نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 1:15 ب.ظ

ضرورت نقش فناوری و دانش بنیان سازی در توسعه كشاورزی پایدار

محسن جهانشاهی در دومین روز از نشست سراسری روسای پارک های علم وفناوری کشورکه با حضور وزیر علوم تحقیقات وفناوری، رئیس پارک ملی کشاورزی و منابع طبیعی و سایر مسئولین مرتبط با زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور برگزار شد، بر ضرورت نقش فناوری و دانش بنیان سازی در توسعه کشاورزی پایدار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تات؛ رئیس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی گفت: راه اندازی سامانه جان برای فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فراهم کردن حضور انجمن های علمی در پارک های علم و فناوری دو اتفاق مهم در حوزه فناوری در وزارت علوم است که با حضور بیش از 7 هزار انجمن علمی دانشجویی و ارتباط آنها با پارک‌ها می تواند تحول آفرین باشد.

محسن جهانشاهی با تاکید به نقش تخصصی پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور گفت: پس از متصل شدن این پارک به سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) خدمات ملی بصورت یکپارچه ارائه می شود.
رئیس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی افزود: این پارک بعنوان اولین پارک‌ دستگاهی با سایر پارک‌های کشور سیاست گذاری شده و برنامه های تعاملی در زیست بوم را برنامه ریزی و عملیاتی خواهد کرد .
وی هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های مصوب و جدید معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استفاده از تجربیات ارزشمند رؤسای پارک‌های علم و فناوری کشور دانست.
گفتنی است در حاشیه این نشست از ۳ محصول فناورانه منتخب از پارک‌های علم و فناوری کشور با حضور مسؤولین رونمایی شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *