Libra قابل نقض نیست. فیس بوک از پروژه Libra بعنوان یک ارز دیجیتال متصل به ارزهای موجود ، پشتیبانی کرده است.

وزیر دارایی اسپانیا نادیا کالوینو خاطر نشان کرد که مقامات اروپایی مدت هاست “ابراز نگرانی در مورد توسعه این پول هایی که به غلط  پول نامیده شده می کنند  ، دارایی های رمزنگاری یک کلمه صحیح تر است.” وی گفت که اروپا می تواند راه را برای یک استاندارد جهانی هموار کند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *