نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 10:50 ب.ظ

برنامه ریزی مبتنی بر همکاری برای تمیز نگه داشتن سنگاپور

Keppel, Seghers, waste, to, energy, tuas, singapore

2020-07-07 از بن مسنجر

در کلیه صنایع معاملات وجود دارد و در معاملات نیز معامله ای دیگر وجود دارد. در دنیای صنعت زباله ، معاملات بزرگی که به ارزش 1 میلیارد دلار آمریکا هستند ، خبرهای بزرگی است. این معامله ای است که یک کنسرسیوم به رهبری Keppel با دریافت نامه پذیرش از آژانس ملی محیط زیست سنگاپور برای توسعه  اتصال پسماند به تأسیسات انرژی ، درباره آن به توافق رسیده اند.

بین سالهای 1970 و 2016 ، جمعیت رو به رشد و اقتصاد رو به رشد سنگاپور باعث افزایش هفت برابری تولید زباله نیز شد. اما  این ملت شهر که به پاکیزگی مشهور است ، به دلیل بوچود آمدن کوه های زباله به آرامی  اجازه نمی دهد که جزیره اش تحت الشعاع  این موضوع قرار گیرد.

در حال حاضر ، زیرساخت دفع زباله جامد سنگاپور از چهار  سیستم انتقال زباله به نیروگاه های انرژی شامل– Tuas ، Senoko ، Tuas South و Keppel Seghers Tuas و همچنین دفن زباله در Semakau  می باشدکه در تاریخ 1 آوریل 1999 افتتاح و تا کنون تنها تأسیسات دفن زباله در سنگاپور است.

اخیراً ، آژانس ملی محیط زیست سنگاپور (NEA) به دنبال ایجاد تسهیلات مدیریت یکپارچه زباله (IWMF) برای کمک به نیازهای آینده کشور در زمینه مدیریت پسماند و دستیابی به پایداری زیست محیطی طولانی مدت است. برای این منظور ، در آوریل امسال یک کنسرسیوم به رهبری Keppel نامه پذیرشی را از NEA برای یک قرارداد مهندسی ، تهیه و ساخت (EPC) به ارزش تقریبی 1.5 میلیارد دلار ، (1.07 میلیارد دلار آمریکا) برای توسعه  سیستم پسماند دریافت کرد.  این طرح شامل تأسیسات انرژی و تسهیلات بازیابی مواد (MRF) برای تاسیسات مدیریت پسماند جدید در سنگاپورمی باشد .

NEA می گوید: ” این مرکز به عنوان یک مرکز پیشتاز و پیشرفته ، با راه حل های خلاقانه ای که می تواند تولید انرژی را از بازیافت زباله های جامد به حداکثر برساند ایجاد می شود.” از آنجا که IWMF و کارخانه احیای آب Tuas (TWRP) در سایت حوضه Tuas View واقع می شوند ، هم افزایی های مختلفی حاصل می شود تا از هر دو هیئت مدیره خدمات عمومی بصورت همکاری وهماهنگی استفاده شود.

کنسرسیوم

این کنسرسیوم شامل سه شرکت ، بازوی مهندسی محیط زیست  ، شرکت بازوی فن آوری  و مهندسی دریایی سنگاپور با مسئولیت محدود و  مهندسی بندر چین ، تحت یک  قرارداد EPC  به ترتیب تقریباً 48٪ ، 31٪ و 21٪ خواهد بود. Keppel Seghers مسئولیت مدیریت کلی پروژه را بر عهده خواهد گرفت.

Engineering Harbor Engineering در سال 1980 تاسیس شد و یکی از اولین شرکت های چینی بود که در پروژه های مهندسی بین المللی مشغول فعالیت بود. ST Engineering یک گروه جهانی فناوری ، دفاعی و مهندسی است که در بخش هوافضا ، الکترونیک ، سیستم های زمینی و دریایی تخصص دارد.

دکتر Ong Tiong Guan ، مدیر عامل شرکت Keppel Infrastrast می گوید: “به عنوان یک توسعه دهنده و اپراتور دو مورد از چهار کارخانه فعلی WtE در سنگاپور ، Keppel به همراه شرکای خود مفتخر به همکاری بیشتر در شهرسازی پایدار سنگاپور از طریق این پروژه پیشتاز هستند.” “این پروژه ، که به برنامه های بلند مدت مدیریت پسماند سنگاپور کمک خواهد کرد.”

کنسرسیوم از نزدیک با NEA و همچنین مشاوران آنها همکاری خواهد کرد – یک تیم مشاوره چند رشته ای به رهبری Black & Veatch و AECOM با همکاری Ramboll برای طراحی ، ساخت و راه اندازی این پروژه پیشتاز ای کار را انجام خواهند داد.

آقای ننگ سین چان ، مدیرعامل ، مهندسی دریایی مهندسی ST می گوید: “مهندسی ST از همکاری در صنعت ، به ویژه مواردی مانند این کمک می کند تا حرکت سنگاپور را به سمت پایداری محیط زیست تسهیل کند.” “ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با تخصص خود در زمینه مهندسی محیط زیست و مهارت های اصلی در مدیریت پروژه های بزرگ مهندسی و پروژه های مهم زیربنایی ، نقش خود را در این کنسرسیوم محقق کنیم.”

فن آوری

این تسهیلات دارای تصفیه هوا ، طراحی جدید دیگ بخار و سیستم احتراق پیشرفته Keppel Seghers است. علاوه بر این ، سیستم فیلتراسیون گاز دودکش های مرطوب این مرکز باعث می شود که وضعیت انتشار آلاینده ها در این تسهیلات با الزامات و استانداردهای نظارتی سنگاپور مطابقت داشته باشد. این سیستم  انرژی الکتریسیته کافی را برای تداوم فعالیت های فاز 1 Tuas Nexus IWMF و مرحله اولیه کارخانه احیای آب Tuas PUB (Tuas WRP) ، با برق اضافی برای تغذیه به شبکه تولید می کند.

 شرکت عمران بندر چین ، ساختمانها  و محوطه سازي اين پروژه را بر عهده خواهد گرفت ، در حالي كه بازوي دريايي ST Engineering نيز مسئول ساخت MRF ، حوزه قدرت و نيروگاه خواهد بود.

MRF از فن آوری های پیشرفته ای برای مرتب سازی بازیافت خودکار فلزات ، کاغذ ، مقوا و پلاستیک برخوردار خواهد بود ، و کارآیی مرتب سازی بر سیستم های موجود را بهبود بخشیده و به نرخ بازیافت کلی در سنگاپور کمک می کند.

سومین پروژه

IWMF سنگاپور سومین پروژه مدیریت یکپارچه زباله را که Keppel Seghers انجام داده است  را مدیریت می کند. این شرکت همچنین مرکز مدیریت پسماندهای داخلی قطر ، یک مرکز مدیریت یکپارچه زباله را که در حال درمان زباله برای کل کشور است ، طراحی ، ساخته و در حال فعالیت می کند.

https://waste-management-world.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *