نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 9:59 ق.ظ

آموزش بهره‌وری: یکپارچه‌سازی سیستم‌های تولید ناب و مفاهیم صنعت 4.0

24 اردیبهشت 1403

سازمان بهره وری آسیایی، یک دوره آموزشی آنلاین با عنوان «یکپارچه سازی سیستم های تولید ناب و مفاهیم صنعت 4.0 (Integrating Lean Manufacturing Systems and Industry 4.0 Concepts) ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، تولید ناب سیستمی از تکنیک ها و فعالیت هایی است که به طور گسترده برای بهبود بهره وری پذیرفته شده است. همچنین به مفهوم کاهش هزینه های عملیاتی با حذف فعالیت های بدون ارزش افزوده و ضایعات سازمان مربوط می شود. د

در حالی که مفهوم Industry 4.0 بر ایجاد کارخانه هوشمند با سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته و فناوری‌های آینده‌گرا که شامل سیستم‌های فیزیکی سایبری، اینترنت اشیا، تحلیلگر داده‌های بزرگ، رایانش ابری و محاسبات شناختی است، تاکید می‌کند، پتانسیل شناخته شده برای پیوند دو مفهوم در یک رویکرد واحد برای رسیدن به بهره وری در بخش تولید وجود دارد.

ادغام سیستم تولید ناب و مفهوم پیشرفت فناوری مانند صنعت 4.0 به دلیل نیاز به کارایی تولید و ساخت که به هم پیوستگی همه خطوط تولید و عملکردها را ضروری می کند، اجتناب ناپذیر شده است. مزیت این امر بسیار زیاد است که ممکن است بهره وری و مزیت کارایی را به سطح بالاتری سوق دهد.

این دوره آموزش الکترونیکی در مورد «یکپارچه سازی سیستم تولید ناب و مفهوم صنعت 4.0» شامل 10 بخش برای پوشش مفهوم ناب اساسی با کاربرد احتمالی ادغام عناصر ناب با مفهوم صنعت 4.0 است. این دوره به بهترین وجه توسط هر مدیر صنعت و تولیدی که می خواهد با مفهوم و تکنیک های جدید برای افزایش کارایی خود آشنا شود، موثر خواهد بود.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزش خودآموز اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *