نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:41 ق.ظ

مقامات هواپیمایی ایالات متحده در حال بررسی نقص تولید بوئینگ 787 هستند

A Boeing 787 of Japan Airlines (JAL) at the gate at San Francisco International Airport (SFO) on July 30, 2020: Boeing has repor

8 سپتامبر 2020

یک بوئینگ 787 هواپیمایی ژاپن (JAL) در 30 ژوئیه سال 2020 در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو . بوئینگ گزارش داده است که قطعات هشت هواپیمای 787 هواپیمای آن استانداردهای تولید آن را برآورده نمی کند . پس از گزارش شرکت مبنی بر عدم انطباق برخی از قطعات هواپیما با استانداردهای تولید آن ، سازمان هواپیمایی ایالات متحده در حال بررسی ایرادات تولید بوئینگ 787 است.

بوئینگ تشخیص داد که هشت هواپیمای تحت تأثیر این مسئله قبل از بازگشت به سرویس ، باید مورد بازرسی و تعمیر قرار گیرند.

غول هواپیمایی آمریکا در بیانیه ای گفت: “ما بلافاصله با خطوط هوایی كه هشت هواپیمای آسیب دیده را اداره می كنند تماس گرفتیم تا وضعیت را به آنها اطلاع دهیم و هواپیماها به طور موقت از سرویس خارج شده اند تا قابل تعمیر باشند.”

بوئینگ افزود: “بقیه ناوگان در حین خدمت مشخص شده است كه توانایی بار محدود را برآورده می كند و ما در حال بازرسی هواپیماهای تولیدی هستیم تا اطمینان حاصل شود كه هرگونه مشكلی قبل از تحویل برطرف شده است.”

طبق یادداشت داخلی اداره حمل و نقل هوایی فدرال (FAA) که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده است بویینگ در حال بررسی اشتباهات کنترل کیفیت می باشد که احتمالاً 10 سال طول کشیده است. تحقیقات می تواند منجر به بازرسی های گسترده از صدها هواپیما شود.

FAA به خبرگزاری فرانسه گفت: “خیلی زود است که در مورد ماهیت یا میزان هرگونه دستورالعمل های پیشنهادی مربوط به قابلیت پرواز ، که ممکن است از تحقیقات آژانس ناشی شود ، حدس زده شود.”

بوئینگ دو مسئله را در ساخت اتصالات شناسایی کرد که “در ترکیب ، منجر به شرایطی می شود که با استانداردهای طراحی ما مطابقت ندارد.

بوئینگ گفت: “ما به FAA اطلاع داده ایم و در حال بررسی دقیق علت اصلی آن هستیم.”

شرکت هواپیماسازی مستقر در سیاتل ، یکی از مهمترین تأمین کنندگان پنتاگون ، دوره سختی طولانی را پشت سر می گذارد که با لغو سفارشات برای هواپیمای 737 MAX مواجه است ، هواپیمایی که بیش از یک سال پس از دو حادثه مرگبار  که منجر به کشته شدن 346 نفر و افشاگری هایی که چهره این شرکت را مخدوش کرده است ، زمین گیر شده است.787 ، آخرین مدل انقلابی آن ، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

بوئینگ که اغلب به عنوان نمادی از قدرت ایالات متحده شناخته می شود ، مورد هجوم ویروس کرونا قرار گرفت ، مجبور شد در بهار به بازار اوراق قرضه متوسل شود تا 25 میلیارد دلار برای تأمین مالی عملیات خود جمع کند.

بویینگ  ادعا می کند 17000 تامین کننده در ایالات متحده و 2.5 میلیون شغل مستقیم و غیرمستقیم دارد.  https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *