نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 4:18 ب.ظ

شکاف هزینه تحقیق اتحادیه اروپا چقدر است؟

توسط ریچارد ال هادسون23 ژوئیه 2020

این زمان ، زمان همه است. روز بعد از این که رهبران اتحادیه اروپا به ماراتن جمع بندی بودجه خود پایان دادند – و بودجه تحقیق را 14 درصد کم کردند – اقتصاددانان کمیسیون اروپا تجزیه و تحلیل هزینه های تحقیق و توسعه را دوباره منتشر کردند. نتیجه نهایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به طور مداوم در حدود 110 میلیارد یورو در سال کمتر از نیاز واقعی هزینه می کنند.

از سال 2002 ، اتحادیه اروپا هدفی داشت تا هزینه های تحقیق و توسعه خود را تا 3 درصد از تولید ناخالص داخلی دریافت کند ولی در حقیقت ، هر سال خیلی پایین تر از این مقدار قرار می گیرد. در سال 2018 ، میانگین در کشورهای عضو اتحادیه اروپا 2.2 درصد بود. در مقایسه ، ایالات متحده 2.8 درصد ، ژاپن 3.2 درصد و کره 4.3 درصد هزینه می کنند.

بنابرایناین مقدارچگونه می توانست طی یک دهه گذشته به 3 درصد برسد؟ در گزارش چهار تحلیلگر برای دبیرکل تحقیق و نوآوری کمیسیون اروپایی در اوایل سال جاری در مورد بودجه آمده است که بین 105 تا 113 میلیارد یورو در سال کمبود وجود دارد.

پیشنهاد کمیسیون برای Horizon Europe ، برنامه بزرگ بعدی تحقیق و توسعه که از ژانویه آغاز و تا سال 2027 اجرا می شود ، به طور متوسط ​​سالانه 13.4 میلیارد یورو بود. رهبران اتحادیه اروپا این مبلغ را به 11.6 میلیارد یورو کاهش دادند – که منجر به اعتراضدست اندر کاران جامعه تحقیق و توسعه شد. https://sciencebusiness.ne

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *