نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 11:45 ق.ظ

بزرگترین تولید کننده انرژی،‌ باعث پیشرفت هدست RealWear می شود

Microsoft Teams Image (2)

پیتر فرتی 27 ژوئیه 2020

هنگامی که یک قطعه از یک سری تجهیزات پیچیده شروع به نمایش رفتارهای غیرمعمول کند ، اغلب تیمی از افراد را می خواهد تا موضوع مورد نظر را  بصورت دقیق مشخص کنند. به طور طبیعی ، به موقع بودن کنترل یک مؤلفه اساسی برای پایین آمدن هزینه ها وافزایش کارآیی تجهیزات بسیار مهم است. حتی در یک شرکت بزرگ مانند Total S.A. ، این امری نادر است که همه متخصصان لازم برای حل دقیق یک مشکل در همان مکان ، در همان زمان حضور داشته باشند. و البته ، حل این مشکلات معمولاً نیاز به همکاری دارد.

به عنوان یک سازمان چندملیتی ، توتال با داشتن گروهی از SMEs به صورت استراتژیک  که در سرتاسر جهان واقع شده  اند  این دسترسی را فراهم می کند ، اما لزوماً همکاری بدون مشکل را تسهیل نمی کند. اریک دوشسن ، معاون تولید و پروژه های شرکتدر این باره گفت: “معمولاً وقتی مشكلی وجود دارد اپراتورها با جمع آوری داده ها (دما ، فشار و متر سنج) شروع به كار می كنند ، و سپس برای پاسخ به سؤالات زیادی در موردکار با یک یا چند SME كار می كنیم تا كارشناسان دقیقاً بدانند كه چه چیزی رخ می دهد.”

قابل درک است که این فرایند می تواند به یک فرآیند طولانی تبدیل شود. از این گذشته ، یک شرکت کوچک و متوسط ​​نمی تواند  اطلاعات داخلی رآکتور را ببیند ، زیرا پرسیدن سؤالات زیادی تنها راه اطمینان از ارائه مشاوره دقیق است. افراد حاضر در این زمینه احساس می کنند وقت زیادی را برای پاسخ دادن به سؤالات می گذرانند و فقط وقت خود رابرای این کار اختصاص می دهند و این فقط فرایند تشخیص را گسترش می دهد.

وارد RealWear شوید.

توتال اخیراً با بکار گیری اولین کار تجاری در این زمینه در جهان با تیم های مایکروسافت در RealWear در صنعت انرژی در کارخانه پلی پروپیلن La Porte در تگزاس ، این موضوع را مورد بررسی قرار داد. دستگاه RealWear که به یک کلاه ایمنی بسته شده است ، تیم های مایکروسافت را قادر به کار با گویش زبانی می کند و به کارمندان این نیروگاه امکان می دهد از هر دو دست برای انجام مراحل کار  های پیچیده استفاده کنند در حالی که از راه دور در زمان واقعی با کارشناسان موضوع مرتبط، ارتباط برقرار می کنند.

Real Wear 1RealWear / Total S.A. اتصال هدست صنعتی به کارشناسان فنی و مهندسی توتال به اپراتورها در سایت La Porte – بزرگترین کارخانه پلی پروپیلن یک سایت واحد در آمریکای شمالی – امکان تشخیص مشکلات مربوط به عملکرد یا نگهداری و ارائه راه حل ها در زمان واقعی را می دهد. استفاده از این فناوری کمک به برقراری ارتباط فنی را به سایتی مانند La Porte افزایش می دهد که سالانه 2.7 میلیارد پوند پلی پروپیلن تولید می کند. محصولات La Porte توتال ماده اصلی است که در ساخت محصولات مراقبت های بهداشتی مهم مانند ماسک و لباس  های پزشکی یکبار مصرف استفاده می شود. موارد دیگر استفاده از خروجی های این کارخانه  شامل  مواد بسته بندی مواد غذایی ، نوارها ، نخهای فرش ، ژئوتکستایل ها ، لوازم کوچک ، لوازم خانگی  یکبار مصرف ، مبلمان در فضای باز و اسباب بازی است.

استقرار دگرگونی

یکی از متخصصان توضیح می دهد که  این فناوری با “تصاویر با کیفیت بالا” یکپارچه شده است. وی می گوید: “علاوه بر این ، وقتی تکنسین ها در خارج از سر و صدا هستند ، امکان مکالمه برقرار می شود.”

سانجی جواهار ، بنیانگذار و رئیس ، RealWear توضیح می دهد که ادغام تیم ها به طور قطع به تسهیل استقرار یکپارچه کمک می کند. “تیم ها بخش بزرگی از موج رو به رشد همکاری های ویدئویی هستند. حتی با شرکت کنندگان خارجی ، همه می خواهند بدانند که چگونه از آن استفاده کنند. در گذشته ، ما نرم افزارهای دیگری نیز داشتیم ، اما شما باید هر دو طرف (متخصص و تکنسین) را فعال کنید. ” “با این حال ، ارتباط با تیم ها ، در حال حاضر راحت با توجه به شیوع کرونا این راه حل ،امکان بیشتری را تسریع کرده است.”

با نگاه به آینده ، انتظار این است که RealWear را روی اکثر دارایی های شرکت مستقر شود. “برای سیستمهای پالایش و مواد شیمیایی ،برای تمام دارایی های ما نیاز خواهد بود. که مناسب با استراتژی ما در زمینه ارائه خدمات سریع از راه دور است. “هدف این است که به طور روزانه از آن استفاده شود.”

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *