نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 2:41 ب.ظ

افتتاح اولین مرکز نوآوری و فناوری کشور در صنعت کاتالیست

16-12-1402

رسانه مسئولیت اجتماعی: افتتاح نخستین هاب نوآوری و فناوری کشور در صنعت کاتالیست در دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد.

به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی،  احسان ابراهیمی، مدیر اجرایی اولین هاب نوآوری و فناوری کشور در صنعت کاتالیست با اشاره به افتتاح اولین مرکز نوآوری و فناوری کشور در حوزه کاتالیست‌ها، گفت: صنعت نوین کاتالیست کشور به عنوان صنعت استراتژیک و پیشرفته، طی یک دهه گذشته دستاوردهای درخشانی برای کشور به ارمغان آورده است که ضمن خودکفایی و رفع نیاز داخل، شاهد صادرات محصولات پیشرفته و فوق تخصصی کاتالیست توسط شرکت دانش‌بنیان ما به کشورهای خارجی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: شرکت ما به عنوان شرکت دانش‌بنیان، تولیدکننده و صادرکننده انواع کاتالیست‌های مورد استفاده در صنایع پتروشیمی، پالایش نفت و فولاد با هدف جذب نیروی انسانی نخبه، شکل‌دهی به هسته‌های دانشی و تقویت زیست‌بوم نوآوری، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ورود به حوزه‌های نوآورانه اقدام به تشکیل یک مرکز نوآوری و فناوری با همکاری دانشگاه‌های تراز اول کشور کرده  است.

مدیر اجرایی این مرکز نوآوری و فناوری کاتالیست‌ با بیان اینکه نخستین مرکز نوآوری و فناوری میان رشته‌ای صنعت کاتالیست با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شکل می‌گیرد، اظهار کرد: این مرکز نوآوری و فناوری با مساحتی حدود ۲۰۰ متر مربع در یکی از ساختمان‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط شرکت ما بازسازی و تجهیز می‌شود و آماده پذیرش تیم‌های دانشگاهی و استارتاپ‌ها در رشته‌های مهندسی و مدیریتی هستیم.

وی در خصوص نحوه عملکرد این مرکز نوآوری و فناوری، خاطرنشان کرد: ما در این مرکز برای استارتاپ‌ها فضای کار اشتراکی داریم. ارزیابی کسب و کارها، ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ و حمایت از ایده‌ها و فناوری‌های حوزه مهندسی شیمی و کاتالیست از دیگر خدمات هاب نوآوری کاتالیست به شمار می‌رود.

ابراهیمی با بیان اینکه ما در این مجموعه از تمام طرح‌هایی که در سطوح مختلف بلوغ و آمادگی فناوری قرار دارند، حمایت می‌کنیم، یادآور شد:
ما آماده ارائه خدمات یکپارچه دانش‌بنیان به جامعه دانشگاهی و فعالان این حوزه هستیم.

مدیر اجرایی مرکز نوآوری و فناوری گفت: این مرکز نوآوری و فناوری به عنوان نخستین مرکز نوآوری و فناوری در صنعت کاتالیست کشور روز یکشنبه، ۲۰ اسفند ماه افتتاح خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *